Masterclass کامل Python: Python را از ابتدا یاد بگیرید
این چیزی است که با ثبت نام در این دوره به دست می آورید:
توضیح کلمه به کلمه: در کل دوره، هر خط کد را بدون رد کردن یک خط کد توضیح می دهم.
محتوای با کیفیت عالی: بیش از 39 ساعت ویدیوی HD (1080p).
ساختار خوبی برای یادگیری آسان: دوره به طور ویژه طراحی شده است تا یادگیری Python، Django 3، تجزیه و تحلیل داده، Flask، Tkinter، OpenCV، فشرده سازی فایل، توسعه برنامه دسکتاپ با PostgreSQL Web Scraping را برای دانش آموزان آسان کند. p>
پشتیبانی 24 X 7: I همیشه در سفر شما برای تبدیل شدن به متخصص پایتون وجود خواهد داشت.
_________________________________________________________________________________
در اینجا همه چیزهایی است که در این دوره کامل یاد خواهید گرفت:
در این دوره آموزشی، پایتون را از ابتدا شروع میکنید تا سطحی که میتوانید تقریباً هر چیزی را با آن بسازید، خواه یک برنامه وب کاملاً کاربردی مبتنی بر پایگاه داده یا یک ابزار اتوماسیون باشد.
این دوره به شما پایتون را از ابتدا و از سطح بسیار ابتدایی آموزش می دهد و به تدریج شما را به سمت موضوعات پیشرفته تر سوق می دهد.
ما نه تنها تمام اصول اولیه پایتون را پوشش میدهیم، بلکه محبوبترین کتابخانههای پایتون مانند جنگو، فلاسک، سلنیوم Tkinter را نیز پوشش میدهیم.
دوره کامل به 17 بخش اصلی تقسیم شده است.
در اینجا توضیح مختصری از آنچه در هر بخش خواهید آموخت وجود دارد.
بخش 1: اصول اولیه پایتون.
این بخش تمام اصول اولیه پایتون را پوشش میدهد، از نصب ابزارهای مورد نیاز تا پوشش موضوعاتی مانند عملگرهای ریاضی، رشتهها، پذیرش ورودی کاربر، عملیات رشته، متغیرها، شرطهایی مانند if، elif، ساختارهای کنترلی مانند while for loop. ، توابع، بسته های ماژول ها، لیست ها، مدیریت فایل، OOP در پایتون، عبارات منظم. تقریباً تمام مفاهیم پایه پایتون در این بخش پوشش داده شده است.
بخش 2: ایجاد رابط کاربری گرافیکی در پایتون با استفاده از Tkinter.
پس از انجام اصول اولیه، می دانیم که کتابخانه Tkinter را یاد می گیریم که به ما امکان می دهد برنامه های کاربردی مبتنی بر دسکتاپ را با پایتون ایجاد کنیم. ما یاد می گیریم که چگونه با استفاده از Tkinter Python برنامه های رابط کاربری گرافیکی ایجاد کنیم و همچنین یک برنامه دسکتاپ کاملاً کاربردی یعنی یک ماشین حساب بسازیم.
بخش 3: ساخت برنامه های دسکتاپ مبتنی بر پایگاه داده با PostgreSQL.
ساخت یک برنامه دسکتاپ ساده به تنهایی کافی نیست، به یک پایگاه داده پشتیبان برای ذخیره برخی داده ها نیاز دارد. برای انجام همین کار، یاد می گیریم که چگونه برنامه های دسکتاپ خود را به باطن متصل کنیم. در این بخش ما یک نرم افزار سیستم مدیریت دانش آموز با استفاده از Python، Tkinter برای طراحی پایگاه داده GUI PostgreSQL ایجاد می کنیم تا داده ها را برای برنامه ما در backend ذخیره کند.
بخش 4: رمزگذاری فشرده سازی فایل در پایتون.
در این بخش نحوه فشرده سازی فایل در پایتون برای کاهش حجم فایل را یاد خواهیم گرفت. همچنین نحوه فشرده سازی داده های فشرده و روش های مورد استفاده برای آن را یاد می گیریم. ما یک ابزار فشردهسازی فایل مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی با استفاده از Python Tkinter و یک کتابخانه فشردهسازی فایل میسازیم.
بخش 5: تبدیل متن به گفتار با استفاده از پایتون.
متن را میتوان به گفتار/صوت تبدیل کرد و این دقیقاً همان چیزی است که در این بخش خاص پوشش داده میشود، جایی که ابزاری را میسازیم که صدا را از یک متن مشخص تولید میکند. نه فقط این، ما همچنین یاد می گیریم که چگونه یک فایل متنی کامل را به mp3 تبدیل کنیم که می تواند برای تولید کتاب های صوتی از کتاب های الکترونیکی استفاده شود. همچنین یاد می گیریم که چگونه ورودی کاربر را به گفتار تبدیل کنیم.
بخش 6: تولید کننده کد QR.
ما یک ابزار ساده میسازیم که میتواند هر پیوندی را تبدیل کند و آن را به یک کد QR تبدیل کند که میتواند از طریق هر تلفن هوشمندی که دارای خواننده کد QR است اسکن شود. این ابزار تصاویر کد QR را ایجاد می کند که می توانند در هر جایی به اشتراک گذاشته شوند و کل ابزار با استفاده از Python Tkinter ساخته شده است.
بخش 7: برنامه دانلود ویدیو.
در این بخش ابزار دیگری برای ایجاد مهارتهای پایتون ساختیم. این ابزار یک URL ویدیو را میپذیرد، از ما میخواهد مسیری را که میخواهیم ویدیوی مشخص شده را دانلود کنیم، انتخاب کرده و سپس آن ویدیو را در مسیر مشخص شده در سیستم عامل خود دانلود میکند. نه تنها این، این ابزار همچنین قادر خواهد بود فایل های ویدئویی را به فایل های mp3 خالص نیز تبدیل کند. ما این ابزار را از ابتدا درست از معماری کد گرفته تا طراحی عملکرد تا ایجاد یک رابط کاربری میسازیم، همه این کارها با استفاده از پایتون انجام میشود.
بخش 8: ساخت اعتبارسنجی کارت اعتباری با استفاده از الگوریتم Lhun.
در این بخش می آموزیم که الگوریتم Lhun چیست و چگونه از آن برای اعتبار سنجی کارت های اعتباری استفاده می شود. ما یاد می گیریم که چگونه الگوریتم Lhun را می توان در پایتون پیاده سازی کرد و برای اعتبارسنجی شماره کارت اعتباری استفاده کرد. این بخش برای آموزش تفکر الگوریتمی و پیاده سازی در پایتون طراحی شده است.
بخش 9: تجزیه و تحلیل داده ها.
Python به طور گسترده در حوزه علم داده استفاده می شود و از این رو مهم است که یاد بگیرید چگونه از پایتون برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنید. از این رو در این بخش می آموزیم که چگونه از ابزارها و تکنیک های مورد استفاده برای انجام تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنیم. ما با یادگیری کتابخانه Pandas که برای انجام تجزیه و تحلیل داده ها و تمام مفاهیم اساسی مانند DataFrames، Reindexing، Indexing، Broadcasting استفاده می شود و همچنین یاد می گیریم که چگونه با کتابخانه Matplotlib رسم و تجسم داده ها را انجام دهیم، شروع می کنیم.
در این بخش، ما همچنین یک پروژه علم داده داریم که مبتنی بر تجزیه و تحلیل دادههای سوپرمارکت برای یافتن اطلاعات روشنگری است که به تصمیمگیریهای تجاری بهتر کمک میکند. همچنین یاد میگیریم که چگونه دادهها را به صورت بصری با استفاده از چندین نوع نمودار و نمودار میلهای که با استفاده از matplotlib ساخته شدهاند، نمایش دهیم.
بخش 10: Python Web Framework Django 3.
این بخش به شما یاد میدهد که چگونه برنامههای وب تمام پشته را با Python Django 3 بسازید. جنگو یکی از محبوبترین چارچوبهای وب برای پایتون است و برای برنامهنویسی قسمت پشتی برنامههای وب بیرون استفاده میشود. در این بخش جنگو را از اصول اولیه یاد می گیریم و یک اپلیکیشن وب فروشگاه کتاب ساده می سازیم. نحوه ایجاد مدلها، نحوه مسیریابی درخواستهای URL، نحوه ایجاد نماهای مختلف برای برنامه وب، نحوه ادغام قالبهای HTML و موارد دیگر را یاد خواهیم گرفت.
در این بخش ما همچنین یک برنامه لیست کار کاملاً کاربردی می سازیم که با استفاده از جنگو ساخته شده است. این نرم افزار تمام عملیات اصلی CRUD را انجام می دهد که مخفف عبارت Create, Read, Update Delete data از پایگاه داده است. در حین ساخت این برنامه، ما اطمینان حاصل می کنیم که تمام مفاهیم مهم جنگو به طور کامل پوشش داده شده و پیاده سازی شده است.
بخش 11: Python Web Framework Flask.
Flask یک چارچوب وب میکرو برای پایتون است که برای ساخت برنامه های وب ساده تر استفاده می شود. اگر می خواهید چند وب سایت ساده و کوچک ایجاد کنید، می توانید این کار را با استفاده از Flask انجام دهید. در این بخش ما اصول اولیه فلاسک را به عنوان مسیریابی، URL های پویا، الگوها، ارسال داده ها به کوکی های سایت سرور پوشش می دهیم.
بخش 12: API های REST با استفاده از چارچوب استراحت Django.
در این بخش یاد می گیریم که چگونه API های REST خود را با استفاده از چارچوب Django Rest بسازیم. اگر قبلاً یک برنامه وب جنگو ساختهاید، میتوانید با استفاده از چارچوب Django Rest برای آن نقاط پایانی API ایجاد کنید. در این بخش یک REST API کاملاً کاربردی با ویژگیهایی مانند جستجو، فیلتر کردن احراز هویت میسازیم.
بخش 13: Web Scraping در Python.
Python همچنین می تواند برای خزیدن وب سایت ها و جمع آوری داده ها از آن استفاده شود. در این بخش ما همین را یاد میگیریم، یک خزنده وب میسازیم که هر وبسایتی را که انتخاب میکنیم میخزد و لینکها را از آن جمعآوری میکند. خزنده های وب توسط بسیاری از موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می شود و در این بخش می آموزیم که چگونه با استفاده از Python نسخه کوچکتری از آن بسازیم.
بخش 14: اتوماسیون با Python Selenium.
Python به طور گسترده برای اتوماسیون نیز استفاده می شود، به ویژه برای آزمایش. درایور وب سلنیوم یکی از این ابزارها است که برای تست های خودکار ساخته شده است، اما می توان از آن برای خودکارسازی سایر وظایف مبتنی بر مرورگر نیز استفاده کرد. در این بخش می آموزیم که چگونه وظایف را با استفاده از سلنیوم خودکار کنیم و همچنین یک ربات فیس بوک می سازیم که به طور خودکار وضعیت را برای ما پست می کند.
بخش 15: بهترین روشها: نوشتن کد پایتون کارآمد و تمیز.
برای اینکه یک مهندس/توسعهدهنده پایتون خوب باشید، باید بدانید که چگونه کد پایتون را تمیز، مختصر و کارآمد بنویسید. در این بخش برخی از بهترین روش هایی را که باید هنگام نوشتن کد پایتون رعایت کنید، یاد می گیریم.
بخش 16: برنامه نویسی شبکه در پایتون با استفاده از سوکت ها: ساختن یک برنامه چت.
شبکه سازی یک مفهوم مهم در علوم کامپیوتر IT است زیرا ارتباط بین دستگاه ها یا سرورها را تسهیل می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، این بخش مفاهیم اولیه شبکه را پوشش می دهد و ما یاد می گیریم که چگونه آنها را با استفاده از پایتون با ساخت یک برنامه چت ساده مبتنی بر دسکتاپ پیاده سازی کنیم. در این بخش می آموزیم که آدرس IP چیست، پورت ها، سوکت ها و بافرها چیست و چگونه می توان از آنها برای اجرای یک برنامه ارتباطی استفاده کرد. ما به نحوه استفاده از سوکتها برای ارتباط بین فرآیند در یک دستگاه و در دستگاههای مختلف متکی هستیم.
بخش 17: پردازش تصویر با Python OpenCV.
Python همچنین می تواند برای پردازش و دستکاری تصاویر و ویدیوها استفاده شود. در این بخش یاد می گیریم که چگونه از کتابخانه OpenCV با پایتون برای دستکاری تصاویر استفاده کنیم. ما چیزهای جالبی مانند ضبط ویدیوی وب کم، ردیابی تصاویر از یک ویدیوی زنده، تکنیک های مختلف آستانه گذاری تصویر، تار کردن تصویر، میانگین گیری و فیلتر گاوسی را یاد می گیریم.
_________________________________________________________________________________
پس بیایید سفر متخصص شدن در پایتون را آغاز کنیم.
علاوه بر ضمانت بازگشت وجه 30 روزه Udemy، شما ضمانت شخصی من را دارید که از آنچه در این دوره یاد می گیرید لذت خواهید برد. اگر سؤالی دارید، لطفاً مستقیماً به من پیام دهید و من تمام تلاش خود را می کنم تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرم!
_________________________________________________________________________________
قبل از تغییر قیمت، حتما در دوره ثبت نام کنید.
اکنون با کلیک کردن بر روی "دکمه این دوره" یک قدم به سمت تبدیل شدن به یک توسعه دهنده حرفه ای پایتون نزدیک شوید!
به سفر بپیوندید.
با احترام،
آشوتوش پاور
توسعه دهنده نرم افزار
سلام، من آشوتوش هستم.
من یک توسعه دهنده نرم افزار، فارغ التحصیل علوم کامپیوتر و مدیر شرکت نرم افزار Optimum Solutions هستم.
من بیش از یک دهه تجربه توسعه و ساختن سیستمهای نرمافزاری مقیاسپذیر برای شرکتهای بزرگ دارم و 4 سال تجربه آموزش برنامهنویسی آنلاین دارم و به بیش از 100000 دانشآموز در سراسر جهان آموزش دادهام.
نمایش نظرات