لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مایا 2016: مایعات Bifröst
Maya 2016: Bifröst Fluids
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Bifröst یک موتور پویایی سیال برای مایعات با کیفیت بالا در جلوه های تصویری است که بهترین ترکیبات حلال حجمی و ذرات را در یک ابزار ترکیب می کند. این دوره مروری بر اجرای Bifröst در Autodesk Maya دارد. با استفاده از گره های امیتر ، برخورد دهنده ، شتاب دهنده و خاصیت مایع ، Aaron F. Ross یک اثر مایع در مقیاس متوسط را شبیه سازی می کند و آن را به عنوان حافظه پنهان روی دیسک ذخیره می کند. ارائه سطح با کیفیت کامل نیاز به تولید یک شبکه چند ضلعی متحرک دارد. برای یک ماده لایه ای قانع کننده ، او نشان می دهد که چگونه داده های کانال Bifröst مانند Vorticity را استخراج کرده و در شبکه سایه انداز اعمال کنید. این دوره با نگاهی به Aero Solver برای اثرات جوی به پایان می رسد.
موضوعات شامل:
درک Bifröst
تجزیه و تحلیل ساختار گره li>
انتشار از مش چند ضلعی li>
برخورد با اشیا li>
هل دادن و میرایی حرکت مایع با شتاب دهنده ها li>
ذخیره سازی شبیه سازی های Bifröst
مخلوط کردن مایع و صادرات به Alembic
سایه زدن با مواد مایع Bifröst
طراحی مواد پرتوی ذهنی li>
لایه های سایه بان با داده های کانال Bifröst
افزودن مه با شبیه سازی Aero
ساخت یک ماده Aero
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. شبیه سازی یک مایع
1. Simulating a Liquid
پیش نیازهای جلسه
Meeting prerequisites
درک Bifröst
Understanding Bifröst
انتخاب گزینه های Bifröst
Choosing Bifröst Options
تنظیم صحنه
Setting the scene
ساطع از یک ظرف مایع
Emitting from a liquid container
تجزیه و تحلیل شبیه سازی
Analyzing the simulation
مایع را با شتاب دهنده فشار دهید
Pushing liquid with an accelerator
بهینه سازی اندازه استاد وکسل
Optimizing Master Voxel Size
برخورد با اشیاء
Colliding with objects
2. تنظیم و ذخیره سازی شبیه سازی
2. Tuning and Storing a Simulation
تنظیم سازگاری
Tuning Adaptivity
ذرات را با یک بمباران می کشند
Culling particles with a killplane
میرایی با لایه مرزی شتاب دهنده
Damping with the accelerator boundary layer
نوشتن حافظه نهان کاربر
Writing a user cache
خواندن حافظه نهان کاربر
Reading a user cache
بهم زدن ذرات
Meshing the particles
صادرات به Alembic
Exporting to Alembic
مراجعه به مش Alembic
Referencing an Alembic mesh
3. سایه زدن به یک مایع
3. Shading a Liquid
سایه زنی یک مایع Bifröst
Shading a Bifröst liquid
طراحی سایه بان پراکندگی زیرسطحی
Designing a subsurface scattering shader
ارائه روشنایی جهانی
Rendering global illumination
طراحی سایه بان
Designing a water shader
اتصال مواد به یک سایه بان لایه دار
Connecting materials to a layered shader
لیست کانال های فعال Bifröst
Listing the active Bifröst channels
ایجاد یک لایه با داده های کانال Bifröst
Masking a layer with Bifröst channel data
ترکیب داده های کانال
Combining channel data
4- استفاده از Bifröst Aero
4. Using Bifröst Aero
ارزیابی شات
Evaluating the shot
ساطع کننده هوا با هوا
Emitting mist with aero
اتصال دهنده های هوایی
Connecting aero colliders
میرایی هوایی با لایه مرزی
Damping aero with boundary layer
سایه با یک ماده Aero Bifröst
Shading with a Bifröst aero material
تراکم ماسک با صدا
Masking density with Volume Noise
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات