نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
بیاموزید که چگونه دارایی های خود را در Blender ایجاد کنید. شما با ساخت یک مدل شروع می کنید ، سپس به UV Unwrapping و ایجاد مواد واقع گرایانه از طریق Blender's Shader Node Editor می روید. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.77. بیاموزید چگونه یک دارایی را از ابتدا تا انتها در این نرم افزار منبع باز قدرتمند بدست آورید. در این دوره ، ایجاد دارایی ها در مخلوط کن ، با خط ایجاد دارایی در بلندر آشنا خواهید شد. ابتدا با ساخت مدل سه بعدی با استفاده از بسیاری از ابزارهای مدل سازی Blender شروع خواهید کرد. سپس ، به UV Unwrapping می روید تا بتوانید بافت ها را اعمال کنید ، و نقشه های عادی و نقشه های جابجایی را به دارایی اضافه کنید تا بدون نیاز به مدل سازی اضافی ، به جزئیات بیشتر در مش برسید. سرانجام ، شما مواد واقع بینانه ای برای دارایی از جمله پلاستیک ، کاغذ و یک مایع کولا ایجاد خواهید کرد. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از خط لوله ایجاد دارایی در مخلوط کن خواهید داشت و می توانید مهارت های خود را هنگام کار بر روی پروژه های خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.77.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
راه اندازی فضای کاری Blender
Setting up Blender's Workspace
-
شکستن دارایی
Breaking Down the Asset
-
تنظیم تصویر مرجع
Setting up the Reference Image
مدل سازی بطری
Modeling the Bottle
-
شروع مدل
Beginning the Model
-
مدل سازی بدنه اصلی بطری
Modeling the Main Body of the Bottle
-
مدل کردن قسمت پایین بطری
Modeling the Bottom Section of the Bottle
-
اتمام بطری
Finishing the Bottle
مدل سازی درب بطری
Modeling the Bottle Cap
-
مدل سازی بخش بالای بطری
Modeling the Top Section of the Bottle
-
مدل سازی درب بطری
Modeling the Bottle Cap
-
مدل سازی جزئیات نهایی بطری نوشابه
Modeling the Final Details for the Soda Bottle
هموار سازی هندسه بطری نوشابه
Smoothing the Soda Bottle Geometry
-
اعمال Subdivision Surface Modifier روی بطری
Applying the Subdivision Surface Modifier to the Bottle
-
اضافه کردن Edge Loops برای حفظ سخت تر شدن لبه ها روی مش
Adding Edge Loops to Maintain Harder Edges on the Mesh
-
اعمال اصلاح کننده سطح Subdivision روی درب بطری
Applying the Subdivision Surface Modifier to the Bottle Cap
باز کردن بطری نوشابه توسط UV
UV Unwrapping the Soda Bottle
-
علامت گذاری درزها در امتداد مش
Marking the Seams Along the Mesh
-
باز کردن بطری نوشابه توسط UV
UV Unwrapping the Soda Bottle
افزودن نقشه جابجایی
Adding a Displacement Map
-
ایجاد یک گروه Vertex برای تهیه نقشه جابجایی
Creating a Vertex Group to Prepare for the Displacement Map
-
استفاده از نقشه جابجایی روی بطری
Applying the Displacement Map to the Bottle
تنظیم مواد
Setting up Materials
-
اختصاص مواد به بطری
Assigning Materials to the Bottle
-
شروع به ایجاد مواد برای برچسب
Beginning to Create the Material for the Label
-
افزودن یک نقشه عادی به Material Label
Adding a Normal Map to the Label Material
-
ایجاد مواد پلاستیکی شفاف
Creating the Clear Plastic Material
-
ایجاد مش برای مایع کولا
Creating the Mesh for the Cola Liquid
-
استفاده از باز کردن UV سریع در مش Cola
Applying a Quick UV Unwrap to the Cola Mesh
-
ایجاد مواد Cola
Creating the Cola Material
-
ایجاد مواد پلاستیکی برای درب بطری
Creating the Plastic Material for the Bottle Cap
-
نگاهی به دارایی تمام شده
Taking a Look at the Finished Asset
نمایش نظرات