آموزش ساخت بازی زندگی با استفاده از جاوا اسکریپت [ویدئو]

Build the Game of Life Using JavaScript [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: فریمورک های جاوا اسکریپت ابزاری عالی برای ساخت اپلیکیشن های موبایل هستند. آنها کارآمد هستند، هزینه‌های توسعه کمتری دارند و معمولاً مزایای امنیتی ناشی از جوامع بزرگ و فعال توسعه‌دهندگان را دارند. در این دوره، ما بازی زندگی را می سازیم، پروژه ای که شما را از ابتدا تا انتها در یک برنامه یک صفحه ای با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت در ساخت یک بازی خودکار مولد و سلولی هدایت می کند. این پروژه یک راه عالی برای ادغام مهارت های خود با نشانه گذاری، سبک و رفتار با ایجاد یک برنامه تعاملی و پویا درست در مرورگر شما است. در این پروژه، ما به شدت از DOM، رویدادها، زمان‌بندی و منطق ساده برای ایجاد یک برنامه کاربردی واقعی استفاده خواهیم کرد. در پایان این دوره، ما قادر خواهیم بود یک برنامه بازی خلاقانه و کاملاً در حال اجرا با جاوا اسکریپت بسازیم. تمامی فایل های کد و منابع این دوره در https://github.com/PacktPublishing/Build-the-Game-of-Life-Using-JavaScript موجود است. برای ایجاد نمای بازی از جاوا اسکریپت استفاده کنید شبکه‌هایی ایجاد کنید و ویژگی‌های تعاملی مانند دکمه‌ها را به آن اضافه کنید ایجاد و اضافه کردن مدل شبکه نمای مدل را به روز کنید آموزش رفع اشکال، نهایی کردن طراحی بازی و انجام تست این دوره برای توسعه دهندگان وب است که مهارت های اولیه برنامه نویسی HTML، CSS و جاوا اسکریپت را دارند و می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک بازی تولیدی با استفاده از جاوا اسکریپت بسازند. برای این دوره، شما نیاز به دانش اولیه مهارت های برنامه نویسی HTML، CSS و جاوا اسکریپت دارید. یک بازی خودکار تولیدی و سلولی از ابتدا تا انتها در یک برنامه یک صفحه بسازید * از جاوا اسکریپت برای ایجاد تمام عناصر پس زمینه بازی مانند شبکه و اضافه کردن دکمه ها استفاده کنید * بازی نهایی را تست کنید و چند باگ را برطرف کنید.

سرفصل ها و درس ها

بازی زندگی را بسازید Build the Game of Life

  • راهنمای پروژه Guide to the Project

  • راهنمای پروژه Guide to the Project

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • نقشه ی بازی The Game Plan

  • نقشه ی بازی The Game Plan

نمای را ایجاد کنید Create the View

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • Grid را ایجاد کنید Create the Grid

  • Grid را ایجاد کنید Create the Grid

  • ایجاد گرید با جاوا اسکریپت: نمای کلی Create the Grid with JavaScript: Overview

  • ایجاد گرید با جاوا اسکریپت: نمای کلی Create the Grid with JavaScript: Overview

  • Crash Test the Grid Crash Test the Grid

  • Crash Test the Grid Crash Test the Grid

نمای را ایجاد کنید Create the View

تعامل با گرید Interact with the Grid

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • چگونه یک سلول را روشن کنیم How to Turn On a cell

  • چگونه یک سلول را روشن کنیم How to Turn On a cell

  • یک کنترل کننده کلیک اضافه کنید Add a Click Handler

  • یک کنترل کننده کلیک اضافه کنید Add a Click Handler

  • Crash Test Handler Click Crash Test the Click Handler

  • Crash Test Handler Click Crash Test the Click Handler

  • کنترل دکمه ها Handle Button Clicks

  • کنترل دکمه ها Handle Button Clicks

  • کنترل کننده های کلیک دکمه را پیاده سازی کنید Implement the Button Click Handlers

  • کنترل کننده های کلیک دکمه را پیاده سازی کنید Implement the Button Click Handlers

  • کنترل کننده های کلیک دکمه را تست تصادف کنید Crash Test the Button Click Handlers

  • کنترل کننده های کلیک دکمه را تست تصادف کنید Crash Test the Button Click Handlers

تعامل با گرید Interact with the Grid

مدل Grid را ایجاد کنید Create the Grid Model

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • مدل شبکه را کد کنید Code the grid model

  • مدل شبکه را کد کنید Code the grid model

  • تست تصادف مدل Grid Crash Test the Grid Model

  • تست تصادف مدل Grid Crash Test the Grid Model

  • قوانین بازی زندگی The Rules of the Game of Life

  • قوانین بازی زندگی The Rules of the Game of Life

  • یک نسل را محاسبه کنید Compute One Generation

  • یک نسل را محاسبه کنید Compute One Generation

  • تست خرابی کد برای محاسبه یک نسل Crash Test the Code to Compute One Generation

  • تست خرابی کد برای محاسبه یک نسل Crash Test the Code to Compute One Generation

مدل Grid را ایجاد کنید Create the Grid Model

نمایش را به روز کنید Update the View

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • نمای مدل را به روز کنید Update the View from the Model

  • نمای مدل را به روز کنید Update the View from the Model

  • تست خرابی View Code Crash Test the View Code

  • تست خرابی View Code Crash Test the View Code

  • تایمر را برنامه ریزی کنید Plan the Timer

  • تایمر را برنامه ریزی کنید Plan the Timer

  • تایمر را کد کنید Code the Timer

  • تایمر را کد کنید Code the Timer

  • تست تصادف تایمر Crash Test the Timer

  • تست تصادف تایمر Crash Test the Timer

نمایش را به روز کنید Update the View

بازی را تمام کنید Finish the Game

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • دکمه Clear را کد کنید Code the Clear Button

  • دکمه Clear را کد کنید Code the Clear Button

  • Crash Test the Clear Button Crash Test the Clear Button

  • Crash Test the Clear Button Crash Test the Clear Button

  • ما یک اشکال داریم! We Have a Bug!

  • ما یک اشکال داریم! We Have a Bug!

  • رفع اشکال Fix the Bug

  • رفع اشکال Fix the Bug

  • طراحی و تست نهایی Final Design and Test

  • طراحی و تست نهایی Final Design and Test

بازی را تمام کنید Finish the Game

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازی زندگی با استفاده از جاوا اسکریپت [ویدئو]
جزییات دوره
1 h 25 m
32
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Elisabeth Robson Elisabeth Robson

الیزابت علاقه زیادی به ایجاد تجربه های یادگیری برای افراد دارد. او از نویسندگان Head First Design Patterns ، Head First HTML و CSS ، Head First JavaScript Programming و Head First HTML5 Programming است. کتاب های او به هشت زبان ترجمه شده است ، و توسط زبان آموزان در سراسر جهان خوانده می شود. اشتیاق دیگر وب است: او دانشجوی دائمی فن آوری های موجود در پشت آن و تحولات اجتماعی جذابی است که آن را امکان پذیر کرده است. او برای اولین بار شروع به ایجاد وب سایت در دوره تحصیلات تکمیلی کرد ، در حالی که مدرک کارشناسی ارشد خود را در علوم کامپیوتر گرفت و از آن زمان در مورد فن آوری های اینترنتی یاد می گیرد و آموزش می دهد. الیزابت در ایالت واشنگتن زندگی می کند ، جایی که از پیاده روی ، دوچرخه سواری و کایاک سواری لذت می برد.

Eric Freeman Eric Freeman

دکتر اریک فریمن نویسنده ، مربی و جانباز صنعت فناوری است. اریک به عنوان یک دانشمند رایانه آموزش دیده است که در رسانه ها (به عنوان CTO از Disney.com) ، نشر آنلاین (O'Reilly Media) و برنامه فضایی (ناسا) مقام های مختلفی در رسانه ها داشته است. اریک همچنین با داشتن بیش از نیم میلیون کتاب در دوره های چاپی و آنلاین در سکوهای برتر تدریس یکی از پرکاربردترین مدرسین صنعت فناوری است. اریک دارای مدرک دکترا از دانشگاه ییل است.