آموزش استفاده از ابزارها و اصول اولیه مدل سازی در راینو

Utilizing Basic Modeling Tools and Principles in Rhino

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش راینو، تکنیک ها و اصول مدل سازی مورد نیاز برای ایجاد چندین ابزار مانند پیچ ​​گوشتی و اره را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Rhino. در این آموزش راینو، تکنیک ها و اصول مدل سازی مورد نیاز برای ایجاد چندین ابزار مانند پیچ ​​گوشتی و اره را بررسی خواهیم کرد. ما به تکنیک‌های مختلفی برای حل بسیاری از مشکلات مدل‌سازی که ممکن است در اولین استفاده از راینو با آن‌ها مواجه شوید، نگاه می‌کنیم. همچنین از لایه ها و رنگ برای تشخیص قطعات و ابزارها استفاده می کنیم. در پایان این آموزش راینو، تعداد قابل توجهی از تکنیک های مدل سازی را به دست خواهید آورد و آماده اجرای آنها در پروژه های خود خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: راینو.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از ابزارها و اصول اولیه مدل سازی در راینو Utilizing Basic Modeling Tools and Principles in Rhino

  • تنظیم صحنه ما Setting up Our Scene

  • ایجاد سطوح ساده Creating Simple Surfaces

  • ادغام منحنی ها با سطوح Integrating Curves with Surfaces

  • افزودن گرافیک و ایجاد لایه ها Adding Graphics and Establishing Layers

  • نهایی کردن پیچ درایور سر صاف Finalizing the Flat Head Screw Driver

  • برش تورفتگی ها Cutting Away Indents

  • شروع کار بر روی تیغه اره Beginning Work on a Blade Saw

  • ایجاد هندسه برای گارد تیغه Creating Geometry for the Blade Guard

  • نشان دادن یک پیوستن واقعی Representing a Realistic Join

  • افزودن رنگ ها و لایه ها Adding Colors and Layers

  • کار بر روی محفظه قاب تیغه Working on the Blade Frame Housing

  • بریدن دندان در تیغه Cutting Teeth into the Blade

  • ایجاد یک عضویت پیچیده Creating a Complicated Join

  • استفاده از هندسه ساده Utilizing Simple Geometry

  • مدل سازی قطعات جایگزین Modeling Alternate Pieces

  • پایان دادن به هک اره Finishing Off the Hack Saw

  • شروع کار در سطح روح Starting Work on the Spirit Level

  • برش هندسه و اضافه کردن جزئیات Cutting Away Geometry and Adding Details

  • برش سوراخ ها با استفاده از منحنی ها و اکسترودها Cutting Holes Using Curves and Extrudes

  • پیاده سازی جزئیات و سطوح اضافی Implementing Additional Details and Surfaces

  • اضافه کردن حروف و شعاع Adding Lettering and Radii

  • آهنگسازی مدل های ما در یک صحنه Composing Our Models in a Scene

نمایش نظرات

آموزش استفاده از ابزارها و اصول اولیه مدل سازی در راینو
جزییات دوره
3h 49m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Adam Fairless
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Fairless Adam Fairless

Adam Fairless طی 14 سال گذشته در صنعت طراحی بر روی طیف گسترده ای از پروژه ها و محصولات خودرو کار کرده است. مهارت های او از طراحی مفهومی و مدل سازی CAD گرفته تا تولید نهایی اقلام در خرده فروشی ، جاده و صفحه را شامل می شود. وی در انگلیس ، ایتالیا ، هنگ کنگ و ایالات متحده زندگی و کار کرده است و در حال حاضر برای اسباب بازی های WowWee به عنوان مدیر توسعه محصول در کالیفرنیا کار می کند.