لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش فیزیک انیمیشن شخصیت ها برای مبتدیان - فریم به فریم 2 بعدی در Open Toonz - قسمت 1 قوانین فیزیک
Character Animation Physics for Beginners - 2D frame by frame in Open Toonz - part 1 laws of physics
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا می خواهید انیماتور شوید؟ برای ایجاد هیولاهای حماسی، سنگین یا موجودات ریز و بامزه، باید بدانید که چگونه و چرا آنها متفاوت حرکت می کنند.
اگر درست متوجه شوید، مخاطبان شما باور خواهند کرد که موجوداتی با حضور فیزیکی واقعی در مقابل خود دارند.
وزن در انیمیشن سخت است که بتوان آن را درست کرد، اما با تمرین و ایجاد یک پایه محکم، حتی برای سختترین چالشها نیز آماده میشوید.
این دوره مبتدی اولین قدم برای تسلط واقعی بر اصول اولیه انیمیشن فیزیک و مکانیک بدن است.
و ما مانند اکثر آموزش های مبتدی به انیمیشن های تمرینی معمول (توپ معروف جهش) متوقف نمی شویم. ما یک انیمیشن کاراکتر حلقهای جالب ایجاد خواهیم کرد تا اصول را در عمل مشاهده کنیم.
این کلاس شما را از طریق یک گردش کار انیمیشن بسیار سازماندهی شده در یک نرم افزار انیمیشن دوبعدی منبع باز رایگان به نام Open Toonz کار می کند.
برای پروژه کلاس، یک انیمیشن شخصیت خندهدار ایجاد میکنیم: دو شخصیت با وزنهای مختلف به یکدیگر ضربه میزنند و به دلیل جرمهای متفاوت، ضربهها اثرات متفاوتی خواهند داشت.
میتوانید با ایجاد این انیمیشن فریم به فریم در OpenToonz همراه باشید
مسدود کردن مهمترین موقعیت های کلیدی
طراحی تفکیکهای جالب برای طعم دادن به حرکت
زمان بندی انیمیشن خود را احساس کنید
در مورد الگوهای فاصله بین این دو تصمیم بگیرید
انیمیشن خود را رنگ آمیزی کنید
پیوست ها:
شبکه ای برای ایجاد فاصله های سقوط آزاد برای قانون فرد
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
صادرات به عنوان فایل ویدئویی MP4
Export as MP4 video file
طراحی کاراکتر و ریز عکسهای کلیدی
Character design and key thumbnails
خرابی برای طعم دادن به حرکت
Breakdowns to flavor the motion
پیش بینی
Anticipation
فیزیک انیمیشن برای انیماتورهای مبتدی
Animation physics for beginner animators
مبانی فیزیک: مدت زمان مقیاس را نشان می دهد
Basics of Physics: Duration reveals scale
رنگ آمیزی
Coloring
میان برای جن
Inbetweens for the goblin
هل دادن یک جسم سنگین
Pushing a heavy object
دو پرش توپ بسیار متفاوت
Two very different ball bounces
ساخت ژست های کلیدی
Crafting the key poses
سقوط آزاد: نصف شدن و سرعت نهایی
Free Fall: Halfing and terminal velocity
سقوط آزاد: قانون عجیب و غریب برای فاصله گذاری واقعی
Free Fall: Odd rule for realistic spacing
شروع به کار در OpenToonz
Getting started in OpenToonz
زمان بندی انیمیشن، الگوهای فاصله
Timing the animation, spacing patterns
هل دادن یک جسم سبک
Pushing a light object
بینابین برای اورک
Inbetweens for the orc
مقاومت در برابر نیروها، حرکت
Resistance to forces, momentum
پرش جرم را نشان می دهد
The bounce reveals the mass
درس ها
Lessons
مبانی فیزیک: مدت زمان مقیاس را نشان می دهد
Basics of Physics: Duration reveals scale
پیش بینی
Anticipation
هل دادن یک جسم سبک
Pushing a light object
خرابی برای طعم دادن به حرکت
Breakdowns to flavor the motion
پرش جرم را نشان می دهد
The bounce reveals the mass
زمان بندی انیمیشن، الگوهای فاصله
Timing the animation, spacing patterns
طراحی کاراکتر و ریز عکسهای کلیدی
Character design and key thumbnails
هل دادن یک جسم سنگین
Pushing a heavy object
دو پرش توپ بسیار متفاوت
Two very different ball bounces
رنگ آمیزی
Coloring
فیزیک انیمیشن برای انیماتورهای مبتدی
Animation physics for beginner animators
مقاومت در برابر نیروها، حرکت
Resistance to forces, momentum
شروع به کار در OpenToonz
Getting started in OpenToonz
میان برای جن
Inbetweens for the goblin
صادرات به عنوان فایل ویدئویی MP4
Export as MP4 video file
بینابین برای اورک
Inbetweens for the orc
سقوط آزاد: قانون عجیب و غریب برای فاصله گذاری واقعی
Free Fall: Odd rule for realistic spacing
ساخت ژست های کلیدی
Crafting the key poses
سقوط آزاد: نصف شدن و سرعت نهایی
Free Fall: Halfing and terminal velocity
نمایش نظرات