آموزش الگوهای طراحی C #: نمونه اولیه

C# Design Patterns: Prototype

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که از الگوی نمونه اولیه در C # استفاده کنید. این دوره بخشی از موارد زیر است: طراحی الگوها در مسیر C # همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 52s پیاده سازی الگوی نمونه اولیه 21m 16s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

پیاده سازی الگوی نمونه اولیه Implementing the Prototype Pattern

  • الگوی نمونه اولیه توضیح داده شده است The Prototype Pattern Explained

  • ایجاد کلاس سفارش Creating an Order Class

  • پیاده سازی کپی کردن اشیا Implementing Object Copying

  • اضافه کردن یک مدیر نمونه اولیه Adding a Prototype Manager

  • از موارد و مفاهیم استفاده کنید Use Cases and Implications

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی C #: نمونه اولیه
جزییات دوره
0h 23m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
61
4.1 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harrison Ferrone Harrison Ferrone

مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی و فناوری خلاق

هریسون فرون یک مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی، فن‌شناس خلاق و دارای گواهینامه ScrumMaster است.

او در تلفن همراه کار کرده است. برنامه ها و پروژه های بازی به عنوان یک فریلنسر، برای یک استارت آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی شارپ است، اما اخیراً به C++ و Unreal Engine 4 منشعب شده است. وقتی او برنامه‌نویسی نمی‌کند یا هر چیزی را که در دستش است نمی‌خواند، به دنبال حس هیپ‌هاپ دوران طلایی است و بعدازظهر می‌گذرد. با دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.