نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزشهای MotionBuilder ، ما یاد می گیریم که چگونه لوازم جانبی داخل MotionBuilder را متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2013. در این مجموعه از آموزش های MotionBuilder ، ما یاد می گیریم که چگونه لوازم جانبی را در داخل MotionBuilder متحرک کنیم. ما در ابتدا یاد خواهیم گرفت که چگونه با سیستم لایه بندی انیمیشن MotionBuilder کارایی شخصیت را تغییر دهیم تا به طور طبیعی با پایه ما تعامل داشته باشد. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه یکپارچه پروپ را به شخصیت متصل کنیم و سپس نحوه ساختن یک پایه را بدنه ای سفت و سخت کنیم تا بتواند با رها کردن کاراکتر از آن ، به طور طبیعی سقوط کند. ما همچنین می آموزیم که چگونه کل انیمیشن را از MotionBuilder برای استفاده در سایر نرم افزارها پخت و صادر کنیم. با پایان این مجموعه از دروس ، شما به مجموعه مهارتی نیاز خواهید داشت که با اطمینان می توانید تعاملات شخصیت را با وسایل در MotionBuilder متحرک کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2013.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
متحرک سازی با وسایل در MotionBuilder
Animating with Props in MotionBuilder
-
نگاهی به دارایی های ما و نحوه دستیابی به انیمیشن با لوازم جانبی
A Look at Our Assets and How to Approach Animating with Props
-
متحرک سازی شخصیت در حال آماده شدن برای تعامل با Prop
Animating the Character Preparing to Interact with the Prop
-
متحرک کردن دست شخصیت
Animating the Character's Hand
-
اتصال پروپ به شخصیت
Attaching the Prop to the Character
-
نهایی کردن بازو
Finalizing the Arm
-
استفاده از حل کننده فیزیک برای سقوط پروپ از دست شخصیت
Using the Physics Solver to Have the Prop Fall from the Character's Hand
-
پخت انیمیشن Prop
Baking the Animation of the Prop
-
لوازم جانبی ما را صادر کنید
Export Our Props
-
صادر کردن عملکرد شخصیت
Exporting the Character's Performance
-
وارد کردن پرونده های FBX به 3ds Max
Importing Our FBX Files into 3ds Max
نمایش نظرات