نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزشهای ZBrush و Rhino ، ما می آموزیم که یک مش اسکن شده 3D را مهندسی کنیم و آن را به یک شبکه مجسمه ساز تبدیل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Rhino 5، Geomagic Studio 2012. در این مجموعه از آموزشهای ZBrush و Rhino ، ما یاد خواهیم گرفت که یک مش اسکن شده 3D را مهندسی کنیم و آن را به یک شبکه مجسمه ساز تبدیل کنیم. یاد خواهید گرفت که داده ها را به Rhino وارد کنید ، آنها را به مدل NURB تبدیل کرده و برای نمونه سازی سریع آماده کنید. با پایان این آموزش ZBrush و Rhino ، شما می توانید از این روش های صنعت در Rhino و ZBrush به عنوان بخشی از خط لوله مدل سازی خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Rhino 5، Geomagic Studio 2012.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
استفاده از تکنیک های مهندسی معکوس در ZBrush و Rhino
Applying Reverse Engineering Techniques in ZBrush and Rhino
-
وارد کردن مدل ما به کرگدن
Importing Our Model into Rhino
-
بستن سوراخ ها در داده های اسکن شده ما
Closing the Holes in Our Scanned Data
-
وارد کردن مش ما به ZBrush
Importing Our Mesh into ZBrush
-
تصفیه مش ما
Refining Our Mesh
-
ایجاد یک سطح پلی تک
Creating a Single Poly Surface
-
اضافه کردن ضخامت به بدن ما
Adding Thickness to Our Body
-
تبدیل مش مجسمه ساز
Converting a Sculptable Mesh
-
تقسیم قطعات داخلی و خارجی
Splitting the Inner and Outer Parts
-
وارد کردن مش بخش بازگشت ما
Importing the Mesh of Our Back Section
-
وارد کردن مش های داخلی ما به کرگدن
Importing Our Inner Meshes Back into Rhino
-
نهایی کردن بخش Back Inner
Finalizing the Back Inner Section
نمایش نظرات