آموزش یادگیری Mastercam

Learning Mastercam

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: فرز كنترل عددی رایانه ای (CNC) یك فرآیند تفریحی است كه به شما اجازه می دهد مدلهای سه بعدی دیجیتال را از بلوكهای مواد جامد مانند فوم ، چوب ، پلاستیك یا فلز تراشید. از برنامه های طراحی و ساخت با کمک رایانه (CAD / CAM) برای کنترل آسیاب های CNC استفاده می شود ، که می تواند اشیایی را بسازد که غالباً قوی تر از آنهایی هستند که با استفاده از مواد افزودنی ایجاد شده اند - به عنوان مثال چاپ سه بعدی. در این دوره کوتاه ، Taylor Hokanson به شما کمک می کند تا با Mastercam ، یکی از محبوب ترین برنامه های CAD / CAM ، بلند شوید و کار کنید. وی نحوه استفاده از این برنامه برای ایجاد هندسه اساسی و تبدیل آن به مسیرهای ابزار برای صادرات به آسیاب مورد نظر شما را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • مرور رابط کاربر
  • ایجاد هندسه دو بعدی و سه بعدی
  • ایجاد مسیرهای ابزار 2.5 و 3 محوره
  • شبیه سازی مسیر ابزار و صادرات

سرفصل ها و درس ها

4. ترانزیت برق Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشا بدانید What you should know before watching

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

4. ترانزیت برق 1. User Interface

  • ماوس 3 دکمه 3-button mouse

  • نوار ابزار کوچک Mini-toolbar

  • معرفی و زبانه های روبان Ribbon introduction and tabs

  • بررسی اجمالی انتخاب ها Selections overview

  • نوار وضعیت سریع دسترسی و نوار وضعیت Quick Access Toolbar and status bar

4. ترانزیت برق 2. 2-Axis Toolpathing

  • هندسه 2D را برای یک براکت موتور ایجاد کنید Create 2D geometry for a motor bracket

  • سهام را تنظیم کنید Set stock

  • عملیات ماشینکاری: دریل Machining operations: Drill

  • شبیه سازی Simulation

  • عملیات ماشینکاری: کانتور Machining operations: Contour

5. تولید SpringsConclusionIntroduction1. آماده شدن برای CSWPA-SM Exam2. ورق های فلزی Tools3. نمونه سوالات امتحان جمع بندیIntroduction1. ایجاد Sole2. ساخت Upper3. ایجاد Laces4. افزودن جزئیات خوب رابط کاربری2. 2-محور ابزار سازی... 3. 3-Axis Toolpathing

  • هندسه 2D را برای یک قطعه شطرنج ایجاد کنید Create 2D geometry for a chess piece

  • هندسه و سهام سه بعدی ایجاد کنید Create 3D geometry and stock

  • خشن ، به پایان رساندن و پردازش پس از آن Roughing, finishing, and post-processing

3. ابزار 3-محور Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری Mastercam
جزییات دوره
56m 11s
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
32,852
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Taylor Hokanson Taylor Hokanson

تیلور هوکانسون یک مهندس DIY ، انجیل CAD / CAM ، و استادیار دانشکده کلمبیا شیکاگو است. مانند رسانه های دیجیتال در مرکز تحقیقات وی ، عمل هوکانسون مرزهای بین هنر مفهومی و علوم سخت را محو می کند. به عنوان یک مهندس DIY ، او به طور مکرر با الکترونیک هک شده کار می کند ، عملکرد اسباب بازی های مصرفی مشترک را تغییر می دهد به طوری که آنها بیگانه و ناآشنا می شوند. صفحه کلید با نمایش اسلاید او یک نمونه محبوب است. هوکانسون در تغییر مقیاس ، مواد و رابط کاربری یک دستگاه مشترک ، از کاربر می خواهد تا یک رسانه ارتباطی را که با سهولت استفاده ، کم ارزش است ، تجدید نظر کند.