آموزش ایجاد چرخه های پیاده روی در CINEMA 4D

Creating Walk Cycles in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D با نحوه ایجاد چرخه پیاده روی در CINEMA 4D آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12. در این آموزش CINEMA 4D، نحوه ایجاد چرخه پیاده روی در CINEMA 4D را یاد خواهید گرفت. با یک قدم رفتن، مکانیک بدن پیاده روی را تشریح می کنیم. ما موقعیت‌های کلیدی را یاد می‌گیریم، یاد می‌گیریم که چگونه چرخه‌های یکپارچه ایجاد کنیم، و همچنین راه‌هایی را برای اضافه کردن پیامدهای متقاعدکننده و وزن برای در پایان، ایجاد یک پیاده‌روی طبیعی و کمی بررسی خواهیم کرد. شخصیت با منبع رایگان ما در زمینه ایجاد نرم‌افزار بزرگ پیاده روی مورد نیاز: CINEMA 4D R12 بیشتر کاوش کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد چرخه های پیاده روی در CINEMA 4D Creating Walk Cycles in CINEMA 4D

  • آماده سازی صحنه Preparing the Scene

  • درک پیاده روی Understanding a Walk

  • از موقعیت تماس شروع می شود Starting on the Contact Position

  • تکمیل موقعیت های تماس Finishing the Contact Positions

  • متحرک کردن موقعیت پایین Animating the Down Position

  • متحرک کردن موقعیت عبور Animating the Passing Position

  • مسدود کردن در موقعیت اوج Blocking in the Peak Position

  • انیمیشن دوچرخه سواری بی نهایت در CINEMA 4D Cycling Animation Infinitely in CINEMA 4D

  • متعادل کردن قسمت بالایی بدن در نمای جلو Balancing the Upper Body in the Front View

  • جابجایی باسن Shifting the Hips

  • اصلاح موقعیت پاها در طول پیاده روی Correcting the Position of the Feet Throughout the Walk

  • رفع چرخش پا Fixing the Foot Rotations

  • صاف کردن رول های پا Smoothing out the Foot Rolls

  • متحرک سازی زانوها Animating the Knees

  • متعادل کردن قسمت بالایی بدن در نمای جانبی Balancing the Upper Body in the Side View

  • اضافه کردن وزن به بدن در طول پیاده روی Adding Weight to the Body Throughout the Walk

  • اضافه کردن وزن به سر Adding Weight to the Head

  • متحرک سازی بازوی راست Animating the Right Arm

  • بهینه سازی انیمیشن بازوی راست Tweaking the Right Arm's Animation

  • افزودن دنباله به مچ دست راست Adding Follow-through to the Right Wrist

  • تعمیر بازوی چپ Fixing the Left Arm

  • نگه داشتن کلیدهای افست در محدوده فریم چرخه شما Keeping Offset Keys in Your Cycle's Frame Range

  • پیاده‌روی و افزودن اکشن ثانویه با لایه‌های انیمیشن را دوباره بررسی کنید Double-checking the Walk and Adding Secondary Action with Animation Layers

نمایش نظرات

آموزش ایجاد چرخه های پیاده روی در CINEMA 4D
جزییات دوره
2h 21m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.