لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تکنیک های Mograph: ایجاد یک صفحه نهایی محصول
Mograph Techniques: Creating a Product Endpage
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این قسمت از تکنیک های Mograph ، ایان رابینسون نشان می دهد که چگونه فیلم های زنده را با عناصر سه بعدی ترکیب کرده و یک صفحه نهایی محصول برای تبلیغات تبلیغ کنید. در ابتدا ، یان نحوه استفاده از دوربین ردیاب After Effect را برای ایجاد دوباره حرکت دوربین در صفحه پشتی با دوربین سه بعدی نشان می دهد. سپس او برای مدل سازی ، بافت و روشن کردن محصول به CINEMA 4D می پرد. Ian یک روند کاری چند گذر را در C4D نشان می دهد که پس از بازگشت رندرها به AE امکان انعطاف پذیری بیشتر را فراهم می کند. سرانجام ، در AE ، می توانید فیلم ها را ترکیب کنید و نوع و جلوه های قابل ویرایش را به صحنه اضافه کنید.
موضوعات شامل:
وارد کردن و جایگزینی فیلم li>
ردیابی دوربین li>
ارسال داده های ردیابی به CINEMA 4D
مدل سازی نسخه سه بعدی محصول خود li>
روشن کردن مدل li>
تعیین پاسهای رندر li>
اصلاح و سبک دهی متناسب با ویرایش li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
با استفاده از چالش ها
Using challenges
1. حل دوربین سه بعدی
1. Solving the 3D Camera
تثبیت کننده با Warp Stabilizer VFX
Stabilizing with Warp Stabilizer VFX
گردش کار شتاب با واردات و جایگزینی استفاده
Accelerated workflow with Import & Replace Usage
ردیابی دوربین
Tracking the camera
ارسال دوربین ردیابی شده به CINEMA 4D
Sending the tracked camera to CINEMA 4D
2. ایجاد بطری
2. Creating the Bottle
مدل سازی بطری پلاستیکی
Modeling the plastic bottle
درپوش مدل سازی
Modeling the cap
ایجاد مواد بطری
Creating the bottle material
ایجاد جزئیات با مواد
Creating detail with materials
استفاده از برچسب
Applying the label
افزودن ابعاد با مواد
Adding dimension with materials
بطری را روشن می کند
Lighting the bottle
چالش: ایجاد نوع بطری متفاوت
Challenge: Creating a different bottle type
راه حل: ایجاد نوع بطری متفاوت
Solution: Creating a different bottle type
3. ساختن کامپوزیت
3. Building the Composite
تعیین پاس های رندر
Determining the render passes
درک گردش کار خطی
Understanding linear workflow
ایجاد کامپوزیت نهایی
Creating the final composite
تطبیق نوع قابل ویرایش 2D به صحنه
Matching editable 2D type into the scene
برای مطابقت با ویرایش ، مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد
Retiming and stylizing to match the edit
نمایش نظرات