آموزش Cinema 4D: 6 مدل سازی و مجسمه سازی HyperNURB

Cinema 4D Essential Training: 6 HyperNURB Modeling and Sculpting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: CINEMA 4D Essentials با Rob Garrott مقدمه ای فارغ التحصیل از این برنامه پیچیده مدل سازی ، رندر و انیمیشن سه بعدی است ، که تقسیم می شود به اقساطی که ظرف 2 ساعت تکمیل می شود. این نسخه دو روش مدل سازی را معرفی می کند: HyperNURBS یا مدل سازی زیربخش برای ایجاد اشیا گرد و صاف و مجسمه سازی. راب توضیح می دهد که چگونه برای هر گردش کار تنظیم شود و نحوه ایجاد اشکال اساسی و سپس اصلاح آنها با ابزار دقیق تر. این دوره پایه ریزی محکمی برای طراحان فراهم می کند که شروع به شکل گیری خلاقیت های خود در CINEMA 4D می کنند.
موضوعات شامل:
  • HyperNURBS چیست؟
  • تنظیم اشکال مرجع
  • ایجاد یک شکل با ابزارهای مدل سازی چند ضلعی
  • اتصال اشکال و ایجاد پلهای شکاف
  • تصفیه اشکال با برش چاقو
  • انتقال نقاط
  • کار با لایه های مجسمه سازی
  • آماده سازی اشیا for برای رندر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مدل سازی ارگانیک با HyperNURBS شی 1. Organic Modeling with the HyperNURBS Object

  • مدل HyperNURB چیست؟ What is HyperNURB modeling?

  • آماده سازی برای مدل سازی: تنظیم اشکال مرجع Preparing to model: Setting up reference shapes

  • ایجاد یک شکل شل با ابزارهای مدل سازی چند ضلعی Creating a loose shape with polygon modeling tools

  • شکل ها و شکاف های اتصال Connecting shapes and bridging gaps

  • پالایش شکل با برش های چاقو Refining the shape with knife cuts

  • تمیز کردن خطوط با حرکت نقاط Cleaning up the lines by moving points

2. یک گردش کار مدل سازی جدید با ابزار مجسمه سازی 2. A New Modeling Workflow with the Sculpting Tool

  • درک گردش کار مجسمه سازی Understanding the sculpting workflow

  • تهیه هندسه و تقسیم اشیاء Preparing geometry and subdividing objects

  • کار با لایه های مجسمه سازی Working with sculpting layers

  • آماده سازی اشیاء برای رندر Preparing objects for rendering

نتیجه Conclusion

  • کاوش در مورد آینده Exploring what's coming next

نمایش نظرات

آموزش Cinema 4D: 6 مدل سازی و مجسمه سازی HyperNURB
جزییات دوره
1h 24m
13
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
37,311
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Rob Garrott
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rob Garrott Rob Garrott

Rob Garrott یک هنرمند ، مربی و مدیر محتوا در LinkedIn Learning یک گرافیست ویدئو و حرکت است. راب پیش از این به عنوان مدیر هنری ، انیماتور و سردبیر آژانسهای تبلیغاتی و شبکه های تلویزیونی مشغول به کار بود و سالها تجربه دست در کار در صنایع چاپ و پخش داشت. وی با استفاده از CINEMA 4D ، After Effects و Final Cut Pro بر روی خلاقیت ، طراحی ، ویرایش و انیمیشن متمرکز شد. وی پروژه های پخش را برای بسیاری از مارک های برتر طراحی و تولید کرده است ، همه چیز را از تبلیغات راهنمای تلویزیون دریافت می کند تا بسته های گرافیکی شبکه هوایی ، تبلیغات ، نمایش تلویزیونی و نوارهای فروش. علاوه بر این ، راب مدرس دانشکده هنر طراحی مرکز در پاسادنا ، کالیفرنیا ، جایی که به تدریس گرافیک حرکت سه بعدی ، آهنگسازی و طراحی حرکت می پرداخت.