لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Node.js: وب در زمان واقعی با Socket.IO
Node.js: Real-Time Web with Socket.IO
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا شما علاقه مند به ساختن برنامه وب واقعی خود هستید ، اما از نحوه شروع اطمینان ندارید؟ در این صورت ، این دوره می تواند با ارائه یک نمای کلی از Socket.IO - یک کتابخانه وب که امکان برقراری ارتباط مبتنی بر رویداد دو طرفه را در زمان واقعی فراهم می کند - و توضیح نحوه استفاده از آن برای ساخت برنامه چت با چندین اتاق ، به شما کمک می کند. امانوئل هنری نحوه ایجاد یک سرور با Express و Socket.IO را نشان می دهد ، HTML جلویی خود را کد کرده و با عملکرد emit یک گپ ایجاد می کنید. وی همچنین نحوه افزودن فضای نام ، کدگذاری اتاق جدید در فضای نام و تنظیم چندین اتاق برای کاربران شما را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
کدگذاری سرور اولیه Express و Socket.IO
کدگذاری جلوی HTML li>
ایجاد چت با عملکرد emit
راه اندازی چندین اتاق li>
کدگذاری اتاقهای جدید در فضای نام li>
تنظیم ابزار رفع اشکال li>
برگه منتشر کنید li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
پیش نیازهای دوره
Course prerequisites
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. تنظیم
1. Setting Up
پایه NPM را تنظیم کنید
Base NPM setup
معرفی پروژه ما
Introduction to our project
2. مراحل اول سوکت
2. Socket First Steps
سرور سوکت با NPM و Express
Socket server with NPM and Express
کدنویسی HTML جلوی ما
Coding our front-end HTML
اولین تعامل ما را کد کنید و تست کنید
Code and test our first interactions
رویدادها: اتصال و قطع اتصال
Events: Connect and disconnect
معرفی و تنظیم فضای نام
Introduction and namespace setup
3. اتاق
3. Rooms
معرفی اتاق ها و راه اندازی ها
Introduction to rooms and setup
اتاق های متعدد را تنظیم کنید
Set up multiple rooms
اتاق های فنی ما را تکمیل کنید و چالش کنید
Complete our tech rooms and challenge
راه حل برای اتاق های فنی
Solution to tech rooms
4. سوکت پیشرفته
4. Advanced Socket
تنظیم و معرفی ابزار Debug
Setting up and introduction to the Debug tool
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات