آموزش Solidworks 2021: CAD 3D را با استفاده از نمونه های دنیای واقعی بیاموزید

Solidworks 2021: Learn 3D CAD Using Real World Examples

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

با نحوه تسلط بر مدل سازی سه بعدی CAD Solidworks برای هر کاربری، از چاپ سه بعدی گرفته تا طراحی حرفه ای محصول آشنا شوید!

Solidworks یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین برنامه‌های 3D CAD در جهان است. میلیون‌ها نفر از آن برای طراحی همه چیز از اسباب‌بازی‌های پرینت سه بعدی گرفته تا وسایل نقلیه مکانیکی کاملاً کارآمد استفاده می‌کنند. اکنون می توانید به رده کاربران Solidworks بپیوندید و یاد بگیرید که مدل های خود را کاملاً از ابتدا ایجاد کنید!

این نسخه 2021 از دوره به طور کامل با محتوا و اصطلاحات برای نسخه Solidworks 2021 به روز شده است.

توجه: این نسخه 2021 دوره را می توان با هر نسخه ای از Solidworks استفاده کرد، اما مدل های ارائه شده فقط با Solidworks 2021 یا جدیدتر کار می کنند و ممکن است تفاوت های جزئی رابط با نسخه های جدید یا قدیمی وجود داشته باشد.

این دوره شامل دوازده پروژه مختلف است که بیشتر ویژگی های Solidworks را به شما آموزش می دهد: 

  1. Circuitboard   - Solidworks Basics، Sketching، Extrudes and Cuts
  2. مداد   - قطعات چند بدنه، باس/پایه چرخان و برش
  3. مداد تراش   - مجموعه ها
  4. هدفون   - Swept Boss/Base، Splines و Skeches 3D
  5. بطری کک   - برش‌ها، مارپیچ‌ها و نخ‌های جارو شده
  6. ماوس رایانه   - قسمت‌های باس/پایه و جداکننده بالا
  7. جا کلیدی   - مدل‌سازی از عکس‌ها
  8. شکل لگو   - مجموعه‌های پیچیده‌تر و جفت‌های پیشرفته
  9. جعبه کشو   - پیکربندی‌ها و نقشه‌ها
  10. محفظه Raspberry Pi   - وارد کردن قطعات و زوایای پیش نویس
  11. چنگال دوچرخه   - منحنی‌ها و جاروهای سه بعدی
  12. کنترلر گیم پد   - دنده ها و خلاصه ای کامل از تکنیک های قبلی
  13. نتیجه گیری دوره و یادگیری آینده! در طول دوره های ویدئویی، 35 تا 41 دانش آموز با استفاده از مهارت های آموخته شده در ابتدای دوره، یک محفظه فلزی ایجاد می کنند. دانش‌آموزان آزادند ویدیوها را دقیقا دنبال کنند یا محفظه را مطابق با ترجیحات خود تغییر دهند.

    پس از ایجاد مدل برای هر بخش، لطفاً آن را برای بازخورد و بررسی در گالری پروژه آپلود کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 5. اصول اولیه طراحی 5. Sketching Basics

  • 29. Fillets و نوار ابزار انتخاب لبه 29. Fillets and the Edge Selection Toolbar

  • 85. پایان دادن به ماوس 85. Finishing the Mouse

  • 9. ابزار دایره 9. The Circle Tool

  • 116. مقدمه نقشه ها 116. Drawings Introduction

  • 90. افزودن جزئیات با استفاده از یک طرح مشترک 90. Adding Detail Using a Shared Sketch

  • 54. ایجاد اولین کابل با استفاده از Swept Boss/Base 54. Creating the first cable using a Swept Boss/Base

  • 121. وارد کردن فایل های STEP 121. Importing STEP Files

  • 111. خلاصه تصویر لگو قسمت 1 111. Lego Figure Recap Part 1

  • 88. Keyfob Introduction - با استفاده از Sketch Picture 88. Keyfob Introduction - Using Sketch Picture

  • 142. افزودن دنده های پایین 142. Adding the Bottom Ribs

  • 100. بازخوانی صفحه کلید قسمت 2 100. Keyfob Recap Part 2

  • 146. بازخوانی کنترلر بازی قسمت 1 146. Games Controller Recap Part 1

  • 117. نقشه ها - اضافه کردن ابعاد 117. Drawings - Adding Dimensions

  • 56. ایجاد جوانه گوش 56. Creating the Ear Bud

  • نتیجه گیری دوره و یادگیری آینده! Course Conclusion and Future Learning!

  • 126. ویژگی لب و شیار 126. Lip and Groove Feature

  • 144. ایجاد و اضافه کردن جوی استیک 144. Creating and Adding the Joysticks

  • 136. درپوش چنگال دوچرخه 136. Bike Fork Recap

  • 10. بیضی و مستطیل 10. Ellipses and Rectangles

  • 8. اکسترود کردن جامدات 8. Extruding Solids

  • 107. ساخت لگن 107. Making the Hips

  • 6. ترسیم یک مستطیل و اضافه کردن ابعاد 6. Sketching a Rectangle and Adding Dimensions

  • 74. درب بطری قسمت 1 74. Bottle Recap Part 1

  • 95. برش جزئیات بیشتر جلد 95. Cutting More Cover Details

  • 102. ساختن دست ها 102. Making the Hands

  • 125. افزودن مستقیم زوایای پیش نویس به ویژگی ها و تکمیل پیش نویس هر دو قسمت 125. Adding the Draft Angles Directly to Features and Finishing Drafting Both Parts

  • 35. بازنویسی بخش مداد 35. Pencil Section Recap

  • 20. قصد طراحی 20. Design Intent

  • 134. استفاده از ابزار Project Curve برای ایجاد چنگال های منحنی 134. Using the Project Curve Tool to Create the Curved Forks

  • 143. ایجاد PCB Part In Context 143. Creating the PCB Part In Context

  • 101. مدل سازی سر 101. Modelling the Head

  • 70. برگردان و مونتاژ 70. Decals and Assembly

  • 81. جزئیات بیشتر تقسیم 81. More Splitting Details

  • 30. اضافه کردن متن 30. Adding Text

  • 75. درب بطری قسمت 2 75. Bottle Recap Part 2

  • 84. اتمام قسمت بالای ماوس 84. Finishing off the Mouse Top Part

  • 64. برش های جارو شده 64. Swept Cuts

  • 86. ماوس Recap قسمت 1 86. Mouse Recap Part 1

  • 89. طرح صفحه کلید 89. Keyfob Sketch

  • 87. ماوس Recap قسمت 2 87. Mouse Recap Part 2

  • 7. تعریف کامل طرح ها 7. Fully Defining Sketches

  • 17. فیله و پخ 17. Fillets and Chamfers

  • 99. بازخوانی صفحه کلید قسمت 1 99. Keyfob Recap Part 1

  • 79. فیله کردن و شلیک کردن موش 79. Filleting and Shelling the Mouse

  • 76. معرفی موش - زیربنای پایه 76. Mouse Introduction - Basic Lofts

  • 69. منحنی تقاطع 69. Intersection Curve

  • 132. سرپوش رزبری پای قسمت 2 132. Raspberry Pi Enclosure Recap Part 2

  • 133. چرخاندن لوله سر 133. Revolving the Head Tube

  • 61. Recap هدفون قسمت 1 61. Headphones Recap Part 1

  • 106. اضافه کردن بازوها و نیم تنه به یک مجمع 106. Adding the Arms and Torso to an Assembly

  • 118. جزئیات و نماهای بخش 118. Detail and Section Views

  • 131. سرپوش رزبری پای قسمت 1 131. Raspberry Pi Enclosure Recap Part 1

  • 18. الگوهای خطی 18. Linear Patterns

  • 73. افزودن مایع به اسمبلی با استفاده از قطعات درون متنی و ویژگی حفره 73. Adding the Liquid to the Assembly using In-Context Parts and the Cavity Feature

  • 62. Recap هدفون قسمت 2 62. Headphones Recap Part 2

  • 145. اتمام مونتاژ کنترلر 145. Finishing Off the Controller Assembly

  • 50. درپوش مداد - قسمت 1 50. Pencil Recap - Part 1

  • 104. پایان دادن به بازوها 104. Finishing the Arms

  • 40. بریدن سوراخ مداد 40. Cutting the Pencil Hole

  • 128. افزودن زوایای پیش نویس به برش ها و آندرکات ها 128. Adding Draft Angles to Cuts, and Undercuts

  • 114. تغییر تنظیمات با تنظیم پارامترها 114. Changing Configurations by Adjusting Parameters

  • 120. درپوش جعبه کشو 120. Drawer Box Recap

  • 130. ویژگی Snap Hook 130. Snap Hook Feature

  • 103. شروع بازوها 103. Starting the Arms

  • 27. ترسیم نمایه فرول 27. Sketching the Ferrule Profile

  • 44. مجمع عمومی 44. Basic Assembly

  • 109. اضافه کردن پاها و باسن به یک مجمع 109. Adding the Legs and Hips to an Assembly

  • 63. ایجاد شکل بطری اصلی 63. Creating the Main Bottle Shape

  • 41. برش حفره تیغه و پایان دادن به بدنه تیز کننده 41. Cutting the Blade Cavity and Finishing the Sharpener Body

  • 13. Mirroring Sketch Entities 13. Mirroring Sketch Entities

  • 119. نماهای منفجر شده و سفارشی، صورتحساب مواد و بالن 119. Exploded and Custom Views, Bills of Materials and Balloons

  • 16. جادوگر سوراخ 16. Hole Wizard

  • 147. بازخوانی کنترلر بازی قسمت 2 147. Games Controller Recap Part 2

  • 91. به افزودن ویژگی ها با استفاده از طرح های مشترک ادامه دهید 91. Continue Adding Features Using Shared Sketches

  • 97. افزودن یک لب پوششی 97. Adding a Cover Lip

  • 43. ساخت تیغه تیزکن 43. Making the Sharpener Blade

  • 25. معرفی مداد و ایجاد سرنخ 25. Pencil Introduction and Creating the Lead

  • 23. ذخیره و انواع فایل 23. Saving and File Types

  • 105. ساختن قسمت نیم تنه 105. Making the Torso Part

  • 46. ​​افزودن پیچ با استفاده از جعبه ابزار Solidworks 46. Adding the Screw using the Solidworks Toolbox

  • 96. شکافتن جلد 96. Splitting the Cover

  • 26. تا Surface End Conditon و ساخت پاک کن 26. Up to Surface End Conditon and Making the Eraser

  • 37. بدنه تیز کن 37. Sharpener Body

  • 127. افزودن خروجی های برش پورت 127. Adding the Port Cut Outs

  • 83. اضافه کردن جزئیات به PCB ماوس 83. Adding Details to the Mouse PCB

  • 58. افزودن جوانه گوش دوم با استفاده از Move/Copy Bodies 58. Adding a Second Ear Bud using Move/Copy Bodies

  • 60. افزودن جوانه های گوش سیلیکونی و اتمام مونتاژ 60. Adding the Silicone Ear Buds, and Finishing the Assembly

  • 137. شروع به ایجاد شکل کنترلر بازی با استفاده از Extrudes و Lofts 137. Starting to Create the Games Controller Shape Using Extrudes and Lofts

  • 1. مقدمه ای بر دوره 1. Introduction to the Course

  • 123. افزودن باس های بالای محفظه و نصب 123. Adding the Enclosure Top and Mounting Bosses

  • 31. افزودن ظواهر به مداد 31. Adding Appearances to the Pencil

  • 14. ویژگی های آینه کاری 14. Mirroring Features

  • 113. مقدمه تنظیمات 113. Configurations Introduction

  • 42. تخصیص مواد و خواص انبوه 42. Assigning Materials & Mass Properties

  • 82. ایجاد PCB ماوس به عنوان بخش درون متنی 82. Creating the Mouse PCB as an In-Context Part

  • 49. نماهای منفجر شده 49. Exploded Views

  • 139. شلیک کردن کنترلر و افزودن جزئیات 139. Shelling Out the Controller and Adding Details

  • 52. جک هدفون 52. Headphone Jack

  • 92. ویژگی گنبد و منطقه طناب 92. Dome Feature and the Lanyard Area

  • 38. حرکات ماوس و میانبرهای صفحه کلید 38. Mouse Gestures and Keyboard Shortcuts

  • 110. ایجاد مجموعه کامل و میت های پیشرفته 110. Creating the Full Assembly and Advanced Mates

  • 55. بهبود Sweeps با استفاده از روابط مماس 55. Improving Sweeps using Tangent Relations

  • 22. عیب یابی - تب ابزار Render وجود ندارد! 22. Troubleshooting - Missing Render Tool Tab!

  • 21. ظواهر 21. Appearances

  • 59. ایجاد دومین کابل جوانه گوش 59. Creating the Second Ear Bud Cable

  • 11. خطوط زاویه دار و ابعاد رانده 11. Angled Lines and Driven Dimensions

  • 93. مونتاژ روکش صفحه کلید 93. Keyfob Cover Assembly

  • 51. درپوش مداد - قسمت 2 51. Pencil Recap - Part 2

  • 94. افزودن جزئیات بیشتر و خالی کردن جلد 94. Adding More Details and Hollowing Out the Cover

  • 36. مقدمه مداد تراش 36. Pencil Sharpener Introduction

  • 45. جزئیات بیشتر مونتاژ 45. More Assembly Details

  • 19. درخت طراحی (مدیر ویژگی) 19. The Design Tree (Feature Manager)

  • 47. اضافه کردن پیچ بدون جعبه ابزار Solidworks 47. Adding the Screw without the Solidworks Toolbox

  • 48. ابزار مونتاژ 48. Assembly Tools

  • 33. خطاهای برش چرخشی 33. Revolved Cut Errors

  • 129. اتمام مجلس محوطه 129. Finishing the Enclosure Assembly

  • 112. خلاصه تصویر لگو قسمت 2 112. Lego Figure Recap Part 2

  • 72. افزودن کلاهک به مجمع 72. Adding the Cap to the Assembly

  • 67. ایجاد موضوعات دستی با استفاده از هلیکس و Sweep 67. Creating Manual Threads using a Helix and Sweep

  • 135. مدل سازی و اضافه کردن افت ها 135. Modelling and Adding the Drop Outs

  • 108. ساختن پاها 108. Making the Legs

  • 68. The Thread Tool 68. The Thread Tool

  • 2. CAD چیست و چرا از Solidworks استفاده می کنیم؟ 2. What is CAD and Why Use Solidworks?

  • 24. خلاصه بخش PCB 24. PCB Section Recap

  • 15. مواد برش 15. Cutting Material

  • 98. استفاده از Solidworks Blocks برای افزودن لوگو 98. Using Solidworks Blocks to Add a Logo

  • 138. توسعه شکل با استفاده از منحنی های راهنما و آینه سازی 138. Developing the Shape Using Guide Curves and Mirroring

  • 28. Boss/Base Revolved 28. Revolved Boss/Base

  • 140. تقسیم قطعات کنترلر و استفاده از تجزیه و تحلیل خط جدایی 140. Splitting the Controller Parts and Using Parting Line Analysis

  • 115. تغییر تنظیمات با سرکوب ویژگی ها 115. Changing Configurations by Suppressing Features

  • 122. راه اندازی پایگاه محفظه 122. Starting the Enclosure Base

  • 4. مقدمه ای بر رابط Solidworks و کنترل های مشاهده 4. Introduction to the Solidworks Interface and View Controls

  • 71. ایجاد درب بطری 71. Creating the Bottle Cap

  • 141. افزودن دنده های بالا با استفاده از ویژگی دنده و اکسترودهای ویژگی نازک 141. Adding the Top Ribs Using the Rib Feature and Thin Feature Extrudes

  • 124. جزئیات قالب گیری تزریقی و زوایای پیش نویس 124. Injection Moulding Details and Draft Angles

  • 78. منحنی های راهنما 78. Guide Curves

  • 12. ابزار Trim Tool 12. Trim Tool

  • 34. رندر مداد 34. Rendering the Pencil

  • 66. قطعات توپخانه ای 66. Shelling Parts

  • 65. برش رج های پایه 65. Cutting the Base Ridges

  • 3. نحوه استفاده از این دوره 3. How to use this Course

  • 39. بریدن انگشتان 39. Cutting the Finger Grips

  • 77. اضافه کردن نمایه های Loft بیشتر برای اصلاح شکل 77. Adding More Loft Profiles to Refine the Shape

  • 32. تیز کردن مداد - برش های چرخشی 32. Sharpening the Pencil - Revolved Cuts

  • 57. پیوستن جوانه گوش با یک جارو سه بعدی 57. Joining the Ear Bud with a 3D Sweep

  • 80. تقسیم قطعات 80. Splitting Parts

  • 53. مدلسازی کرنش ریلیف با استفاده از چند بدنه 53. Modelling the Strain Relief using Multiple Bodies

درس ها Lessons

  • 42. تخصیص مواد و خواص انبوه 42. Assigning Materials & Mass Properties

  • 128. افزودن زوایای پیش نویس به برش ها و آندرکات ها 128. Adding Draft Angles to Cuts, and Undercuts

  • 59. ایجاد دومین کابل جوانه گوش 59. Creating the Second Ear Bud Cable

  • 138. توسعه شکل با استفاده از منحنی های راهنما و آینه سازی 138. Developing the Shape Using Guide Curves and Mirroring

  • 109. اضافه کردن پاها و باسن به یک مجمع 109. Adding the Legs and Hips to an Assembly

  • 129. اتمام مجلس محوطه 129. Finishing the Enclosure Assembly

  • 58. افزودن جوانه گوش دوم با استفاده از Move/Copy Bodies 58. Adding a Second Ear Bud using Move/Copy Bodies

  • 34. رندر مداد 34. Rendering the Pencil

  • 111. خلاصه تصویر لگو قسمت 1 111. Lego Figure Recap Part 1

  • 98. استفاده از Solidworks Blocks برای افزودن لوگو 98. Using Solidworks Blocks to Add a Logo

  • 123. افزودن باس های بالای محفظه و نصب 123. Adding the Enclosure Top and Mounting Bosses

  • 73. افزودن مایع به مونتاژ با استفاده از قطعات درون متنی و ویژگی حفره 73. Adding the Liquid to the Assembly using In-Context Parts and the Cavity Feature

  • 19. درخت طراحی (مدیر ویژگی) 19. The Design Tree (Feature Manager)

  • 97. افزودن یک لب پوششی 97. Adding a Cover Lip

  • 54. ایجاد اولین کابل با استفاده از Swept Boss/Base 54. Creating the first cable using a Swept Boss/Base

  • 45. جزئیات بیشتر مونتاژ 45. More Assembly Details

  • 125. افزودن مستقیم زوایای پیش نویس به ویژگی ها و تکمیل پیش نویس هر دو قسمت 125. Adding the Draft Angles Directly to Features and Finishing Drafting Both Parts

  • نتیجه گیری دوره و یادگیری آینده! Course Conclusion and Future Learning!

  • 96. شکافتن جلد 96. Splitting the Cover

  • 13. Mirroring Sketch Entities 13. Mirroring Sketch Entities

  • 38. حرکات ماوس و میانبرهای صفحه کلید 38. Mouse Gestures and Keyboard Shortcuts

  • 79. فیله کردن و شلیک کردن موش 79. Filleting and Shelling the Mouse

  • 64. برش های جارو شده 64. Swept Cuts

  • 65. برش رج های پایه 65. Cutting the Base Ridges

  • 68. The Thread Tool 68. The Thread Tool

  • 131. سرپوش رزبری پای قسمت 1 131. Raspberry Pi Enclosure Recap Part 1

  • 120. درپوش جعبه کشو 120. Drawer Box Recap

  • 78. منحنی های راهنما 78. Guide Curves

  • 41. برش حفره تیغه و پایان دادن به بدنه تیز کننده 41. Cutting the Blade Cavity and Finishing the Sharpener Body

  • 105. ساختن قسمت نیم تنه 105. Making the Torso Part

  • 28. Boss/Base Revolved 28. Revolved Boss/Base

  • 81. جزئیات بیشتر تقسیم 81. More Splitting Details

  • 89. طرح صفحه کلید 89. Keyfob Sketch

  • 57. پیوستن جوانه گوش با یک جارو سه بعدی 57. Joining the Ear Bud with a 3D Sweep

  • 20. قصد طراحی 20. Design Intent

  • 84. اتمام قسمت بالای ماوس 84. Finishing off the Mouse Top Part

  • 130. ویژگی Snap Hook 130. Snap Hook Feature

  • 93. مونتاژ روکش صفحه کلید 93. Keyfob Cover Assembly

  • 75. درب بطری قسمت 2 75. Bottle Recap Part 2

  • 7. تعریف کامل طرح ها 7. Fully Defining Sketches

  • 116. مقدمه نقشه ها 116. Drawings Introduction

  • 9. ابزار دایره 9. The Circle Tool

  • 142. افزودن دنده های پایین 142. Adding the Bottom Ribs

  • 87. ماوس Recap قسمت 2 87. Mouse Recap Part 2

  • 18. الگوهای خطی 18. Linear Patterns

  • 141. افزودن دنده های بالا با استفاده از ویژگی دنده و اکسترودهای ویژگی نازک 141. Adding the Top Ribs Using the Rib Feature and Thin Feature Extrudes

  • 12. ابزار Trim Tool 12. Trim Tool

  • 113. مقدمه تنظیمات 113. Configurations Introduction

  • 106. اضافه کردن بازوها و نیم تنه به یک مجمع 106. Adding the Arms and Torso to an Assembly

  • 76. معرفی موش - زیربنای پایه 76. Mouse Introduction - Basic Lofts

  • 66. قطعات توپخانه ای 66. Shelling Parts

  • 35. بازنویسی بخش مداد 35. Pencil Section Recap

  • 110. ایجاد مجموعه کامل و میت های پیشرفته 110. Creating the Full Assembly and Advanced Mates

  • 56. ایجاد جوانه گوش 56. Creating the Ear Bud

  • 74. درب بطری قسمت 1 74. Bottle Recap Part 1

  • 112. خلاصه تصویر لگو قسمت 2 112. Lego Figure Recap Part 2

  • 67. ایجاد موضوعات دستی با استفاده از هلیکس و Sweep 67. Creating Manual Threads using a Helix and Sweep

  • 72. افزودن کلاهک به مجمع 72. Adding the Cap to the Assembly

  • 63. ایجاد شکل بطری اصلی 63. Creating the Main Bottle Shape

  • 62. Recap هدفون قسمت 2 62. Headphones Recap Part 2

  • 10. بیضی و مستطیل 10. Ellipses and Rectangles

  • 135. مدل سازی و اضافه کردن افت ها 135. Modelling and Adding the Drop Outs

  • 134. استفاده از ابزار Project Curve برای ایجاد چنگال های منحنی 134. Using the Project Curve Tool to Create the Curved Forks

  • 83. اضافه کردن جزئیات به PCB ماوس 83. Adding Details to the Mouse PCB

  • 37. بدنه تیز کن 37. Sharpener Body

  • 60. افزودن جوانه های گوش سیلیکونی و اتمام مونتاژ 60. Adding the Silicone Ear Buds, and Finishing the Assembly

  • 95. برش جزئیات بیشتر جلد 95. Cutting More Cover Details

  • 132. سرپوش رزبری پای قسمت 2 132. Raspberry Pi Enclosure Recap Part 2

  • 17. فیله و پخ 17. Fillets and Chamfers

  • 133. چرخاندن لوله سر 133. Revolving the Head Tube

  • 4. مقدمه ای بر رابط Solidworks و کنترل های مشاهده 4. Introduction to the Solidworks Interface and View Controls

  • 24. خلاصه بخش PCB 24. PCB Section Recap

  • 15. مواد برش 15. Cutting Material

  • 50. درپوش مداد - قسمت 1 50. Pencil Recap - Part 1

  • 52. جک هدفون 52. Headphone Jack

  • 39. بریدن انگشتان 39. Cutting the Finger Grips

  • 124. جزئیات قالب گیری تزریقی و زوایای پیش نویس 124. Injection Moulding Details and Draft Angles

  • 145. اتمام مونتاژ کنترلر 145. Finishing Off the Controller Assembly

  • 115. تغییر تنظیمات با سرکوب ویژگی ها 115. Changing Configurations by Suppressing Features

  • 122. راه اندازی پایگاه محفظه 122. Starting the Enclosure Base

  • 61. Recap هدفون قسمت 1 61. Headphones Recap Part 1

  • 117. نقشه ها - اضافه کردن ابعاد 117. Drawings - Adding Dimensions

  • 139. شلیک کردن کنترلر و افزودن جزئیات 139. Shelling Out the Controller and Adding Details

  • 30. اضافه کردن متن 30. Adding Text

  • 137. شروع به ایجاد شکل کنترلر بازی با استفاده از Extrudes و Lofts 137. Starting to Create the Games Controller Shape Using Extrudes and Lofts

  • 23. ذخیره و انواع فایل 23. Saving and File Types

  • 92. ویژگی گنبد و منطقه طناب 92. Dome Feature and the Lanyard Area

  • 86. ماوس Recap قسمت 1 86. Mouse Recap Part 1

  • 118. جزئیات و نماهای بخش 118. Detail and Section Views

  • 104. پایان دادن به بازوها 104. Finishing the Arms

  • 1. مقدمه ای بر دوره 1. Introduction to the Course

  • 102. ساختن دست ها 102. Making the Hands

  • 8. اکسترود کردن جامدات 8. Extruding Solids

  • 6. ترسیم یک مستطیل و اضافه کردن ابعاد 6. Sketching a Rectangle and Adding Dimensions

  • 71. ایجاد درب بطری 71. Creating the Bottle Cap

  • 108. ساختن پاها 108. Making the Legs

  • 49. نماهای منفجر شده 49. Exploded Views

  • 77. اضافه کردن نمایه های Loft بیشتر برای اصلاح شکل 77. Adding More Loft Profiles to Refine the Shape

  • 27. ترسیم نمایه فرول 27. Sketching the Ferrule Profile

  • 5. اصول اولیه طراحی 5. Sketching Basics

  • 2. CAD چیست و چرا از Solidworks استفاده می کنیم؟ 2. What is CAD and Why Use Solidworks?

  • 25. معرفی مداد و ایجاد سرنخ 25. Pencil Introduction and Creating the Lead

  • 91. به افزودن ویژگی ها با استفاده از طرح های مشترک ادامه دهید 91. Continue Adding Features Using Shared Sketches

  • 85. پایان دادن به ماوس 85. Finishing the Mouse

  • 144. ایجاد و اضافه کردن جوی استیک 144. Creating and Adding the Joysticks

  • 146. بازخوانی کنترلر بازی قسمت 1 146. Games Controller Recap Part 1

  • 46. ​​افزودن پیچ با استفاده از جعبه ابزار Solidworks 46. Adding the Screw using the Solidworks Toolbox

  • 103. شروع بازوها 103. Starting the Arms

  • 127. افزودن خروجی های برش پورت 127. Adding the Port Cut Outs

  • 126. ویژگی لب و شیار 126. Lip and Groove Feature

  • 101. مدل سازی سر 101. Modelling the Head

  • 3. نحوه استفاده از این دوره 3. How to use this Course

  • 55. بهبود Sweeps با استفاده از روابط مماس 55. Improving Sweeps using Tangent Relations

  • 88. Keyfob Introduction - با استفاده از Sketch Picture 88. Keyfob Introduction - Using Sketch Picture

  • 53. مدلسازی کرنش ریلیف با استفاده از چند بدنه 53. Modelling the Strain Relief using Multiple Bodies

  • 43. ساخت تیغه تیزکن 43. Making the Sharpener Blade

  • 48. ابزار مونتاژ 48. Assembly Tools

  • 21. ظواهر 21. Appearances

  • 147. بازخوانی کنترلر بازی قسمت 2 147. Games Controller Recap Part 2

  • 140. تقسیم قطعات کنترلر و استفاده از تجزیه و تحلیل خط جدایی 140. Splitting the Controller Parts and Using Parting Line Analysis

  • 90. افزودن جزئیات با استفاده از یک طرح مشترک 90. Adding Detail Using a Shared Sketch

  • 47. اضافه کردن پیچ بدون جعبه ابزار Solidworks 47. Adding the Screw without the Solidworks Toolbox

  • 82. ایجاد PCB ماوس به عنوان بخش درون متنی 82. Creating the Mouse PCB as an In-Context Part

  • 29. Fillets و نوار ابزار انتخاب لبه 29. Fillets and the Edge Selection Toolbar

  • 36. مقدمه مداد تراش 36. Pencil Sharpener Introduction

  • 80. تقسیم قطعات 80. Splitting Parts

  • 70. برگردان و مونتاژ 70. Decals and Assembly

  • 119. نماهای منفجر شده و سفارشی، صورتحساب مواد و بالن 119. Exploded and Custom Views, Bills of Materials and Balloons

  • 143. ایجاد PCB Part In Context 143. Creating the PCB Part In Context

  • 99. بازخوانی صفحه کلید قسمت 1 99. Keyfob Recap Part 1

  • 40. بریدن سوراخ مداد 40. Cutting the Pencil Hole

  • 26. تا Surface End Conditon و ساخت پاک کن 26. Up to Surface End Conditon and Making the Eraser

  • 16. جادوگر سوراخ 16. Hole Wizard

  • 44. مجمع عمومی 44. Basic Assembly

  • 14. ویژگی های آینه کاری 14. Mirroring Features

  • 11. خطوط زاویه دار و ابعاد رانده 11. Angled Lines and Driven Dimensions

  • 51. درپوش مداد - قسمت 2 51. Pencil Recap - Part 2

  • 31. افزودن ظواهر به مداد 31. Adding Appearances to the Pencil

  • 100. بازخوانی صفحه کلید قسمت 2 100. Keyfob Recap Part 2

  • 107. ساخت لگن 107. Making the Hips

  • 69. منحنی تقاطع 69. Intersection Curve

  • 32. تیز کردن مداد - برش های چرخشی 32. Sharpening the Pencil - Revolved Cuts

  • 136. درپوش چنگال دوچرخه 136. Bike Fork Recap

  • 121. وارد کردن فایل های STEP 121. Importing STEP Files

  • 114. تغییر تنظیمات با تنظیم پارامترها 114. Changing Configurations by Adjusting Parameters

  • 22. عیب یابی - تب ابزار Render وجود ندارد! 22. Troubleshooting - Missing Render Tool Tab!

  • 94. افزودن جزئیات بیشتر و خالی کردن جلد 94. Adding More Details and Hollowing Out the Cover

  • 33. خطاهای برش چرخشی 33. Revolved Cut Errors

نمایش نظرات

آموزش Solidworks 2021: CAD 3D را با استفاده از نمونه های دنیای واقعی بیاموزید
جزییات دوره
18h 57m
148
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
445
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Johno Ellison
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Johno Ellison Johno Ellison

مهندس طراحی حرفه ای

من یک مهندس طراحی بریتانیایی هستم که به ویژه در مدل سازی 3D CAD Solidworks تخصص دارم.

من طیف گسترده ای از تجربه مهندسی طراحی را در زمینه هایی از جمله مکانیسم ها، چاپ سه بعدی، انتخاب مواد، نمونه سازی سریع و سایر تکنیک های طراحی و ساخت دارم.

من بیش از دوازده سال تجربه Solidworks دارم و دارای مدرک افتخاری درجه یک در طراحی محصول پایدار از 25 دانشگاه برتر انگلستان هستم. من همچنین طیف وسیعی از دوره های آموزشی دارای گواهی Solidworks را در بریتانیا گذرانده ام.

من به ویژه از کار بر روی پروژه هایی که مشکلات مکانیکی را با استفاده از ایده ها و مکانیسم های نوآورانه حل می کنند لذت می برم. من قبلاً به عنوان خلبان هلیکوپتر در نیروی هوایی سلطنتی آموزش دیده‌ام و یک دوچرخه‌سوار کوهستانی مشتاق هستم، و این تجربیات و مهارت‌ها باعث عشق من به طراحی مکانیکی می‌شود.

من سفرهای زیادی داشته ام. قبل از تبدیل شدن به یک فریلنسر تمام وقت، با یک تاکسی قدیمی لندن سیاه از لندن به سیدنی راندم، از پنجاه کشور عبور کردم، دو رکورد جهانی گینس ثبت کردم و بیش از 20000 پوند برای صلیب سرخ بریتانیا جمع آوری کردم، قبل از نوشتن کتابی درباره ماجراجویی. این کنجکاوی ذاتی برای کاوش و بررسی نحوه انجام متفاوت کارها در سراسر جهان، طیف وسیعی از الهامات طراحی را به من می دهد.

من تقریباً چهار سال است که به طور تمام وقت با بیش از 200 مشتری راضی از هر قاره به جز آمریکای جنوبی به کار آزاد مشغول بوده ام. این مشتریان طیف وسیعی از افراد با یک ایده ساده «دوش گرفتن»، شرکت‌های بزرگ با فرآیندهای توسعه سخت‌تر، تا کارآفرینانی که کمپین‌های Crowdfunding موفقی را به پایان رسانده‌اند و اکنون باید محصولات خود را برای بازار توسعه دهند، تشکیل می‌دهند.