آموزش Rigging Quadrupeds در مایا 8.5

Rigging Quadrupeds in Maya 8.5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک های صرفه جویی در زمان و اصول ساخت دکل ها و کنترل های مبتنی بر راه حل را برای انیمیشن سازی کارآمدتر بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر. تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان و اصول ساخت دکل‌ها و کنترل‌های مبتنی بر راه‌حل را برای انیمیشن‌سازی کارآمدتر بیاموزید. ایده آل برای هنرمندان متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: ساخت سلسله مراتب موثر. سیستم های سلسله مراتبی شکسته. دکل ساختمانی از اسکلت مرجع. ساخت یک سیستم FK Spline. ترکیب MEL برای سرعت؛ قفسه سفارشی برای ابزار. مجموعه شخصیت ها; مجموعه شخصیت های فرعی؛ تنظیم کلیدهای رانده. حل کننده های IK برای عملکرد مناسب اندام. محدودیت ها؛ کنترل پیشرفته هیپ؛ وزنه های نقاشی; ویرایشگر اتصال؛ سیستم قفل معکوس؛ تغییر شکل عضلانی با اجسام تحت تاثیر. اشکال اصلاحی برای تغییر شکل مش. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Rigging Quadrupeds در مایا 8.5 Rigging Quadrupeds in Maya 8.5

  • راه اندازی یک لایه نمایشگر و یک قفسه سفارشی Setting up a Display Layer and a Custom Shelf

  • بسته بندی قفسه سفارشی Wrapping up the Custom Shelf

  • اتو کردن یک کنوانسیون نامگذاری جامد Ironing out a Solid Naming Convention

  • استفاده از گروه ها برای تمیزی و سازماندهی صحنه The Use of Groups for Scene Cleanliness and Organization

  • آغاز ساخت اسکلت Beginning the Construction of the Skeleton

  • انعکاس زنجیره مفصلی اندام چپ لگن Mirroring the Joint Chain of the Left Pelvic Limb

  • ساخت زنجیره مفصلی اندام قفسه سینه Building the Thoracic Limb Joint Chain

  • ایجاد استخوان برای بالاتنه Creating the Bones for the Upper Body

  • بررسی محور چرخش موضعی زنجیره مفصلی بالاتنه Examining the Local Rotation Axis of the Upper Body Joint Chain

  • کار روی گوش Working on the Ears

  • ساختن دم Building the Tail

  • با هم آوردن ریگ - لگن Bringing the Rig Together- the Pelvis

  • راه اندازی Tail برای کمک به جلوگیری از ضد کلید کردن Setting up the Tail to Help Avoid Counter-keying

  • اتمام اتصالات مشترک و تمیز کردن صحنه Finishing Joint Connections and Cleaning up the Scene

  • بستن اسب Binding the Horse

  • کاوش در رنگ آمیزی قاب سیمی Exploring Wire Frame Coloring

  • استفاده از ابزار مایا Paint Weights برای ویرایش تأثیرات Using Maya's Paint Weights Tool to Edit Influences

  • نقاشی وزنه های اطراف قفسه سینه Painting Weights Around the Thorax

  • کار بر روی تکمیل بالای اندام قفسه سینه Working on Completing the Top of the Thoracic Limb

  • اثربخشی ویرایشگر مؤلفه مایا برای اصلاح وزن ها The Effectiveness of Maya's Component Editor for Modifying Weights

  • رفع تغییر شکل های Fetlock چپ Fixing the Deformations of the Left Fetlock

  • وزن پاسترن Weighting the Pastern

  • تکمیل تغییر شکل اندام قفسه سینه Finalizing the Deformations of the Thoracic Limb

  • توجه ما به اندام چپ لگنی Bringing Our Attention to the Left Pelvic Limb

  • تنظیم وزن لگن Adjusting the Pelvic Weights

  • کار بر روی استخوان لگن Working on the Hip Bone

  • تاثیر مفصل خفه کننده The Stifle Joint's Influence

  • تمرکز بر مفصل تارسال Focusing on the Tarsal Joint

  • استفاده از اشکال ترکیبی اصلاحی Utilizing Corrective Blend Shapes

  • استفاده از Set Driven Keys برای گره زدن ویژگی ها با هم Using Set Driven Keys to Tie Attributes Together

  • وزن کشی جنین اندام لگنی Weighting the Fetlock of the Pelvic Limb

  • اتمام اندام لگنی چپ Finishing up the Left Pelvic Limb

  • کاوش در ابزار وزن‌های آینه‌ای مایا که در زمان صرفه‌جویی می‌کند Exploring Maya's Time-saving Mirror Weights Tool

  • شروع فرآیند ساخت اشیاء کنترلی Starting the Process of Building Control Objects

  • تنظیم ویژگی قفل معکوس برای مفاصل فالانژیال Setting up the Reverse Lock Feature for the Phalangeal Joints

  • کار بر روی اتصالات اتصالات قفل معکوس Working on the Connections of the Reverse Lock Joints

  • ساختن منحنی ها برای کنترل پاهای اسب Building the Curves to Control the Horse's Legs

  • ادامه کار منحنی های کنترل Continuing the Work of the Control Curves

  • اتمام تنظیم منحنی های کنترل اندام Finishing the Set up of the Limb Control Curves

  • افزودن کنترل های کارپال و تارسال Adding the Carpal and Tarsal Controls

  • اتمام اتصالات کنترل زانو Finishing the Connections of the Knee Controls

  • کنترل‌های شانه سینه‌ای The Thoracic Shoulder Controls

  • ایجاد استخوان برای مهره های پشتی Spline FK Creating the Bones for the Spline FK Back Vertebrae

  • اتصال Spline IK Connecting the Spline IK

  • محدود کردن خوشه ها به زنجیره مشترک درایور FK Constraining Clusters to the FK Driver Joint Chain

  • شروع کنترل برای مهره های پشت Starting the Controls for the Back Vertebrae

  • پیوستن به کنترل های بالاتنه Joining the Upper Body Controls

  • اضافه کردن سیستم سلسله مراتب شکسته Adding the Broken Hierarchy System

  • راه اندازی هیپ Setting up the Hips

  • شروع با Neck Rig Commencing with the Neck Rig

  • محدود کردن خوشه های گردن به زنجیره درایور گردن Constraining the Neck Clusters to the Neck Driver Chain

  • تنظیم منحنی های کنترل برای گردن Setting up Control Curves for the Neck

  • ادامه راه اندازی منحنی های کنترلی برای مفاصل گردن Continuing the Set up of the Control Curves for the Neck Joints

  • افزودن ویژگی های سفارشی برای کنترل قاعده گردن اسب Adding Custom Attributes to Control the Base of the Horse's Neck

  • تکنیک های عیب یابی Troubleshooting Techniques

  • کار روی سر Working on the Head

  • کنترل های گوش The Ear Controls

  • راه اندازی دکل دم Starting the Tail Rig

  • کار بر روی منحنی‌های کنترلی برای هدایت دم Working on Control Curves to Drive the Tail

  • اتمام راه اندازی دم Finishing the Set up of the Tail

  • اضافه کردن یک کنترل جهانی قابل مشاهده Adding a Visible Global Control

  • تمیز کردن صفحه نمایش صحنه Cleaning up the Display of the Scene

  • مجموعه کاراکترها و کاراکترهای فرعی Character and Sub-character Sets

  • مفهومی برای کنترل فک A Concept for the Jaw Control

  • ایجاد اشیاء تأثیرگذار برای تکان دادن عضلات Establishing Influence Objects for Muscle Jiggle

  • استفاده از اشیاء نفوذ برای خلاص شدن از تغییر شکل های ناخواسته Using Influence Objects to Get Rid of Unwanted Deformations

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش Rigging Quadrupeds در مایا 8.5
جزییات دوره
6h 43m
68
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.