آموزش یادگیری نقشه برداری هواپیماهای بدون سرنشین Pix4D

Learning Pix4D Drone Mapping

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Pix4D پیشرو در سیستم کوچک هوایی بدون سرنشین (sUAS یا "هواپیمای بدون سرنشین") است ، نرم افزار ساخت که کاربران را قادر می سازد داده های تصویر پیچیده را تجزیه و تحلیل کرده و مدلهای ارتوموزاییک و سه بعدی را ایجاد کنند ، همه از عکس. با استفاده از یک پهپاد ، دوربین و موتور پردازش قدرتمند در Pix4D ، علم فوتوگرامتری تقریباً برای همه قابل دسترسی است. در این دوره می توانید اصول استفاده از Pix4D را یاد بگیرید. مربی Paul Tice توضیح می دهد که چگونه Pix4D با هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین های مختلف جفت می شود و سپس نحوه برنامه ریزی ماموریت های 2D ساده برای هواپیمای بدون سرنشین خود را با Pix4Dcapture نشان می دهد. وی سپس نحوه آماده شدن برای پرواز و بازیابی اطلاعات و تصاویر پس از فرود هواپیمای بدون سرنشین شما را نشان می دهد. در چند فصل گذشته ، Paul به Pix4D Desktop فرو می رود و در آنجا نحوه پردازش داده های شما و تولید خروجی هایی مانند ابرهای نقطه ای ، نقشه های سه بعدی و مدل ها را نشان می دهد. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه با پروژه های بزرگ کنار بیایید و قدرت Pix4D را به داده های معماری ، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) ، مانند اسکن های سه بعدی ساختمان تبدیل کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • نقشه برداری از هواپیماهای بدون سرنشین Drone mapping

1. هنر و علم فتوگرامتری 1. The Art and Science of Photogrammetry

  • فتوگرامتری چیست؟ What is photogrammetry?

2- اداره هواپیمایی فدرال (FAA) 2. Federal Aviation Administration (FAA)

  • دریافت قسمت 107 مجوز: خلبان راه دور SUAS Getting Part 107 certified: sUAS remote pilot

  • درک فضای هوایی Understanding airspace

  • نقشه هوا Air Map

3. شروع کار 3. Getting Started

  • کدام پهپاد نقشه برداری و دوربین برای شما مناسب است؟ Which mapping drone and camera are right for you?

  • Pix4Dbim: Mapper ، زمینه ها و مدل Pix4Dbim: Mapper, fields, and model

4. برنامه Pix4Dcapture 4. Pix4Dcapture App

  • استفاده از برنامه Pix4Dcapture برای انتخاب یک مأموریت: قسمت 1 Using the Pix4Dcapture app to choose a mission: Part 1

  • استفاده از برنامه Pix4Dcapture برای انتخاب یک مأموریت: قسمت 2 Using the Pix4Dcapture app to choose a mission: Part 2

5. اولین پرواز شما 5. Your First Flight

  • چک های پیش پرواز Preflight checks

  • داده های خود را بارگیری و نامگذاری می کنید Downloading and naming your data

6. بررسی اجمالی سیستم ها و پیش بینی ها 6. Coordinate Systems and Projections Overview

  • مدل ریاضی زمین در Pix4D The mathematical model of Earth in Pix4D

7. دسکتاپ Pix4D: مقدمه 7. Pix4D Desktop: Introduction

  • بررسی اجمالی Pix4D: ایجاد اولین پروژه شما Overview of Pix4D: Creating your first project

  • سیستم ها و پیش بینی های هماهنگ Coordinate systems and projections

  • قالب گزینه های پردازش Processing options template

  • رابط Pix4D Map View The Pix4D Map View interface

  • تعاریف: ابر نقطه متراکم ، مش بافت سه بعدی ، DSM ، DTM و غیره Definitions: Densified point cloud, 3D textured mesh, DSM, DTM, and so on

  • پردازش اولیه: عمومی Initial processing: General

  • پردازش اولیه: تطبیق Initial processing: Matching

  • پردازش اولیه: کالیبراسیون Initial processing: Calibration

  • تهیه گزارش کیفیت Creating the quality report

  • بررسی کیفیت داده های شما Quality checking your data

  • پردازش ابر نقطه Processing the point cloud

  • تولید مش سه بعدی با بافت Generating a 3D textured mesh

  • گزینه های پیشرفته پردازش Advanced processing options

  • پردازش DSM و orthomosaic Processing DSM and orthomosaic

  • خروجی های اضافی برای DSM ، ارتزواسی و شاخص Additional outputs for DSM, orthomosaic, and index

  • با استفاده از ابزار ابزار حسابگر Using the Index Calculator toolset

  • سیستم مختصات خروجی خود را انتخاب کنید Choosing your output coordinate system

  • برای پردازش در ابر بارگذاری می شود Uploading to the cloud for processing

8. دسکتاپ Pix4D: پردازش پیشرفته 8. Pix4D Desktop: Advanced Processing

  • GCP: ایجاد یک پروژه با دقت بالا ، قسمت 1 GCP: Creating a high-precision project, part 1

  • GCP: ایجاد یک پروژه با دقت بالا ، قسمت 2 GCP: Creating a high-precision project, part 2

  • GCP: ایجاد یک پروژه با دقت بالا ، قسمت 3 GCP: Creating a high-precision project, part 3

  • GCP: ایجاد یک پروژه با دقت بالا ، قسمت 4 GCP: Creating a high-precision project, part 4

  • GCP: ایجاد یک پروژه با دقت بالا — rayCloud Editor GCP: Creating a high-precision project—rayCloud Editor

  • MTP: افزایش دقت از طریق نقاط کراوات دستی MTP: Enhancing precision through manual tie points

  • تقسیم و ادغام پروژه های بزرگ ، قسمت 1 Splitting and merging large projects, part 1

  • تقسیم و ادغام پروژه های بزرگ ، قسمت 2 Splitting and merging large projects, part 2

  • تقسیم و ادغام پروژه های بزرگ ، قسمت 3 Splitting and merging large projects, part 3

  • تقسیم و ادغام پروژه های بزرگ ، قسمت 4 Splitting and merging large projects, part 4

  • رابط rayCloud و ویژگی های اساسی rayCloud interface and basic features

  • ویرایش rayCloud rayCloud editing

  • ابزارهای حاشیه نویسی Annotation tools

  • ماشین حساب حجم Volume calculator

  • ویرایشگر موزاییک Mosaic Editor

  • نقشه برداری حرارتی Thermal mapping

9. Pix4D برای AEC 9. Pix4D for AEC

  • برنامه AEC: اسکن های سه بعدی و Pix4D AEC application: 3D scans and Pix4D

10. پشتیبانی و صدور گواهینامه Pix4D 10. Pix4D Support and Certification

  • نحوه جستجوی کمک و منابع How to search for help and resources

نمایش نظرات

آموزش یادگیری نقشه برداری هواپیماهای بدون سرنشین Pix4D
جزییات دوره
3h 37m
48
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
9,088
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Paul Tice
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Paul Tice Paul Tice

پیشرو در بررسی ، CAD ، GIS و پروژه های اسکن سه بعدی برای بیش از 20 سال Paul Tice بیش از 20 سال تجربه هدایت تیم در زمینه نظرسنجی ، CAD ، GIS و پروژه های اسکن سه بعدی را داشته است.

پس از پایان دانشگاه ، پل Tice چندین سال با CAD و نرم افزار طراحی در صنعت نقشه برداری کار کرد. او که علاقه شدیدی به ارتباط تصویری داشت ، به عنوان یک هنرمند حرفه ای در زمینه پرتره و طراح گرافیک حرفه دوم را آغاز کرد. در سال 2011 ، او تیم خود را برای کسب جایزه الهام گرفته شود Bentley Systems بخاطر کار با داده های cloud point به عنوان نوآوری برای چندرسانه ای هدایت کرد. در سال 2013 ، پاول شرکت توسعه واقعیت سه بعدی خود را ایجاد کرد و کار خود را با فناوری های سه بعدی گسترش داد. از آن زمان ، وی به تدریس کارگاه های خارج از کشور به دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتفاعی و متخصصان مشغول است. پاول به طور مداوم آخرین سخت افزار و نرم افزار مورد استفاده در صنعت 3D را آزمایش می کند و درباره یافته های خود در LiDAR News ، LiDAR Magazine و SPAR 3D انتشارات آنلاین. در مورد هنر او ، او به تمرین و نمایشگاه در گالری های اورگان ادامه می دهد.