نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به طور خاص برای هدف قرار دادن کاربران مایا طراحی شده است و به آنها می آموزد که چگونه می توانند به سرعت و به طور م assetsثر دارایی های خود را برای نقاشی بافت به MARI منتقل کنند و سپس به مایا برگردانند. نرم افزار مورد نیاز: Mari and Maya. MARI یک برنامه قدرتمند و اختصاصی برای نقاشی بافت است که در صنایع فیلم ، VFX و بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر ابزارهای قوی برای رنگ آمیزی بافت ، یک چیز که MARI در آن عالی است کارکردن با یکی از محبوب ترین بسته های 3D در مایا است. در این دوره ، ایجاد خط لوله بافت بین MARI و مایا ، شما در تهیه هندسه برای بافت در مایا تمرکز خواهید کرد. ابتدا با برخی از استراتژی های مربوط به طرح UV ، مجموعه های انتخاب و سپس نحوه استفاده از پلاگین mGo MARI برای ارسال دارایی های خود برای نقاشی به MARI آشنا خواهید شد. از اینجا ، به MARI خواهید رفت و ابتدا برخی اطلاعات اساسی در مورد پروژه ها ، رابط کاربری ، ناوبری و میانبرهای صفحه کلید را یاد خواهید گرفت. هنگامی که شما رنگ آمیزی بافت های خود را به پایان رسانید ، MARI از نظر بعدی چه گزینه هایی را برای شما فراهم می کند. ابتدا ، ypu رندر MODO را در داخل MARI پوشش می دهد و شما یاد خواهید گرفت که چگونه رندرها را در داخل برنامه بگیرید. در مرحله بعدی ، خواهید آموخت که چگونه پروژه متنی خود را با استفاده از پلاگین mGo به سرعت به MARI منتقل کنید. با یادگیری نحوه کار با شبکه های سایه mGo و بافت های چند کاشی ، این دوره در مایا خلاصه می شود. با اتمام این دوره ، شما باید درک خوبی از انتقال آسان دارایی مایا به MARI داشته باشید تا بتوانید برخی از بافت های شگفت انگیز را برای آنها ترسیم کرده و دوباره به مایا برگردانید. نرم افزار مورد نیاز: Mari و Maya.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
آماده سازی دارایی مایا برای MARI
Preparing Maya Assets for MARI
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
استراتژی های طرح اشعه ماورا بنفش
UV Layout Strategies
-
کار با مجموعه های انتخابی
Working with Selection Sets
-
تنظیم مایا برای کار با mGo
Setting up Maya to Work with mGo
-
ارسال دارایی به MARI با استفاده از mGo
Sending Assets to MARI Using mGo
انتقال به MARI برای بافت
Moving into MARI for Texturing
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
ایجاد پروژه های MARI
Creating MARI Projects
-
با استفاده از رابط MARI
Using the MARI Interface
-
میانبرهای پیمایش و صفحه کلید در MARI
Navigation and Keyboard Shortcuts in MARI
سایه بان ها ، کانال ها و نقاشی های MARI
MARI Shaders, Channels and Painting
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
درک MARI Shaders
Understanding MARI Shaders
-
کار با کانال ها و لایه ها
Working with Channels and Layers
-
انتخاب در MARI
Making Selections in MARI
-
مبانی بافر رنگ
Paint Buffer Basics
-
ایجاد بافت در MARI
Creating Texture in MARI
تکمیل بافت های MARI
Finishing MARI Textures
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
ارائه در MARI
Rendering in MARI
-
ارسال بافت ها به مایا با استفاده از mGo
Sending Textures Back to Maya using mGo
-
استفاده از mGo با مایا و آرنولد 5
Using mGo with Maya and Arnold 5
-
صادرات دستی MARI Textures
Manual Export of MARI Textures
-
استفاده از بافت های چند کاشی در شبکه های سایه مایا
Using Multi-tile Textures in Maya Shading Networks
نمایش نظرات