آموزش ارائه فضای داخلی واقعی در 3ds Max و V-Ray

Rendering Realistic Interiors in 3ds Max and V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش ها ما بافت هایی با وضوح بالا و سایه های پیچیده و چند لایه ایجاد خواهیم کرد تا در 3ds Max و V-Ray واقع گرایی را به صحنه خود اضافه کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، V-Ray 2.4 ، Fusion 6 ، Multitexture 2.0 ، Sapphire ، Frischluft. در طول این درس ها ما با وضوح بالا و سایه های پیچیده و چند لایه را ایجاد خواهیم کرد تا در 3ds Max و V واقع گرایی را به صحنه خود اضافه کنیم. -اشعه. ما روشنایی ایجاد شده در قسمت اول این مجموعه آموزشی ، "Modeling Realistic Interiors in 3ds Max and Marvelous Designer" را پیش از شکستن مدلهای منفرد و مناطق صحنه خود ، پیش خواهیم برد. این کمک خواهد کرد که جزئیات اضافی مورد نیاز برای ایجاد عنصری از واقع گرایی اضافه شود. ما همچنین از Fusion 6 برای مرحله پس از تولید استفاده خواهیم کرد تا نشان دهیم چگونه می توانیم رندر نهایی خود را افزایش دهیم. با پایان این آموزش شما در ایجاد مواد پیچیده و استفاده از ابزارهای بسته بندی نشده در 3ds Max برای ایجاد چیزهای خاص اطمینان خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، V-Ray 2.4 ، Fusion 6 ، Multitexture 2.0 ، Sapphire ، Frischluft.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ارائه فضای داخلی واقعی در 3ds Max و V-Ray Rendering Realistic Interiors in 3ds Max and V-Ray

  • تنظیم تنظیمات Setting up Compositions

  • پیشبرد روشنایی صحنه ما Advancing Our Scene Lighting

  • ایجاد تخته های چوبی ما Creating Our Wooden Plank Textures

  • پیشرفت بافت های تخته ما Advancing Our Plank Textures

  • کاوش چند متغیره Exploring Multitexture

  • تجزیه مواد کامپوزیتی Deconstructing Composite Materials

  • اتمام سایه زن کف چوبی ما Finishing Our Wooden Floor Shader

  • باز کردن کاشی های طبقه شش ضلعی ما Unwrapping Our Hexagonal Floor Tiles

  • ایجاد سایه بان برای کاشی های شش ضلعی ما Creating the Shader for Our Hexagonal Tiles

  • طراحی یک بافت قابل کاشت با وضوح بالا Designing a High-resolution Tileable Texture

  • بافت تیرهای چوبی ما Texturing Our Wooden Beams

  • استفاده از الگوهای UVW برای بافت Utilizing UVW Templates for Texturing

  • استفاده از V-RayDirt برای ایجاد Shader های پیچیده Using V-RayDirt to Create Complex Shaders

  • نهایی کردن Log Burner Finalizing the Log Burner

  • ایجاد مواد و سایه بان برای پارچه ها Creating Materials and Shaders for Fabrics

  • ساخت دیوار آجری Developing a Brick Wall

  • پارچه های تختخواب ما را سایه بزنید Shading Our Bed Fabrics

  • ایجاد یک Shader Metal Creating a Metal Shader

  • پرده های صحنه و سایه پردازی Texturing and Shading Scene Props

  • تنظیمات و عناصر رندر ما Setting up Our Render Settings and Elements

  • پس از تولید در Fusion Post-production in Fusion

نمایش نظرات

آموزش ارائه فضای داخلی واقعی در 3ds Max و V-Ray
جزییات دوره
3h 27m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andrew Ryan Parker Andrew Ryan Parker

رایان یک هنرمند سه بعدی در منچستر است. وی در زمینه رندرهای داخلی تخصص دارد و در حال حاضر در صنعت KBB مشغول تولید تصاویر واقع گرایانه عکس است. او علاقه زیادی به عکاسی ، طراحی ، موسیقی ، معماری و CGI دارد. هدف اصلی وی در کلیه فعالیتهای مبتنی بر CG دستیابی به سطحی از واقع گرایی واقعی در کارهایش است.