آموزش ZBrush: مجسمه سازی پرتره ها

ZBrush: Sculpting Portraits

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با رایان کیتلسون ، مجسمه ساز دیجیتال همراه شوید زیرا او رویکرد خود را برای ساختن چهره های واقع گرایانه در ZBrush به اشتراک می گذارد. این دوره با ترکیب آناتومی سنتی و مشاهده و تکنیک های دیجیتالی ، پایه ای برای مجسمه سازی پرتره های جذاب انسان فراهم می کند. رایان به شما نشان می دهد که چگونه یک مرجع عکس را تفسیر کنید ، ساختارهای اساسی صورت را بسازید ، به شکل موضوع برسید ، حالت چهره را مجسمه سازی کنید و موارد دیگر.
موضوعات شامل:
  • کار با مرجع عکس
  • جلوگیری از نسبت ها
  • مسدود کردن گوش ها
  • همسو سازی مدل با عکس ها
  • شکل دادن به پلک ها ، بینی و دهان
  • دندان درآوردن
  • مجسمه سازی و حالت دادن به مو

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • برس های سفارشی را نصب کنید Installing the custom brushes

1. کار با یک مرجع عکس 1. Working with a Photo Reference

  • درک حدود مرجع عکس Understanding the limits of a photo reference

  • گرفتن عکس های خود را برای مرجع Taking your own photos for reference

  • تهیه عکس برای استفاده به عنوان منابع Preparing photos for use as references

2. شروع به مجسمه سازی 2. Starting to Sculpt

  • چگونه به مجسمه های دیجیتال نزدیک می شوم How I approach digital sculpture

  • مسدود کردن نسبت ها Blocking out the proportions

  • ایجاد ساختار اساسی Establishing the underlying structure

  • گوش ها را مسدود می کند Blocking out the ears

  • ساخت حفره دهان Making the mouth cavity

  • نگاه دوم به نسبت Taking a second look at proportions

  • قرار دادن عکس های مرجع در شبکه Placing reference photos on the grid

  • ترسیم مجسمه با عکس ها Aligning the sculpt with the photos

3. کار روی جزئیات Midrange 3. Working on the Midrange Details

  • قرار دادن چشم های چشم در مجسمه Placing the eyeballs in the sculpture

  • کار روی پلک های پایین Working on the lower eyelids

  • ساخت پلک بالا Making the upper eyelids

  • مجسمه سازی ساختارهای اصلی گوش Sculpting the basic ear structures

  • کار روی بینی Working on the nose

  • شکل دهان Shaping the mouth

  • استفاده از ZRemesher برای ایجاد توپولوژی جدید Using ZRemesher to create new topology

  • نمایش جزئیات به یک مدل فرسوده Projecting detail to a remeshed model

  • سازماندهی مش با PolyGroups Organizing the mesh with PolyGroups

  • استفاده از شفافیت با عکسهای مرجع Using transparency with reference photos

4- ساخت دندان 4. Making Teeth

  • ساخت لثه Making the gums

  • استخراج دندان Extracting the teeth

  • مجسمه سازی دندانها Sculpting the teeth

  • دندان ها را تمام می کنید Finishing the teeth

5- مجسمه سازی مو 5. Sculpting the Hair

  • ماسک کردن پوست سر Masking the scalp

  • ایجاد حجم مو Creating the hair volume

  • یک ظاهر طراحی شده مو Styling the hair

  • جزئیات مو Detailing the hair

6. پالایش جزئیات 6. Refining the Details

  • تقارن در حال شکستن Breaking symmetry

  • مجسمه سازی جزئیات کوچک Sculpting small details

  • ایجاد چین و چروک و منافذ ریز Making fine wrinkles and pores

  • جزئیات اطراف چشم Detailing around the eyes

  • ایجاد صورت Creating a facial expression

  • تنظیم نوشتن با Transpose Master Adjusting the pose with Transpose Master

  • اتمام مجسمه Finishing the sculpture

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ZBrush: مجسمه سازی پرتره ها
جزییات دوره
2h 42m
41
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
84,342
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.