آموزش Figma: تیم ها ، سهامداران و بررسیهای طراحی

Figma: Teams, Stakeholders, and Design Reviews

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

روند طراحی UX خود را ساده کنید. بیاموزید که چگونه از فیگما برای سازماندهی تیم های خود ، ساخت طرح های خود و توزیع آنها برای بررسی توسط ذینفعان غیر فنی استفاده کنید. در این دوره مربی ، تام گرین نشان می دهد که چگونه ویژگی های Figma به شما کمک می کند یک مرکز اصلی برای همکاری و ایده پردازی طرح های کل تیم خود ایجاد کنید. او با مروری بر روند طراحی UX شروع می کند و نحوه ایجاد و مدیریت تیم ها را در Figma نشان می دهد. در مرحله بعدی ، بیاموزید که چگونه تحقیقات کاربر خود را در Figma ، از جمله شخصیت ها ، نقشه های سفر ، نقاط تماس و جریان های کاربر انجام دهید و گزارش دهید. سپس بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزارهایی مانند FigJam ، برنامه وایت برد Figma ، طراحی خود را ایده پردازی کنید. قاب های سیم و حتی طرح های کاغذی. سپس Tom نشان می دهد که چگونه می توان وایر فریم خود را به یک مدل کاربردی تبدیل کرد و تعامل را اضافه کرد. در فصل های آخر ، او نشان می دهد که چگونه آزمایش کاربر را برای اعتبار سنجی طرح شما انجام داده و پروژه شما را به اشتراک گذاشته و تحویل می دهد.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • Figma برای تیم ها ، سهامداران و بررسی های طراحی Figma for teams, stakeholders, and design reviews

  • پرونده های ورزشی Exercise files

1. روند UX 1. The UX Process

  • طراحی UX چیست؟ What is UX design?

  • روند UX The UX process

  • با سهامداران دیدار کنید Meet the stakeholders

  • مسئولیت های سهامداران Stakeholder responsibilities

  • ارائه بازخورد Providing feedback

  • یادگیری بیشتر Further learning

2. ساخت تیم 2. Building the Team

  • گروه را ملاقات کن Meet the team

  • پروژه تیم را ایجاد کنید Create the team project

  • ایجاد کتابخانه تیمی Creating a team library

  • به اشتراک گذاری و همکاری Sharing and collaboration

  • یادگیری بیشتر Further learning

3. ساخت پرونده 3. Making the Case

  • ساخت پرونده تجاری Making the business case

  • تحقیق خود را انجام می دهید Doing your research

  • پرسونا چیست؟ What are personas?

  • مرور شخصیت ها در Figma Reviewing personas in Figma

  • نقشه سفر چیست؟ What is a journey map?

  • مرور نقشه سفر Reviewing a journey map

  • نقاط لمسی چیست؟ What are touch points?

  • مرور نقاط لمسی در Figma Reviewing touch points in Figma

  • جریان کاربر چیست؟ What is a user flow?

  • مرور جریان کاربر Reviewing a user flow

  • یادگیری بیشتر Further learning

4. تصور کردن 4. Conceptualization

  • تکنیک های مفهوم سازی Conceptualization techniques

  • کاغذ Paper

  • مربای انجیر FigJam

  • جریان کار چیست؟ What is a task flow?

  • بررسی نمودار جریان کار Reviewing a task flow diagram

  • وفاداری چیست؟ What is fidelity?

  • وایر فریم ها چیست؟ What are wireframes?

  • مرور سیم های فریم Reviewing wireframes

  • یادگیری بیشتر Further learning

5. Wireframe به Mockup 5. Wireframe to Mockup

  • نقش تیم طراحی The role of the design team

  • ماکت با وفاداری متوسط The medium-fidelity mockup

  • ایجاد یک ماکت با وفاداری متوسط Creating a medium-fidelity mockup

  • عامل X تصاویر The X factor of images

  • سیستم طراحی چیست؟ What is a design system?

  • از یک سیستم طراحی در Figma استفاده کنید Use a design system in Figma

  • انجام یک بررسی طراحی Undertake a design review

  • یادگیری بیشتر Further learning

6. افزودن تعامل 6. Adding Interactivity

  • نقش تعامل The role of interactivity

  • ایجاد م componentsلفه ها Creating components

  • افزودن دکمه ها و پیوندها Adding buttons and links

  • نمای کلی حرکت Overview of motion

  • افزودن حرکت Adding motion

  • مرور تعاملی Reviewing interactivity

  • بررسی طراحی Design review

  • یادگیری بیشتر Further learning

7. اشتراک ، همکاری ، صادرات 7. Sharing, Collaboration, Exporting

  • پیش نمایش یک پروژه Previewing a project

  • پیش نمایش دستگاه Device preview

  • صادرات یک پروژه فیگما Exporting a Figma project

  • تحویل توسعه دهنده Developer handoff

  • تست کاربر User testing

  • یادگیری بیشتر Further learning

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش Figma: تیم ها ، سهامداران و بررسیهای طراحی
جزییات دوره
3h 46m
56
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Tom Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tom Green Tom Green

معلم ، نویسنده ، استاد تام گرین یک معلم ، نویسنده و استاد در دانشکده فناوری هامبر کالج فناوری اطلاعات است.

تام نویسنده بیش از 12 کتاب فلش و گرافیک حرکتی است ، از جمله آخرین بنیاد Adobe Edge Animate ، برای دوستان ED. تام همچنین یکی از اعضای گروه بین المللی Adobe Education Leaders و یکی از اعضای قدیمی گروه Adobe Community Professionals است. وی جلساتی را در موضوعات مختلف ، از ویدیوی فلش گرفته تا هنر داستان نویسی تعاملی ، در کنفرانس های مختلف بین المللی از جمله Adobe MAX ، FITC ، NAB و D2WC برگزار کرده است. تام همچنین در جامعه آموزشی فعال است و به طور منظم در سمینارهای سراسر چین و آمریکای شمالی به دانشجویان و اساتید سخنرانی می کند و در تعدادی از کنفرانس های آموزشی سخنرانی کرده است ، از جمله کنفرانس Sloan-C/MERLOT Emerging Technologies و DELS Forum که توسط دانشگاه پشتیبانی می شود ویسکانسین