آموزش دسترسی و گنجاندن با Figma

Accessibility and Inclusion with Figma

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Figma یک ابزار طراحی مشارکتی قدرتمند است، اما آیا تا به حال در مورد گزینه های خود برای پشتیبانی از تجربیات و محصولات طراحی جامع تر و قابل دسترس تر فکر کرده اید؟ در این دوره، معلم، نویسنده و استاد تام گرین شما را از طریق شش پلاگین و ابزار مختلف برای Figma راهنمایی می‌کند که به طراحی شما کمک می‌کند تا کار طراحی شما را فراگیرتر و در دسترس‌تر کند. به پلاگین Stark، از جمله جستجوگر کنتراست، جستجوگر تایپوگرافی، شبیه ساز بینایی، دستیار هوش مصنوعی Sidekick و موارد دیگر، عمیقاً وارد شوید. Adee را با جستجوگر کنتراست، مولد متن جایگزین و شبیه‌ساز کوررنگی کاوش کنید و ابزارهای بررسی کنتراست Able و Ally را بررسی کنید. با نحوه استفاده از Humaaans برای گرافیک فراگیر و Lokalise برای پشتیبانی از زبان های اضافی آشنا شوید. به‌علاوه، به منابع فراگیر بیشتر بروید و راه‌هایی را بررسی کنید که می‌توانید دسترسی و فراگیری را به جلو ببرید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • پلاگین های دسترسی Figma Figma accessibility plugins

1. استارک 1. Stark

  • دسترسی Accessibility

  • نصب پلاگین Stark برای Figma Installing the Stark plugin for Figma

  • با استفاده از بررسی کنتراست استارک Using Stark’s contrast checker

  • با استفاده از جستجوگر تایپوگرافی استارک Using Stark’s typography checker

  • بررسی متن جایگزین Reviewing alt text

  • ترتیب فوکوس صحیح Correct focus order

  • با استفاده از شبیه ساز دید استارک Using Stark’s vision simulator

  • اهداف را لمس کنید Touch targets

  • افزودن نقاط دیدنی Adding landmarks

  • یادداشت های آریا را اضافه کنید Add Aria notes

  • با استفاده از Sidekick Using Sidekick

  • ویجت چک لیست دسترسی استارک The Stark accessibility checklist widget

2. آدی 2. Adee

  • در حال نصب Adee Installing Adee

  • با استفاده از کنترل کننده کنتراست Adee Using Adee’s contrast checker

  • با استفاده از مولد متن جایگزین Using the alt text generator

  • با استفاده از شبیه ساز کوررنگی Adee Using Adee’s color blindness simulator

  • بررسی اندازه های لمسی Checking touch sizes

3. بررسی کنتراست 3. Contrast Checkers

  • نصب Able and Ally Installing Able and Ally

  • بررسی کنتراست رنگ با Able Checking color contrast with Able

  • بررسی کنتراست رنگ با Ally Checking color contrast with Ally

4. هوماان 4. Humaaans

  • شمول Inclusion

  • استفاده از Humaaans با Figma Using Humaaans with Figma

  • یک قاب onboarding ایجاد کنید Create an onboarding frame

  • پرسونا Persona

5. لوکالیزه کنید 5. Lokalise

  • مروری بر Lokalise An overview of Lokalise

  • تغییر متن به فرانسوی Changing text to French

6. منابع شمولیت 6. Inclusivity Sources

  • مروری بر طراحی فراگیر در مایکروسافت An overview of inclusive design in Microsoft

  • کارت هایی برای بشریت Cards for Humanity

پیشبرد قابلیت دسترسی و فراگیری Taking Accessibilty and Inclusivity Forward

  • مراحل بعدی برای طراحی در دسترس و فراگیر Next steps for accessible, inclusive design

نمایش نظرات

آموزش دسترسی و گنجاندن با Figma
جزییات دوره
1h 40m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد
Tom Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tom Green Tom Green

معلم ، نویسنده ، استاد تام گرین یک معلم ، نویسنده و استاد در دانشکده فناوری هامبر کالج فناوری اطلاعات است.

تام نویسنده بیش از 12 کتاب فلش و گرافیک حرکتی است ، از جمله آخرین بنیاد Adobe Edge Animate ، برای دوستان ED. تام همچنین یکی از اعضای گروه بین المللی Adobe Education Leaders و یکی از اعضای قدیمی گروه Adobe Community Professionals است. وی جلساتی را در موضوعات مختلف ، از ویدیوی فلش گرفته تا هنر داستان نویسی تعاملی ، در کنفرانس های مختلف بین المللی از جمله Adobe MAX ، FITC ، NAB و D2WC برگزار کرده است. تام همچنین در جامعه آموزشی فعال است و به طور منظم در سمینارهای سراسر چین و آمریکای شمالی به دانشجویان و اساتید سخنرانی می کند و در تعدادی از کنفرانس های آموزشی سخنرانی کرده است ، از جمله کنفرانس Sloan-C/MERLOT Emerging Technologies و DELS Forum که توسط دانشگاه پشتیبانی می شود ویسکانسین