نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش های مایا ، شما می توانید تکنیک های ثابت سازی صورت برای انیمیشن را که ثابت کرده است تولید کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 52 ریجینگ صورت مبتنی بر شکل را در مایا مخلوط کنید 5 ساعت و 1 دقیقه و 9 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ریجینگ صورت مبتنی بر شکل را در مایا مخلوط کنید
Blend Shape-Based Facial Rigging in Maya
-
بررسی توپولوژی مدل و ایجاد اتصالات هسته ای صورت
Checking the Model's Topology and Building Core Facial Joints
-
تنظیم اتصالات برای بینی ، گوش و دندان ها
Setting up Joints for the Nose, Ears, and Teeth
-
آینه اتصالات در مایا
Mirroring Joints in Maya
-
ایجاد اتصالات برای زبان
Creating Joints for the Tongue
-
ایجاد یک ابزار هم ترازی
Creating an Alignment Tool
-
ایجاد یک ابزار هم ترازی با پایتون
Creating an Alignment Tool with Python
-
کنترل چشم ها
Controlling the Eyes
-
تغییر شکل پلک ها
Deforming the Eyelids
-
اتصال اسکلت صورت به بدن شخصیت و پوست صورت
Connecting the Facial Skeleton to the Character's Body and Skinning the Face
-
پالایش تغییر شکل های پوست
Refining Skin Deformations
-
له شدن و کشش دهان
Squashing and Stretching the Mouth
-
سیستم اسکواش و کشش دهان را به پایان برسانید
Finishing Our Squash and Stretch System for the Mouth
-
بررسی پیشرفت: تغییر شکل ها
Progress Check: Deformations
-
ابرو زدن
Rigging the Eyebrows
-
ایجاد یک سیستم برای ایجاد تغییر شکل در ابرو
Creating a System to Drive the Deformations of the Eyebrows
-
ایجاد سیستمی که هندسه ابرو را تغییر شکل دهد
Creating a System that Will Deform the Eyebrow Geometry
-
ایجاد اشکال ترکیبی برای تغییر شکل های ابرو
Creating Blend Shapes for Brow Deformations
-
Mirroring Blend Shapes
Mirroring Blend Shapes
-
ایجاد یک ابزار مخلوط کردن شکل با پایتون
Creating a Blend Shape-mirroring Tool with Python
-
پایان تنظیم اهداف ابرو ما
Finishing the Setup of Our Eyebrow Targets
-
تغییر شکل موها
Deforming the Hair
-
روشی سریع و م ofثر برای شبیه سازی چشم های گوشتی
A Fast and Effective Way of Simulating Fleshy Eyes
-
یک دکل گردن انعطاف پذیر
A Flexible Neck Rig
-
راه اندازی کنترل گردن
Setting up a Neck Control
-
کنترل سر شخصیت
Controlling the Character's Head
-
گردن را بپیچانید
Twisting the Neck
-
والدین به صورت پویا کنترل سر را کنترل کنید
Dynamically Parenting the Head Control
-
ایجاد کنترل فک
Creating a Jaw Control
-
رانندگی با ابروها
Driving the Brows
-
دکل ابرو ما به پایان می رسد
Finishing Our Brow Rig
-
اضافه کردن کنترل گوش
Adding Ear Controls
-
کنترل بینی
Controlling the Nose
-
کنترل زبان
Controlling the Tongue
-
پایان دادن به کنترل های زبان
Finishing Our Tongue Controls
-
کنترل دندان
Teeth Controls
-
کنترل های چشم
Eye Controls
-
والدین به صورت پویا کنترل چشم را دنبال می کنند تا سر شخصیت را دنبال کنند
Dynamically Parenting the Eye Controls to Follow the Character's Head
-
جمع کردن کار ما روی پلک ها
Wrapping up Our Work on the Eyelids
-
کنترل مو
Hair Controls
-
ایجاد واج برای انیمیشن صورت
Creating Phonemes for Facial Animation
-
آینه سازی واج و بررسی سایر اشکال صورت
Mirroring Our Phoneme and Exploring Other Facial Shapes
-
ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی صورت
Creating a Facial GUI
-
اتصال اشکال صورت ما به GUI
Connecting Our Facial Shapes to the GUI
-
نهایی سازی دکل
Finalizing the Rig
-
اتصال اشیا to به یک مدل تغییر شکل دهنده
Attaching Objects to a Deforming Model
نمایش نظرات