آموزش مبانی آرنولد برای مایا

Fundamentals of Arnold for Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آرنولد موتور رندر با کیفیت تولید است که همراه با مایا ارائه می شود. این دوره شما را با یکی از قدرتمندترین و آسان ترین موتورهای رندر موجود در بازار در آرنولد آشنا می کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017، Arnold 1.4.1.1. این دوره بخشی از موارد زیر است: Maya: Core Skills Path همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 54s مبانی آرنولد 41m 32s استفاده از گردش کار Linear با آرنولد 53 متر 11 ثانیه مبانی نورپردازی در آرنولد 43 متر 20s استفاده از چراغ های تخصصی در آرنولد 43m 19s با استفاده از مواد آرنولد 1 ساعت و 15 دقیقه 37 ثانیه بافت با آرنولد 47 متر 12 ثانیه جلوه های رندر با آرنولد 45 متر 36s خروجی آرنولد رندر 48 متر 22 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مبانی آرنولد Arnold Basics

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • کاوش افزونه آرنولد Exploring the Arnold Plug-in

  • درک نمونه ها در آرنولد Understanding Samples in Arnold

  • کنترل چگونگی نمونه های آرنولد Controlling How Arnold Samples

  • بستن و فیلتر کردن نمونه های آرنولد Clamping and Filtering Arnold Samples

  • درک عمق ری Understanding Ray Depth

استفاده از گردش کار Linear با آرنولد Using a Linear Workflow with Arnold

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • تعریف گردش کار خطی Defining Linear Workflow

  • درک سیستم مدیریت رنگ مایا Understanding Maya's Color Management System

  • تصحیح گاما برای نمونه های رنگی Gamma Correction for Color Swatches

  • قوانین اساسی برای تصحیح گاما در تصاویر Ground Rules for Gamma Correcting Images

  • تصحیح گاما برای تصاویر و تبدیل .tx Gamma Correction for Images and .tx Conversion

مبانی نورپردازی در آرنولد Lighting Basics in Arnold

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • کنترل رنگ و شدت نور Controlling Light Color and Intensity

  • کنترل ظاهر و کیفیت سایه ها Controlling the Look and Quality of Shadows

  • با استفاده از فیلترهای نور آرنولد Using Arnold Light Filters

  • چراغهای منطقه مایا و آرنولد Maya and Arnold Area Lights

استفاده از چراغ های تخصصی در آرنولد Using Specialized Lights in Arnold

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • با استفاده از نورهای فوتومتریک آرنولد Using Arnold's Photometric Lights

  • با استفاده از چراغ های مش آرنولد Using Arnold's Mesh Lights

  • با استفاده از نورپردازی مبتنی بر تصویر آرنولد Using Arnold's Image Based Lighting

  • با استفاده از آسمان فیزیکی آرنولد Using Arnold's Physical Sky

با استفاده از مواد آرنولد Using Arnold Materials

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • ویژگی های پراکنده و مات برای aiStandard Shader Diffuse and Matte Attributes for the aiStandard Shader

  • ویژگی های خاص و انعکاسی برای aiStandard Shader Specular and Reflection Attributes for the aiStandard Shader

  • ویژگی های شکست برای aiStandard Shader Refraction Attributes for the aiStandard Shader

  • کار با aiHair Shader و nHair Working with the aiHair Shader and nHair

  • کار با aiHair Shader و XGen Working with the aiHair Shader and XGen

  • کار با aiSkin Shader Working with the aiSkin Shader

بافت با آرنولد Texturing with Arnold

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • با استفاده از بافت های مبتنی بر تصویر Using Image-based Textures

  • با استفاده از نقشه های Bump و Normal Using Bump and Normal Maps

  • با استفاده از نقشه های جابجایی Using Displacement Maps

  • ایجاد جزئیات هندسی با Bake Selected هندسه Creating Geometric Detail with Bake Selected Geometry

  • با استفاده از نقشه های شفافیت Using Transparency Maps

  • پخت اطلاعات روشنایی به بافت Baking Lighting Information into Textures

جلوه های رندر با آرنولد Rendering Effects with Arnold

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • عمق میدان با آرنولد ارائه می شود Rendering Depth of Field with Arnold

  • ارائه بوکه با آرنولد Rendering Bokeh with Arnold

  • ارائه انسداد محیط با آرنولد Rendering Ambient Occlusion with Arnold

  • ارائه جلوه های جوی Rendering Volume Atmospheric Effects

خروجی آرنولد رندر Arnold Render Output

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • ارائه AOV ها با آرنولد Rendering AOVs with Arnold

  • کار با آرنولد استند Working with Arnold Stand-ins

  • کار با Shadow Catcher آرنولد Working with Arnold's Shadow Catcher

  • ارائه صحنه های چند فریم با Arnold AOV Rendering Multi-frame Scenes with Arnold AOVs

نمایش نظرات

آموزش مبانی آرنولد برای مایا
جزییات دوره
6h 40m
47
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
59
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.