سلام، نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای سه بعدی هستم.
من بیش از یک دهه به عنوان یک هنرمند حرفه ای در چندین صنعت مختلف کار کرده ام. کارهای من شامل ایجاد هنر رابط کاربری برای یک شرکت بزرگ توسعه بازی های ویدیویی، ویرایشگر فیلم های صفحه سبز و هنرمند پس زمینه سه بعدی برای یک شرکت تولید ویدیو، و کار به عنوان هنرمند اصلی سه بعدی و بعدها مدیر استودیو برای یک استودیوی تجسم معماری برنده جایزه است.
در این کلاس من شما را از طریق یک تمرین مبتدی سرگرمکننده راهنمایی میکنم که در آن یک گنوم زیبا با ریش مو واقعی را مدلسازی، بافت و رندر میکنیم. ما هر بخش از فرآیند را مرحله به مرحله مرور خواهیم کرد، بنابراین شما باید آن را با من همراهی کنید سرگرم کننده و آسان است.
ما از Blender برای این آموزش استفاده می کنیم، که یک نرم افزار سه بعدی شگفت انگیز و کاملا رایگان است. تنها مانع ورود، داشتن رایانه ای برای اجرای نرم افزار است.
ممکن است یک گنوم برای یک پروژه مبتدی انتخابی عجیب به نظر برسد، اما واقعاً مکانی عالی برای شروع است!
هنگام مدلسازی گنوم خود، یاد خواهید گرفت:
در پایان، ما یک گنوم بامزه خواهیم داشت که به دلخواه خود ارائه کنیم. همچنین شخصیتی است که به راحتی می توان آن را تغییر داد تا ظاهری متفاوت به آن ها بدهد.
پروژه کلاس ما از شما میخواهد تمام تکنیکهایی را که در ساخت گنوم یاد گرفتهاید استفاده کنید و سپس از آنها برای ایجاد یک گنوم منحصر به فرد از طرح خود استفاده کنید. این شامل تنظیماتی مانند تغییر شکل و مدل کلاه، رنگ لباس و پارچه یا سبک و رنگ ریش آنها می شود.
امیدوارم با ساختن گنوم ریشدار خودتان در این سفر مبتدی کوچک سرگرم کننده از طریق Blender به من بپیوندید!
برای پروژه کلاس ما، یک گنوم منحصر به فرد با طراحی خود ایجاد خواهید کرد!
اکنون که گنوم را در طول درسهای ما تکمیل کردهاید، میخواهم نسخه جدیدی از فایل خود را با دستور "Save As..." ذخیره کنید، و سپس گنوم را منحصراً مال خود کنید.
میتوانید این کار را به هر نحوی که میخواهید انجام دهید، اما برخی از تنظیمات نمونهای که میتوانید انجام دهید عبارتند از:
بعد از اینکه تمام تنظیمات خود را انجام دادید، رندر جدید خود را در گالری ارسال کنید تا آن را به من و سایر دانش آموزان نشان دهید!
به عنوان مثال، در اینجا نسخه منحصر به فرد من از gnome برای پروژه کلاس است.
من کلاه را به کلاه ایمنی تغییر دادم، مواد را تنظیم کردم و ریش را کمی متفاوت شانه کردم. من همچنین نور گنوم را انتخاب کرده ام که کمی بداخلاق است. چیزی شبیه این که گنوم در یک شب ماه کامل در کنار آتش نشسته است.
در مورد هر رندر ارسال شده به گالری بازخورد ارائه خواهم کرد و به شما اطلاع خواهم داد که چه چیزی فوق العاده به نظر می رسد و همچنین هر چیزی که می تواند از برخی تنظیمات استفاده کند.
از ساختن کوتوله های خود لذت ببرید!
هنرمند حرفه ای سه بعدی
سلام، من هری هستم! من 13 سال تجربه در مدل سازی و تکسچرینگ سه بعدی دارم. در طول این 13 سال، من 8 سال را به عنوان یک هنرمند حرفه ای سه بعدی در صنعت سه بعدی کار کرده ام. من در طول کارم برای انواع مختلفی از شرکت ها کار کرده ام، مانند یک استودیوی بازی های ویدیویی بزرگ MMORPG، یک شرکت تولید ویدئو و یک شرکت تجسم معماری برنده جایزه. من بهعنوان مدیر استودیو، هنرمند اصلی سه بعدی، هنرمند پسزمینه سهبعدی، ویرایشگر گریناسکرین و هنرمند UI کارآموز کار کردهام. کارهای حرفهای من در مجله "هنرمند سه بعدی" همراه با محتوای آموزشی نمایش داده شده است. من تجربه زیادی با Photosh op، Blender، 3d Max و VRay دارم. من در رندر سه بعدی فوتورئالیستی با تمرکز بر تجسم معماری تخصص دارم، اگرچه اشتیاق من در چیزهایی است که کمی سبک تر و سرگرم کننده تر هستند!
امیدوارم به من اجازه دهید تا با شرکت در یکی از کلاس هایم بخشی از دانش و تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارم.
نمایش نظرات