آموزش غیر واقعی: تعامل پیچیده AR Visualization 03

Unreal: AR Visualization 03 Complex Interactivity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: موتور Unreal را توسط Epic Games کاوش کنید و با مرور در یک پروژه در دنیای واقعی ، نمای کلی از اصول واقعیت افزوده (AR) را دریافت کنید. در این دوره ، آخرین قسمت از یک مجموعه سه بخشی ، مربی امانوئل هنری عملکردی را که قبلاً ساخته اید را می گیرد و نحوه افزودن تعاملات و انیمیشن های پیچیده تر را نشان می دهد. مفاهیم مهم تست ضربه را مرور کنید و بفهمید چه اتفاقی می افتد وقتی کاربران اشیای درون بازی یا دنیای واقعی را لمس می کنند. سپس نحوه متحرک سازی اشیا with را با بسته ها و ابزارهای شخص ثالث مانند Mixamo کشف کنید و از نقشه های تعامل در Unreal استفاده کنید. به علاوه ، بیاموزید که چگونه صحنه AR خود را در Android و iOS مستقر کنید تا آن را با دنیا به اشتراک بگذارید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم پروژه خود در Unreal
  • افزودن اشیا to به صحنه شما
  • افزودن کلاس طرح
  • مقایسه تعاملات اشیا in در بازی و دنیای واقعی
  • افزودن انیمیشن به اشیا
  • آزمایش و استقرار در Android و iOS

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • تعامل پیچیده برای AR در غیرواقعی Complex interactions for AR in Unreal

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. تنظیم AR 1. Setting up AR

  • نصب غیرواقعی است Installing Unreal

  • پروژه خود را در غیرواقعی تنظیم کنید Setting up your project in Unreal

  • تنظیم تنظیمات اضافی Setting up additional configuration

  • اکتشاف عناصر پایه Exploration of the base elements

2. صحنه را بسازید 2. Build the Scene

  • بررسی مفاهیم تست ضربه Review of hit testing concepts

  • اشیاء را به صحنه خود اضافه کنید Add objects to your scene

  • کلاس Blueprint را اضافه کنید Add the Blueprint class

  • اکتشاف عناصر جهان Exploration of world object elements

  • اکتشاف عناصر هندسه پیگیری شده Exploration of tracked geometry elements

  • اکتشاف BP_Placeable Exploration of BP_Placeable

3. اضافه کردن انیمیشن ها به اشیاء 3. Add Animations to Objects

  • انیمیشن را به پرونده FBX اضافه کنید Add animation to the FBX file

  • انیمیشن ها را در مدل خود اعمال کنید Apply the animations into your model

  • انیمیشن رویداد tap را اضافه کنید Add the on tap event animation

4- تست کردن 4. Testing

  • استقرار در Android Deploying to Android

  • استقرار در iOS Deploying to iOS

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش غیر واقعی: تعامل پیچیده AR Visualization 03
جزییات دوره
47m 40s
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
343
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.