آموزش هفتگی سینما 4D

Cinema 4D Weekly

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا می خواهید 3D را به مجموعه مهارت های حرفه ای خود اضافه کنید؟ در این مجموعه هفتگی ، به EJ Hassenfratz بپیوندید زیرا او نکات ، تکنیک ها و استراتژی های تقویت مهارت های سه بعدی خود را با Cinema 4D ، ابزار ضروری برای هنرمندان و طراحان موشن گرافیک به اشتراک می گذارد. بیاموزید که چگونه با استفاده از این روشهای مفید ، طرحهای خود را بهبود ببخشید - و جریان کار کلی خود را ساده کنید. برای دریافت نکته جدید هر پنجشنبه را تنظیم کنید.

توجه: از آنجا که این یک مجموعه در حال انجام است ، بینندگان گواهی پایان کار دریافت نمی کنند.

سرفصل ها و درس ها

جدید این هفته New This Week

  • چگونه می توان چین و چروک های پارچه ای را با استفاده از تغییر شکل داد How to sculpt cloth wrinkles using deformers

مقدمه Introduction

  • هفتگی سینما 4D Cinema 4D Weekly

هفتگی سینما 4D Cinema 4D Weekly

  • معرفی زمینه های Cinema 4D R20 Intro to Cinema 4D R20 fields

  • مقدمه ای برای جلدهای R20 Intro to R20 volumes

  • معرفی زمینه های پوسیدگی و تأخیر در R20 Intro to decay and delay fields in R20

  • شکل های مش با زمینه ها و حجم ها Mesh morphs with fields and volumes

  • ایجاد دستمال مرطوب با استفاده از مزارع Creating material wipes using fields

  • منطقه رندر تعاملی برای OctaneRender Interactive render region for OctaneRender

  • مشاهده نمودار سرعت در C4D Viewing the speed graph in C4D

  • ایجاد مواد مبتنی بر سر و صدا واقع بینانه Creating realistic noise-based materials

  • انیمیشن پیگیری و همپوشانی Follow-through and overlapping animation

  • انیمیشن رشد رویه Procedural growth animation

  • جعل و متحرک سازی یک شخصیت سه بعدی در عرض چند دقیقه با Mixamo Rigging and animating a 3D character in minutes with Mixamo

  • شبیه سازی ذوب آسان در C4D Easy melt simulations in C4D

  • در حال محو شدن اشیا با اثر Fading objects with effectors

  • پوست پیاز در C4D Onion skinning in C4D

  • Blueprint با استفاده از Sketch و Toon ارائه می شود Blueprint renders using Sketch and Toon

  • پخت انیمیشن Mixamo در کلیپ های حرکتی Baking Mixamo animation into motion clips

  • مخلوط کردن انیمیشن Mixamo با کلیپ های حرکتی Mixing Mixamo animation with motion xlips

  • Xpresso را باید بشناسید Must-know Xpresso

  • انیمیشن حلقه ای برای افکتورها اعمال می شود Looping animation applied to effectors

  • ایجاد پرونده های glTF برای AR و VR Creating glTF files for AR and VR

  • مقدمه ای بر تقلب IK Intro to IK rigging

  • مقدمه ای برای تقلب با مفاصل Intro to rigging with joints

  • استفاده از تغییر شکل دهنده برای انیمیشن شخصیت Using deformers for character animation

  • تقلب در اشیا simple ساده با FFD Rigging simple objects with FFDs

  • لکه های انیمیشن Animation smears

  • دکل کارتونی دهان با استفاده از Spline IK Cartoon mouth rig using Spline IK

  • علامت های آبی یا کد های زمانی را به ارائه اضافه کنید Add watermarks or timecodes to renders

  • معرفی ابزار Doodle Intro to the Doodle tool

  • رندر سریعتر با استفاده از Physical Renderer Faster renders using Physical Renderer

  • استفاده از دکل اندام خمشی برای C4D Using bendy limbs rig for C4D

  • چرخه های پیاده روی خودکار با استفاده از CMotion Automatic walk cycles using CMotion

  • تقلب دهان با استفاده از خوشه Rigging mouth using clusters

  • دکل کره چشم کارتونی Cartoon eyeball rig

  • معرفی پویایی IK Intro to IK dynamics

  • تقویت کننده های گردش کار: انتخاب شی Worfklow enhancers: selection object

  • ایجاد رندرهای رس Creating clay renders

  • سه روش برای متحرک سازی خطوط شکاف Three ways to animate splines

  • انتخاب هر کلون یا چند ضلعی دیگر Selecting every other clone or polygon

  • مخلوط کردن انیمیشن Mixamo motion capture Blending Mixamo motion capture animation

  • استفاده از اشیا p محوری و ضبط حرکت Mixamo Using pivot objects and Mixamo motion capture

  • یک دست کارتونی را مدل کنید Model a cartoon hand

  • مقدمه ای بر تغییر شکل دهنده برخورد Introduction to collision deformer

  • استفاده از اتصالات و پویایی Using connectors and dynamics

  • اتصالات پویا بین اشیا Dynamic connections between objects

  • ایجاد یک دکل فنری پویا Creating a dynamic spring rig

  • ایجاد پویایی پارچه Triggering cloth dynamics

  • با حالت Tweak سریعتر مدل کنید Model faster with Tweak mode

  • اشیا را روی یک سطح رنگ کنید Paint objects onto a surface

  • انیمیشن های تورمی متن Text inflation animations

  • معرفی تغییر شکل دهنده Morph Intro to Morph deformer

  • مقدمه ای برای پراکندگی زیرسطحی در Cinema 4D (C4D) Intro to subsurface scattering in Cinema 4D (C4D)

  • پراکندگی سطح زیرین در OctaneRender Subsurface scattering in OctaneRender

  • معرفی ابزارهای مجسمه سازی C4D Intro to C4D sculpting tools

  • انتخاب چند ضلعی متقارن و شعاعی Making Symmetrical and Radial Polygon Selections

  • رندر لوازم آرایشی در Redshift Rendering Caustics in Redshift

  • ایجاد سایه زن فلزی رنگین کمانی در Redshift Creating an iridescent metal shader in Redshift

  • نکات مربوط به گردش کار جدول زمانی Timeline Workflow Tips

  • نقاشی لبه های فرسوده با نقشه های راس Painting worn edges with vertex maps

  • سرعت بخشیدن به گردش کار انیمیشن خود را با نشانگرهای جدول زمانی Speeding up your animation workflow with timeline markers

نمایش نظرات

آموزش هفتگی سینما 4D
جزییات دوره
6h 13m
61
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
20,004
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EJ Hassenfratz EJ Hassenfratz

EJ Hassenfratz برای مشتریانی مانند NBA و NHL ، ESPN و Discovery Channel گرافیک حرکت ایجاد می کند. EJ Hassenfratz از سال 2005 در صنعت گرافیک حرکت مشغول به کار است ، و در درجه اول در زمینه پخش کار می کند. او تجارت آزاد خود را انجام داده است ، eyedesyn ، و با مشتریان زیادی از جمله تیم های NBA ، NHL و MLB همکاری کرده است ، به علاوه شبکه های بزرگی مانند CBS ، ESPN و کانال Discovery. او توسعه دهنده متن Edge FX است ، از پیش تنظیم شده متن برای CINEMA 4D ، و راهنمایی های سریع Cinema 4D خود را که در وبلاگ خود ، eyedesyn.com تولید می شود ، تولید می کند. او غالباً برای MAXON کار می کند ، آنها را در نمایشگاه های تجاری ، گروه های کاربر و آزمایش بتا CINEMA 4D نمایندگی می کند.