آموزش V-Ray 3.0 برای 3ds Max Essential Training

V-Ray 3.0 for 3ds Max Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ویژگی های اصلی موتور رندر V-Ray 3.0 را بیاموزید و بیاموزید چگونه طیف وسیعی از 3ds Max را با پیشرفته ترین ابزارهای V-Ray مانند نمونه برداری تدریجی ، سایه های پوست و مو و ارائه سه بعدی استریوسکوپی افزایش دهید. این دوره شامل مفاهیم حیاتی V-Ray مانند ایجاد اولیه مواد ، نمونه برداری از تصویر ، نقشه برداری از رنگ ، زیرشاخه ها و نورپردازی و همچنین ایجاد جلوه های درون دوربین مانند عمق میدان ، تاری حرکت و مواد تشنجی است. برایان بردلی نویسنده و متخصص 3D به شما کمک می کند با استفاده از این افزونه قدرتمند ، مواد و جلوه های شگفت انگیز و واقعی را به مدل های سه بعدی خود اضافه کنید.
موضوعات شامل:
  • استفاده از عناصر UI جدید ، تنظیمات سریع و بافر Frame اصلاح شده
  • درک حالت های نقشه برداری رنگ
  • افزودن انواع نور V-Ray
  • کار با سیستم های V-Ray Sun و Sky و نور گنبد
  • استفاده از نگاشت تابش و حافظه نهان
  • کار با نقشه های رنگی منتشر
  • ساخت مواد بازتابنده
  • ایجاد اثر شفافیت
  • استفاده از SSS و سایه اندازهای جدید پوست
  • اطمینان از کیفیت با نمونه برداری از تصویر
  • کار با موتور تطبیقی تقسیم
  • کنترل دوربین فیزیکی
  • کار با ابزارهای FX مانند VRayFur و VRayMetaball
  • ارائه سه بعدی استریوسکوپی
  • استفاده از ماسک Render

سرفصل ها و درس ها

معرفی و اطلاعات مهم Introduction and Important Information

  • خوش آمدی Welcome

  • نسخه های نرم افزاری استفاده شده است Software versions used

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • ساختار پروژه 3ds Max The 3ds Max project structure

  • مدیریت گاما Gamma handling

  • یک کلمه در مورد Intel Embree A word about Intel Embree

  • یک کلمه در مورد HDRIs A word about HDRIs

به روزرسانی های V-Ray 3.1 تا 3.3 V-Ray 3.1 to 3.3 Updates

  • به روزرسانی های V-Ray RT Updates to V-Ray RT

  • پیشرفت های VFB VFB improvments

  • به روزرسانی ها به دوربین ها Updates to cameras

  • GGX ، گوشه های گرد و موارد دیگر GGX, rounded corners, and more

  • تصادفی سازی و شفافیت بهتر Randomization and better translucency

  • نقشه Triplanar The Triplanar Map

  • عناصر ارائه دهنده Render elements

  • به روز رسانی های روشنایی Lighting updates

  • چشم انداز هوایی Aerial perspective

  • شبکه حجم Volume grid

  • پروکسی V-ray V-Ray proxy

  • V-ray Instancer The V-Ray Instancer

  • بیننده مش VR VR mesh viewer

  • خرت و پرت Odds and ends

به روزرسانی های V-Ray 3.4 تا 3.6 V-Ray 3.4 to 3.6 Updates

  • معرفی این بروزرسانی Introduction to this update

  • معرفی این بروزرسانی Introduction to this update

  • با استفاده از فایلهای تمرینی اضافی Using the additional exercise files

  • با استفاده از فایلهای تمرینی اضافی Using the additional exercise files

  • نسخه های V-Ray و 3ds Max استفاده شده اند V-Ray and 3ds Max versions used

  • نسخه های V-Ray و 3ds Max استفاده شده اند V-Ray and 3ds Max versions used

  • منکر The Denoiser

  • اثرات لنز تعاملی Interactive Lens Effects

  • مواد MDL MDL materials

  • پیشرفت های GPU RT RT GPU improvements

  • ارائه از سرگیری Resumable Rendering

  • پیشرفت های VFB در زمان واقعی VFB Real-Time improvements

  • ارائه دهنده تولید تعاملی Interactive Production Renderer

  • سایه بان AL سطح The AL Surface shader

  • شی صحنه V-Ray V-Ray scene object

  • نور کامل عنصر را انتخاب کنید Full Light Select Element

  • Cryptomatte Cryptomatte

  • مراحل بعدی Next steps

  • مراحل بعدی Next steps

1. آماده شدن برای رندر شدن با V-Ray 1. Getting Ready to Render with V-Ray

  • گزینه ها و توصیه های گردش کار V-Ray V-Ray workflow options and recommendations

  • نوار ابزار V-Ray The V-Ray toolbar

  • عناصر جدید UI و تنظیمات سریع New UI elements and Quick Settings

  • بافر قاب بازسازی شده با کنترل رنگ پیشرفته The revamped frame buffer with advanced color controls

  • گزینه های V-Ray Render Output The V-Ray Render Output options

  • نمونه گیری تصویر توضیح داده شده است Image sampling explained

  • درک خردهفروشی ها Understanding subdivs

  • نمای کلی نقشه نویسی رنگ Overview of color mapping

  • حالت های نقشه برداری رنگ چه کاری انجام می دهند What the color mapping modes do

2. ابزارهای اصلی روشنایی 2. Key Lighting Tools

  • استفاده از انواع 3ds Max با نور V-ray Using 3ds Max light types with V-Ray

  • کار با نور V-Ray Working with the V-Ray light

  • اضافه کردن یک چراغ پر کروی Adding a spherical fill light

  • سیستم V-ray Sun و Sky The V-Ray Sun and Sky system

  • کنترل قرار گرفتن در معرض جهانی Controlling global exposure

  • فعال کردن چراغ محیطی Enabling the Environment skylight

  • کار با نور گنبد V-Ray Working with the V-Ray dome light

  • ایجاد چراغ مش Creating a mesh light

3. اشراق جهانی 3. Global Illumination

  • Illumination جهانی توضیح داد Global Illumination explained

  • دانستن پاداشهای اولیه و ثانویه Understanding primary and secondary bounces

  • نقشه برداری تابش چگونه کار می کند How irradiance mapping works

  • استفاده از نقشه برداری تابش: قسمت 1 Using irradiance mapping: Part 1

  • استفاده از نقشه برداری تابشی: قسمت 2 Using irradiance mapping: Part 2

  • حافظه نهان چگونه کار می کند How light cache works

  • با استفاده از حافظه نهان Using light cache

  • درک نیروی بی رحم GI Understanding brute force GI

  • با استفاده از GI force brute Using brute force GI

4. مواد و نقشه های V-Ray 4. V-Ray Materials and Maps

  • آشنایی با مواد خاص V-Ray Introduction to V-Ray specific materials

  • ایجاد رنگ پراکنده Creating diffuse color

  • ساخت مواد شیشه ای شفاف Making a clear glass material

  • ساخت شیشه های رنگی و یخ زده Making colored and frosted glass

  • ساخت مواد بازتاب دهنده Making reflective materials

  • بازتاب های ما را محو می کند Blurring our reflections

  • ایجاد یک اثر شفاف Creating a translucency effect

  • با استفاده از VRmats Using VRmats

  • سایه بان SSS دارای پرتوی جدید New ray-traced SSS shader

  • سایه بان پوست ساده شده New simplified skin shader

  • سایه بان مو V-ray V-Ray hair shader

5. کنترل کیفیت با نمونه برداری از تصویر 5. Quality Control with Image Sampling

  • با استفاده از موتور ثابت Using the fixed-rate engine

  • نحوه استفاده از موتور تطبیقی How to use the adaptive engine

  • کار با موتور زیر مجموعه تطبیقی Working with the adaptive subdivision engine

  • نمونه گیرنده مترقی Progressive sampler

  • رفع مشکلات نمونه برداری فوق العاده روشن Fixing super bright sampling problems

  • با استفاده از تنظیمات جهانی Using universal settings

6. کار با دوربین ها: دوربین فیزیکی V-Ray 6. Working with Cameras: The V-Ray Physical Camera

  • راه اندازی دوربین فیزیکی Physical Camera setup

  • دوربین فیزیکی را کنترل می کند Physical Camera controls

  • عمق میدان Depth of field

  • ایجاد یک اثر تاری حرکت Creating a Motion Blur effect

7. کار با دوربین ها: V-Ray 3 و دوربین فیزیکی 3ds Max 7. Working with Cameras: V-Ray 3 & the 3ds Max Physical Camera

  • دوربین فیزیکی V-Ray کجا رفت؟ Where did the V-Ray Physical Camera go?

  • اضافه کردن یک دوربین فیزیکی به صحنه Adding a Physical Camera to the scene

  • نمای کلی از کنترل های دوربین فیزیکی Overview of the Physical Camera controls

  • آغازگر مقادیر نوردهی (EVs) A primer on exposure values (EVs)

  • کنترل نوردهی خودکار Automated Exposure Control

  • کنترل قرار گرفتن در معرض دستی Controlling exposure manually

  • تصحیح یک چشم انداز ساده Correcting a skewed perspective

  • ایجاد عمق میدان Creating depth of field

  • اثرات تاری را اضافه می کنید Adding Motion Blur effects

8. ابزارهای V-Ray FX 8. The V-Ray FX Tools

  • تنظیم اثر سوزانی Caustic effect setup

  • ایجاد اثر سوزانی Generating the caustic effect

  • با استفاده از VRayFur Using VRayFur

  • رندر سه بعدی استریوسکوپی Stereoscopic 3D rendering

  • متابالس Vr-Ray Vr-Ray Metaballs

  • پروکسی Proxies

  • VRayClipper The VRayClipper

  • عمق میدان: با استفاده از نمای منظر Depth of field: Using a perspective viewport

  • با استفاده از Render Mask Using Render Mask

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش V-Ray 3.0 برای 3ds Max Essential Training
جزییات دوره
6h 58m
107
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
210,877
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.