آموزش مبانی برنامه نویسی شی گرا: جاوا و intelliJ

Fundamentals Of Object-Oriented Programming: Java & intelliJ

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یادگیری مبانی جاوا و برنامه نویسی شی گرا با استفاده از IntelliJ و تکنیک ها و نکات مدرن درک هدف OOP، تاریخچه زبان برنامه نویسی جاوا، آناتومی یک برنامه جاوا و نقش کامپایلر یادگیری نحوه استفاده از نحو جاوا برای ذخیره، پردازش و بازیابی داده ها، گرفتن ورودی از کاربر و ارائه خروجی با نوشتن برنامه های ساده از کتابخانه های جاوا داخلی برای پردازش ورودی و داده ها، ایجاد کتابخانه های سفارشی، مدیریت فایل ها و تکنیک های برنامه نویسی دفاعی استفاده کنید. راه حل های جاوا بر اساس نمودارهای UML. از GitHub برای آپلود فایل های پروژه تکمیل شده استفاده کنید. مفاهیم اصلی برنامه نویسی را بیاموزید که استدلال منطقی، تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله را بهبود می بخشد و شما را برای اولین نقش توسعه دهنده Jr خود مجهز می کند. Github - یک سیستم مدیریت نسخه برای همکاری و به اشتراک گذاری اجزای نرم افزار و مستندات درک اولیه از جریان داده (DFD) و نمودارهای UML دسترسی به رایانه شخصی و اتصال به اینترنت، اشتیاق و انگیزه برای یادگیری و موفقیت

این دوره مقدمه ای بر پارادایم و ویژگی های برنامه نویسی شی گرا با استفاده از یک زبان شی گرا مدرن که در صنعت مرتبط و محبوب است، ارائه می دهد. این دوره شامل مدل‌سازی اشیا و کلاس‌ها، امکانات شی گرا مانند وراثت و چندشکلی، ساختارهای داده بومی، مدیریت استثنا، مدیریت فایل و جریان‌ها است.

اهداف دوره

  • کلاس ها را در یک زبان شی گرا مدرن تنظیم کنید

  • از امکانات وراثت استفاده و درک کنید

  • از رابط ها استفاده و درک کنید

  • نشان دادن رفتار چند شکلی

  • از مجموعه ها و ساختارهای داده استفاده کنید

  • از امکانات مدیریت استثنا و برنامه نویسی دفاعی استفاده کنید

  • راه‌حل‌های مبتنی بر مدل‌های UML ایجاد کنید

جاوا یکی از پرتقاضاترین زبان های برنامه نویسی است، این عبارت است:

  • ساده

  • ایمن

  • شی گرا

  • سریع

جاوا در همه جا وجود دارد، از ابزارهای وب سرور گرفته تا نرم افزارهای سازمانی و برنامه های اندروید، همچنین پایه و اساس سیستم عامل Android است.

وقتی در این دوره ثبت نام می کنید، مفاهیم اصلی برنامه نویسی را یاد می گیرید که شما را به نوشتن برنامه هایی مجهز می کند که مشکلات پیچیده دنیای واقعی را حل می کند و علاوه بر این، مهارت های اساسی مورد نیاز برای پیشرفت حرفه خود را به عنوان یک مهندس نرم افزار به دست خواهید آورد. .

این دوره به طور خاص برای مبتدیان و هر کسی که به دنبال تقویت دانش دامنه جاوای خود است طراحی شده است و شما را برای موقعیت Jr Java Developer یا کنسرت برنامه نویسی خود آماده می کند.

طبق سایت‌هایی مانند Indeed و Glassdoor، یک توسعه‌دهنده جوان جاوا می‌تواند به طور متوسط ​​از 60000 دلار تا 6 رقم در سال درآمد کسب کند! با توجه به اینکه بسیاری از این فرصت ها مبتنی بر راه دور هستند.

با این دوره مقدماتی برنامه نویسی شی گرا در جاوا، اولین قدم خود را به سمت حرفه ای در توسعه نرم افزار بردارید.


سرفصل ها و درس ها

واحد 1 Module 1

  • معرفی Introduction

  • اهداف ماژول - راحت کردن شما با اکوسیستم JAVA Module Objectives - Getting you comfortable with the JAVA ecosystem

  • راه اندازی محیط و اولین اجرا Environment Setup & First Run

  • متغیرها و انواع داده ها Variables & Data Types

  • نوع داده Char Char Data Type

  • عملگرهای بولی و منطقی Boolean & Logical Operators

  • برنامه: ورودی کاربر - سن رای دادن Program: User Input - Voting Age

  • عملگرهای حسابی Arithmetic Operators

  • زمان قرار DateTime

  • برنامه: تفاوت تاریخ Program: Date Difference

  • برنامه: ماشین حساب سود ساده Program: Simple Interest Calculator

  • خلاصه ماژول Module Summary

ماژول 2 Module 2

  • اهداف ماژول - برنامه های ما را قادر می سازد تا بر اساس ورودی تصمیم گیری کنند Module Objectives - Enabling our programs to make decisions based on input

  • رشته های Strings

  • روش های رشته ای String Methods

  • رشته ساز Stringbuilder

  • Casting را تایپ کنید Type Casting

  • کنترل جریان: IF/ELSE، اپراتور سه تایی - برنامه امتیازات آزمون Flow Control: IF/ELSE , Ternary Operator - Test Scores Program

  • کنترل جریان: برنامه بیانیه سوئیچ - چاپ روز هفته بر اساس تعداد Flow Control: Switch Statement Program - Print Weekday Based On Number

  • کنترل جریان: حلقه ها - WHILE | DO-WHILE | برای Flow Control: Loops - WHILE | DO-WHILE | FOR

  • کنترل جریان: حلقه ها - BREAK | ادامه هید Flow Control: Loops - BREAK | CONTINUE

  • آرایه ها Arrays

  • مواد و روش ها Methods

  • برنامه: محاسبه میانگین نمره آزمون Program: Calculate Test Score Average

  • برنامه: حداکثر مقدار را در آرایه بیابید Program: Find Max Value In Array

  • خلاصه ماژول Module Summary

ماژول 3 Module 3

  • اهداف ماژول - درک مفاهیم معماری و طراحی OOP Module Objectives - Understanding OOP Architecture and Design concepts

  • کلاس ها و اشیاء Classes & Objects

  • سازنده ها و تعیین کننده های دسترسی (تنظیم کننده ها و گیرندگان) Constructors & Access Specifiers (Setters and Getters)

  • 4 ستون OOP The 4 Pillars Of OOP

  • وراثت Inheritance

  • وراثت چند سطحی، چند شکلی Multi-level Inheritance, Polymorphism

  • کلاس چکیده Abstract Class

  • رابط ها Interfaces

  • Const، Enum، Static، Final Const, Enum, Static, Final

  • مجموعه ها Collections

  • رسیدگی به استثنا Exception Handling

  • مدیریت فایل File Handling

  • برنامه: پیام سفارشی بر اساس روز هفته Program: Custom Message Based On Weekday

  • خلاصه ماژول Module Summary

ماژول 4 Module 4

  • اهداف ماژول - طراحی راه حل های دنیای واقعی بر اساس نمودارهای UML Module Objectives - Designing real world solutions based on UML diagrams

  • پروژه: شبیه سازی سیستم حقوق و دستمزد - قسمت 1 Project: Payroll System Simulation - Part 1

  • پروژه: شبیه سازی سیستم حقوق و دستمزد - قسمت 2 Project: Payroll System Simulation - Part 2

  • پروژه: شبیه سازی سیستم حقوق و دستمزد - قسمت 3 Project: Payroll System Simulation - Part 3

  • پروژه: شبیه سازی سیستم حقوق و دستمزد - قسمت 4 Project: Payroll System Simulation - Part 4

  • پروژه: شبیه سازی سیستم حقوق و دستمزد - قسمت 5 Project: Payroll System Simulation - Part 5

  • پروژه: شبیه سازی ATM قسمت 1 - مثال رابط Project: ATM Simulation Part 1 - Interface Example

  • پروژه: شبیه سازی ATM قسمت 2 - منوی کاربری Project: ATM Simulation Part 2 - User Menu

  • پروژه: شبیه سازی ATM قسمت 3 - وراثت Project: ATM Simulation Part 3 - Inheritance

  • پروژه: شبیه سازی ATM قسمت 4 - گزارش معاملات Project: ATM Simulation Part 4 - Transactions Report

  • پروژه: شبیه سازی ATM قسمت 5 - یکپارچه سازی GitHub Project: ATM Simulation Part 5 - GitHub Integration

  • خلاصه ماژول Module Summary

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش مبانی برنامه نویسی شی گرا: جاوا و intelliJ
جزییات دوره
6.5 hours
52
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
3,562
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Trevoir Williams Trevoir Williams

Doron Williams Doron Williams

تحلیلگر برنامه نویس سیستم