آموزش تقویت مفاهیم طراحی خودرو در 3ds Max و Photoshop

Enhancing Automotive Design Concepts in 3ds Max and Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، نحوه بداهه سازی طراحی ماشین با استفاده از تری دی مکس و فتوشاپ را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، Photoshop، HDR Light Studio. در این سری از آموزش ها، نحوه بداهه سازی طراحی ماشین با استفاده از 3ds Max و Photoshop را یاد می گیریم. این آموزش تا حدی مبتنی بر طراحی و تا حدی مبتنی بر مهارت است و نکات و ترفندهایی را برای طراحی، بداهه‌سازی ایده‌ها و مدل‌سازی تا حد امکان به کار می‌گیرد. ما به نحوه ویرایش مدل‌های موجود و ایجاد توپولوژی تمیز و جزئیات سریعتر با استفاده از ابزارهای مختلف در 3ds Max خواهیم پرداخت. ما مدل‌های ماشین موجود را برای کمک به تولید ایده‌ها به طور مستقیم به صورت سه بعدی خواهیم گرفت. از آنجا ما مدل های کاری مختلفی را ایجاد خواهیم کرد تا به ما کمک کنند تا الهام بگیریم و یک طرح نهایی را توسعه دهیم. ما شما را با چند روش سریع در فتوشاپ آشنا می‌کنیم تا رندرهای سریع مدل‌های کاری خود را دوباره کار کنید تا تصاویر مفهومی برای شروع کار تولید کنید. برای تکمیل طراحی، به چرخ‌های بداهه، کباب‌پز و چراغ‌ها نگاه خواهیم کرد. در نهایت، ما یک روش ساده را برای ارائه تصاویر بصری از کار خود مرور می کنیم تا بتوانید مدل ها و طراحی خود را به طور موثرتری ارائه دهید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، Photoshop، HDR Light Studio.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تقویت مفاهیم طراحی خودرو در 3ds Max و Photoshop Enhancing Automotive Design Concepts in 3ds Max and Photoshop

  • بحث در مورد طراحی Discussing the Design

  • مقدمه ای بر بهینه سازی مدل ها و محدودیت ها Introduction to Optimizing Models and Constraints

  • جابجایی ویژگی های مدل Moving the Model Features

  • بداهه سازی گلگیر جلو Improvising a Front Fender

  • ادامه بداهه سازی یک گلگیر جلو Continuing to Improvise a Front Fender

  • با استفاده از FFD Modifier Using the Ffd Modifier

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • روش‌های ذخیره در 3ds Max Saving Methods in 3ds Max

  • بداهه سازی فرم های جدید در مفهوم Odp Improvising New Forms on the Odp Concept

  • سایه بان ها برای مدل سازی سه بعدی Shaders for 3D Modeling

  • نگاهی به مشکلات طراحی Looking at Design Problems

  • ایجاد فرم ها در قسمت Bonnet Creating Forms on the Bonnet Area

  • استفاده از وزنه ها برای ایجاد لبه تیز Using Weights to Create a Sharp Edge

  • بهینه سازی جبهه Tweaking the Front

  • تصحیح توپولوژی بداهه Correcting Improvised Topology

  • بداهه سازی یک منطقه جدید چراغ جلو Improvising a New Headlight Area

  • ایجاد جزئیات سپر جلو Creating Front Bumper Details

  • الگوبرداری از یک پشت جدید Mocking-up a New Back

  • بهینه سازی و مطالعه پشت Tweaking and Studying the Back

  • مقایسه دو طرح کاری Comparing Two Working Designs

  • نورپردازی درگاه دید Viewport Lighting

  • رندرهای مفهومی سریع Rapid Concept Renders

  • تغییرات مفهومی سریع Rapid Concept Variations

  • هنر مفهومی سریع از مدل های سه بعدی Rapid Concept Art from 3D Models

  • جزئیات هنر مفهومی Concept Art Detailing

  • ایجاد طرح ها از مدل های کاری شما Generating Plans from Your Working Models

  • شروع کار بدنه تمام شده Starting the Finished Bodywork

  • راه اندازی نقاط کلیدی ما Setting up Our Key Points

  • کار بر روی منطقه فندر Working on the Fender Area

  • ایجاد توپولوژی تمیز در اطراف چراغ جلو Creating Clean Topology Around the Headlight

  • ایجاد توپولوژی تمیز در سپر جلو Creating Clean Topology on the Front Bumper

  • انتخاب نرم با تنظیمات حباب منفی Soft Select with Negative Bubble Settings

  • ایجاد چند فرم برای Back End Creating Some Forms for the Back End

  • قرار دادن درب ها و تکمیل جزئیات Putting in Doors and Finishing Details

  • ایجاد جزئیات هواکش Creating an Air-vent Detail

  • ایجاد جزئیات کروم Creating a Chrome Detail

  • ساخت هندسه گریل Making the Grill Geometry

  • نصب گریل منحنی Fitting a Curved Grill

  • بداهه سازی چرخ های آلیاژی Improvising Alloy Wheels

  • جلوتر از طراحی چرخ Taking the Wheel Design Further

  • جزئیات تکمیلی چرخ ها Finishing Details of the Wheels

  • تثبیت توپولوژی در مرکز چرخ ها Fixing the Topology at the Center of the Wheels

  • نگاهی به تغییرات چرخ Looking at Wheel Variations

  • برازش اشکال به عنوان هندسه مجزا Fitting Shapes as Separate Geometry

  • راه اندازی چراغ های پشتی Setting up the Back Lights

  • پل زدن شکل های نور پس زمینه Bridging the Back Light Shapes

  • جزئیات تکمیلی چراغ های پشتی Finishing Details of the Back Lights

  • تنظیم رندر در 3ds Max Render Setup in 3ds Max

  • راه اندازی محیط HDR Light Studio Setting up the HDR Light Studio Environment

  • راه اندازی فتوشاپ Photoshop Setup

  • درخشش و شراره های لنز Glow and Lens Flares

نمایش نظرات

آموزش تقویت مفاهیم طراحی خودرو در 3ds Max و Photoshop
جزییات دوره
10h 44m
52
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Bodenstein David Bodenstein

دیوید بودنشتاین مالک CG Bodenstein است. در حال حاضر او به عنوان یک هنرمند دیجیتال برای مشتریان مختلف از استودیو خود کار می کند. او دارای مدرک ممتاز در طراحی مدل سازی و جلوه های دیجیتال برای فیلم و رسانه های جدید و مدرک عالی در مهندسی در طراحی و ساخت مبلمان است. او حرفه خلاقانه خود را با ساخت و طراحی مبلمان سفارشی آغاز کرد و به سمت ایجاد انواع تجسم CG برای پروژه های معماری، محصولات و تبلیغات رفت. دیوید در طول سال ها مهارت های مختلفی مانند عکاسی، طراحی، مدل سازی سه بعدی، نورپردازی و مواد را توسعه داده است.