آموزش Unity: کار با Google Firebase

Unity: Working with Google Firebase

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: باطن قابل اعتماد برای بازی های امروزی ضروری است. امکان دادن به کاربران برای ورود به سیستم و ذخیره و بازیابی داده های پخش کننده می تواند یک بازی جامعه محور را خراب کند. هدف این دوره ساخت یک راه حل انعطاف پذیر و مقیاس پذیر برای شبکه است که با استفاده از Unity و Google Firebase در هر یک از بازی های آینده شما قابل استفاده مجدد باشد. مربی هریسون فرون با مروری بر ماژول های پایگاه داده احراز هویت و زمان واقعی Firebase و SDK Firebase شروع می کند. او نشان می دهد که چگونه برخی از قابلیت های اساسی را برای ورود به سیستم و ثبت نام کاربران اسکریپت می کند ، و به سمت عملکردهای پیچیده تری مانند ذخیره و واکشی داده ها ، انتظار پاسخ در هنگام ارائه بازخورد دیداری خوب و نمایش داده های زمان واقعی در GUI Unity ، پیش می رود. با دنبال کردن ، می فهمید که چگونه Firebase را با Unity ادغام کنید ، داده های کاربر را در صحنه بازی ذخیره کرده و واکشی کنید و کارهای خود را در بسته های دارایی که می تواند در بسیاری از پروژه های Unity دیگر استفاده شود ، انجام دهید.
موضوعات شامل:
  • کار با Firebase
  • افزودن قابلیت ثبت نام و ورود به سیستم
  • ایجاد یک کلاس بازیکن
  • ذخیره اطلاعات
  • بازیابی اطلاعات
  • نمایش داده ها در GUI Unity
  • ساختن دارایی قابل استفاده مجدد برای سایر پروژه های Unity

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. بررسی اجمالی پروژه 1. Project Overview

  • نسخه ی نمایشی: آنچه می سازید Demo: What you're building

  • پروژه شروع کننده را جستجو کنید Navigate the starter project

  • مدیر پایگاه داده The database manager

2. آشنایی با Firebase 2. Introduction to Firebase

  • پایه آتش 101 Firebase 101

  • بررسی اجمالی گزینه های تأیید اعتبار Authentication options overview

  • Firebase SDK را ادغام کنید Integrate the Firebase SDK

3. احراز هویت بازیکنان 3. Authenticating Players

  • با ایمیل و رمز ورود ثبت نام کنید Sign up with email and password

  • از نمایندگان و رویدادها استفاده کنید Use delegates and events

  • عملکرد ثبت نام را تمام کنید Finish the signup functionality

  • ورود به سیستم اضافه کنید Add a login

  • تست در Xcode Test in Xcode

4- با استفاده از بانک اطلاعات Realtime 4. Using the Realtime Database

  • نمای کلی ساختار داده ها Data structure overview

  • یک روتر مرجع بسازید Build a reference router

  • مدل پخش را ایجاد کنید Create the player model

  • ذخیره داده های پخش کننده Save player data

  • بازیابی اطلاعات پخش کننده Retrieve player data

  • رسیدگی به تغییر داده ها Handle changing data

  • انواع و فیلترها Sorts and filters

  • روش های مختلف نوشتن Different write methods

5- نمایش داده ها 5. Displaying Data

  • نمای پیمایش را پیکربندی کنید Configure the scroll view

  • prefab سطر را پیکربندی کنید Configure the row prefab

  • نمایش اطلاعات پروفایل Display profile information

6. قابل استفاده مجدد 6. Reusability

  • یک بسته دارایی درست کنید Make an asset package

  • پیکربندی یک پروژه دیگر Configure for another project

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity: کار با Google Firebase
جزییات دوره
1h 31m
28
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
26,338
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harrison Ferrone Harrison Ferrone

مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی و فناوری خلاق

هریسون فرون یک مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی، فن‌شناس خلاق و دارای گواهینامه ScrumMaster است.

او در تلفن همراه کار کرده است. برنامه ها و پروژه های بازی به عنوان یک فریلنسر، برای یک استارت آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی شارپ است، اما اخیراً به C++ و Unreal Engine 4 منشعب شده است. وقتی او برنامه‌نویسی نمی‌کند یا هر چیزی را که در دستش است نمی‌خواند، به دنبال حس هیپ‌هاپ دوران طلایی است و بعدازظهر می‌گذرد. با دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.