آموزش ZBrush 2018

ZBrush 2018 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ZBrush مدل سازی سه بعدی ، بافت و نقاشی را در یک گردش کار مجسمه سازی دیجیتال ترکیب می کند. ده ها ویژگی برای تسلط دارد و نسخه 2018 حالت Sculptris Pro ، تغییر شکل دهنده های جدید ، ابزار تولید چندگروه و موارد دیگر را به آن اضافه می کند. اگر مبتدی هستید ، این دوره بهترین مقدمه ای است که می توانید دریافت کنید. مربی رایان کیتلسون به هنرمندان دیجیتال - و کسانی که به تازگی با ZBrush تازه کار هستند - کمک می کند تا تمام ابزارها و تکنیک های اساسی را یاد بگیرند. او نشان می دهد که چگونه می توان فرم های اولیه را با مش ایجاد کرد ، جزئیات را با برس مجسمه ساخت ، مدل های خود را رنگ آمیزی و بافت کرد و نتایج را ارائه داد - با استفاده از همان خط لوله حرفه ای که برای پروژه های دنیای واقعی استفاده می کنید. دنبال کنید و بیاموزید که چگونه از ZBrush برای ساخت وحشی ترین خلاقیت های سه بعدی که می توانید تصور کنید استفاده کنید.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن مش
  • استفاده از بدوی ها
  • کار با سطوح زیرمجموعه
  • مجسمه سازی با برس
  • استفاده از مواد
  • مقیاس کنترل
  • ایجاد و ترکیب چند گروه
  • استفاده از زیرمجموعه ها
  • ایجاد برس مش مشکی
  • ایجاد مدل های voxel با Dynamesh
  • ویرایش مش با برس ZModeler
  • کار با ZRemesher
  • افزودن و حذف سطوح زیربخش
  • جابجایی ، مقیاس گذاری و چرخش اشیا
  • نقاشی روی یک مدل
  • استفاده از نقشه های بافت
  • ایجاد برس های سفارشی
  • صادرات پروژه های ZBrush
  • کار با نرم افزارهای دیگر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ZBrush 2018 در عمل ZBrush 2018 in action

  • آماده شدن برای این دوره Preparing for this course

1. شروع سریع ZBrush 1. ZBrush Quick Start

  • برای اولین بار ZBrush را شروع کنید Starting ZBrush for the first time

  • بارگیری ابزار در مقابل افتتاح پروژه ها Loading tools vs. opening projects

  • یادگیری رابط Learning the interface

  • پیمایش در فضای سه بعدی Navigating in 3D space

  • با استفاده از Gizmo Using the Gizmo

  • نکات اضافی Gizmo 3D Additional Gizmo 3D tips

  • با استفاده از Undo History Using Undo History

  • کار با دوربین Working with the camera

2. مجسمه سازی 2. Sculpting

  • متداول ترین برس ها The most commonly used brushes

  • با استفاده از تنظیمات قلم مو Using brush settings

  • با استفاده از تقارن Using symmetry

  • اندازه قلم مو را کنترل می کنید Controlling brush size

  • یکدست کردن یک مدل Smoothing a model

  • معکوس اثرات قلم مو Inverting brush effects

  • کار با algment Working with alphas

3. استفاده از ابزارها و زیرشاخه ها 3. Using Tools and Subtools

  • کار با subtools Working with subtools

  • اضافه کردن ابزارها و زیرشاخه های جدید Adding new tools and subtools

  • زیرشاخه های تقسیم شده Splitting subtools

  • ترکیبی از فرعی ها Combining subtools

  • با استفاده از برس برس مش Using insert mesh brushes

  • ایجاد برس مش مشبک Creating insert mesh brushes

  • با استفاده از برس های منحنی Using curve brushes

  • استخراج اشکال جدید Extracting new shapes

  • با استفاده از حالت Live Boolean Using Live Boolean mode

  • تولید مش بولی Generating the Boolean mesh

  • با استفاده از Transpose Master Using Transpose Master

  • ایجاد متن Creating text

  • با استفاده از پوشه ها Using folders

4. انتخاب ، نقاب زدن ، و چند گروه 4. Selections, Masking, and Polygroups

  • انتخاب قسمت های یک شی Selecting parts of an object

  • ساخت ماسک Making masks

  • ایجاد چند گروه Creating polygroups

  • ماسک ، پلی گروپ و نکات انتخاب Mask, polygroup, and selection tips

  • ایجاد ماسک توسط توپولوژی Generating masks by topology

  • تقسیم بر اساس ماسک ، پنهان یا چند گروه Splitting by mask, hidden, or polygroups

  • نقاب زدن در جایی که دو شیء با هم همپوشانی دارند Masking where two objects overlap

5- با استفاده از برس ZModeler 5. Using the ZModeler Brush

  • معرفی ZModeler ZModeler introduction

  • درج و از بین بردن لبه ها Inserting and removing edges

  • سوراخ بسته شدن Closing holes

  • چهره های اکسترود Extruding faces

  • سوراخ و لبه های بریج Bridging holes and edges

  • نقاط تقسیم Splitting points

  • گروهی با ZModeler Polygrouping with ZModeler

  • محدودیت های ZModeler Limitations of ZModeler

6. با استفاده از Subdivision 6. Using Subdivision

  • تقسیم یک مدل Dividing a model

  • مجسمه سازی بر روی یک مدل فرعی Sculpting on a subdivision model

  • محدودیت های مدل های تقسیم بندی Limitations of subdivision models

  • با استفاده از تقسیم پویا Using Dynamic Subdivision

  • لبه های درحال Creasing edges

7. با استفاده از DynaMesh 7. Using DynaMesh

  • فعال سازی DynaMesh Activating DynaMesh

  • مجسمه سازی با DynaMesh Sculpting with DynaMesh

  • ترکیب اشیاء با DynaMesh Combining objects with DynaMesh

  • محدودیت های DynaMesh Limitations of DynaMesh

8- استفاده از Sculptris Pro 8. Using Sculptris Pro

  • فعال کردن حالت Sculptris Pro Activating Sculptris Pro mode

  • مجسمه سازی با Sculptris Pro Sculpting with Sculptris Pro

  • با استفاده از برس جدید قلاب مار Using the new snake hook brushes

9. نقشه های رنگ ، مواد و بافت 9. Paint, Materials, and Texture Maps

  • استفاده از مواد Applying materials

  • رنگ نقاشی Painting color

  • UV های تخمگذار Laying out UVs

  • تبدیل بین نقشه های رنگی و بافتی Converting between color and texture maps

  • نقاشی با Spotlight Painting with Spotlight

  • با استفاده از Noisemaker Using Noisemaker

  • وارد کردن مدل ها با نقشه های بافت Importing models with texture maps

10. ویرایش مدل ها 10. Editing Models

  • حذف بخشی از یک مدل Deleting part of a model

  • آینه کاری کردن یک مدل Mirroring a model

  • همکاری با ClayPolish Working with ClayPolish

  • با استفاده از کلیپ و برس برس Using the clip and trim brushes

  • بستن همه سوراخ ها Closing all holes

  • سطح های تلنگر و مضاعف Flipping and doubling surfaces

  • با استفاده از تغییر شکل Using deformers

  • با استفاده از اهداف morph Using morph targets

  • مدلهای کم رنگ Decimating models

  • با استفاده از EdgeLoop Using EdgeLoop

  • با استفاده از ZRemesher Using ZRemesher

  • جزئیات جزئیات Projecting detail

11. صادرات کار از ZBrush 11. Exporting Work from ZBrush

  • با استفاده از GoZ Using GoZ

  • با استفاده از صادرکننده چاپ سه بعدی Using the 3D Printing Exporter

  • صادرات با صادر کننده چند نقشه Exporting with the Multi Map Exporter

  • صادرات به فرمت FBX Exporting to FBX format

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ZBrush 2018
جزییات دوره
5h 2m
81
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
169,247
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.