در این درس میخواهیم یک کاراکتر طراحی کنیم، شخصیت را با استفاده از DUIK تنظیم کنیم، و قدم به قدم چگونگی انیمیشن کردن یک چرخه دویدن یا راه رفتن را بررسی کنیم. در طول راه، امیدوارم نکات و ترفندهای مفیدی را انتخاب کنید که من از آنها برای کمک به آسانتر کردن انیمیشن استفاده میکنم.
برای جابجایی انیمیشن
valueAtTime(time+.666)
برای استفاده از موقعیت جهانی یک شی دیگر
lay = PICKWHIP TARGET LAYER ;
lay . به جهان ( lay .> تبدیل . anchorPoint ؛
از آنچه از این کلاس یاد می گیرید برای ایجاد چرخه اجرای خود استفاده کنید. سپس آن را برای من آپلود کنید تا ببینم و سعی می کنم نکات مفیدی به شما ارائه دهم.
سلام، من کریس هستم. یک تصویرگر و انیماتور مستقل. در طول دهه گذشته که به صورت حرفه ای در صنعت موشن گرافیک کار کرده ام، نکات و ترفندهایی را انتخاب کرده ام که انیمیشن سازی را بسیار آسان تر می کند. امیدواریم اطلاعاتی که در اینجا به اشتراک میگذارم به شما کمک کند تا به یک انیماتور کارآمدتر تبدیل شوید.
نمایش نظرات