آموزش برنامه نویسی با ربات Sphero

Learn to Program With the Sphero Robot

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره به شما نحوه برنامه نویسی و کنترل ربات Sphero را آموزش می دهد. این دوره آموزشی Sphero را معرفی می کند، یک ربات توپی شکل که می تواند از طریق تلفن هوشمند یا تبلت کنترل و برنامه ریزی شود. دانش‌آموزان برنامه‌هایی ایجاد می‌کنند که به Sphero اجازه می‌دهد به روش‌های خاصی حرکت کند و روشن شود. مفاهیم ریاضی مانند محاسبات عنوان قطب نما، فاصله به عنوان تابعی از سرعت در طول زمان و درصدها معرفی خواهند شد.

سرفصل ها و درس ها

با ربات اسفرو آشنا شوید Meet the Sphero Robot

  • معرفی دوره Course Introduction

  • Sphero را ملاقات کنید Meet the Sphero

  • شارژ القایی و بلوتوث Inductive Charging and Bluetooth

  • The Nubby - آسان روشن، آسان خاموش The Nubby - Easy On, Easy Off

  • سفارش و راه اندازی Sphero Ordering and Setting Up the Sphero

  • اتصال Sphero به آیفون یا دستگاه اندرویدی شما Connecting the Sphero to Your iPhone or Android Device

  • کنترل دستی Sphero Manually Controlling Your Sphero

برنامه نویسی Sphero Programming the Sphero

  • منابع Sphero Sphero Resources

  • مقدمه ای بر Macros و MacroLab Introduction to Macros and MacroLab

  • ایجاد اولین ماکرو Creating Your First Macro

  • الزامات و داستان های کاربر Requirements and User Stories

  • معیارهای پذیرش و توسعه آزمون محور Acceptance Criteria and Test-Driven Development

  • ارضای اولین نیاز Satisfying the First Requirement

  • ارضای نیازهای دوم و سوم Satisfying the Second and Third Requirements

  • همه الزامات برآورده شده است All Requirements Are Satisfied

استفاده از درصد برای سرعت Using Percentages for Speed

  • معرفی درصدها Introducing Percentages

  • محاسبه فاصله Calculating Distance

  • جمع آوری داده های فاصله Collecting Distance Data

  • تکانه ریاضی را خاموش می کند Momentum Throws Math Off

  • محاسبات فاصله Distance Calculations

  • ریاضی بیشتر و بررسی کار ما More Math and Checking Our Work

رسم اشکال Drawing Shapes

  • تعریف الزامات میدان Defining Requirements of the Square

  • کشیدن تمرین مربعی Drawing a Square Exercise

  • رفع کمبودها Addressing Deficiencies

  • بهبودهای بیشتر در SquareTest ماکرو Further Improvements to the squareTest Macro

  • حل تمرین مثلث و خلاصه Triangle Exercise Solution and Summary

آزمایش با رنگ ها Experimenting With Colors

  • ترکیب رنگ ها با استفاده از قرمز، سبز و آبی Mixing Colors Using Red, Green, and Blue

  • رنگ ها اعداد هستند Colors Are Numbers

  • تبدیل بین سیستم های شماره گذاری مختلف Converting Between Different Numbering Systems

  • نمایش استفاده از ماشین حساب ویندوز برای تبدیل اعداد Demonstrations of Using Windows Calculator to Convert Numbers

  • تبدیل اعداد با مداد و کاغذ Converting Numbers Using Pencil and Paper

  • تبدیل اعداد بزرگتر Converting Larger Numbers

  • استفاده از کدهای رنگ هگزادسیمال برای تنظیم مقادیر RGB Using Hexadecimal Color Codes to Set RGB Values

  • تعیین مقادیر RGB در ماکرو ما Specifying RGB Values in Our Macro

  • تمرین نهایی و خلاصه Final Exercise and Summary

مقدمه ای بر orbBasic Introduction to orbBasic

  • برنامه‌های orbBasic در مقابل ماکروها orbBasic Programs vs. Macros

  • اولین برنامه orbBasic شما Your First orbBasic Program

  • با استفاده از متغیرها و دستور 'goto' برای رسم یک دایره Using Variables and the 'goto' Command to Draw a Circle

  • اشکال زدایی و استفاده از دستور 'locate' Debugging and Using the 'locate' Command

  • منابع، خلاصه و نتیجه گیری Resources, Summary, and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی با ربات Sphero
جزییات دوره
2h 21m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Robert Mangold Robert Mangold

رابرت حرفه IT خود را با برنامه نویسی Commodore 64 آغاز کرد که والدینش زمانی که او در دبیرستان بود برای او خریدند. او مدرک مهندسی برق را از طریق بورسیه تحصیلی ROTC به دست آورد، سپس به عنوان افسر ارتباطات ارتش ایالات متحده خدمت کرد. زمانی که کار ارتش او به پایان رسید، او زمانی را صرف طراحی و ساخت دستگاه های الکتریکی سفارشی، پشتیبانی شبکه Novell، مهندسی شبکه، مدیریت سیستم ویندوز و لینوکس و امنیت کامپیوتر کرد. او در نهایت به توسعه نرم افزار، متخصص در ایجاد رابط های کاربری با استفاده از Adobe (اکنون Apache) Flex، HTML و JavaScript پرداخت. عشق او به الکترونیک هرگز به طور کامل از بین نرفت و میکروکنترلر آردوینو بازی جدید اوست.