آموزش طراحی تجسم محصولات ظریف در CINEMA 4D و افتر افکت

Designing Elegant Product Visualizations in CINEMA 4D & After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه آموزش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک طرح برای ایده ساعت از طرح اولیه تا رندر ترکیبی تهیه کنیم. در این مجموعه آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک طرح برای ایده ساعت از طراحی اولیه تا رندر ترکیبی این آموزش یک رویکرد خط لوله کامل را در پیش می گیرد تا شما بتوانید هر مرحله ای را که برای طراحی ، مدل سازی ، بافت ، متحرک سازی ، نور ، ارائه و کامپوزیت برای تجسم کامل محصول لازم است ، مشاهده کنید. ما در Illustrator طراحی رندر ساعت را به عنوان نمای بالا به پایین شروع می کنیم. سپس این مسیرها را ذخیره می کنیم تا در CINEMA 4D به عنوان splines استفاده شوند. پس از وارد کردن خطوط شکاف خود به CINEMA 4D ، ما از اصلاح کننده های مختلفی برای زنده کردن splines به عنوان هندسه سه بعدی استفاده می کنیم. پس از اتمام مدل سازی ، بافت خود را سبک و سبک می کنیم. ما چند عکس از دوربین اضافه می کنیم تا جنبه های مدل ما را که بیشترین جذابیت را دارند ، به نمایش بگذاریم. سپس فریم های ارائه شده را به After Effects می بریم تا کامپوزیتی کامل انجام دهیم. کامل با جلوه های چشمک زن لنز و موارد دیگر. با پایان این آموزش ، شما می دانید که چگونه یک ایده ساده از ابتدای کودکی خود را به یک نمونه کارها سه بعدی پرداخت کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی تجسم محصولات ظریف در CINEMA 4D و افتر افکت Designing Elegant Product Visualizations in CINEMA 4D and After Effects

  • شروع طراحی ساعت ما Beginning Our Watch Design

  • ایجاد اولین چرخ دنده Creating the First Gear

  • Cogs تکراری برای چرخ دنده Duplicating Cogs for the Gear

  • ایجاد یک دنده به اندازه یک سوم دنده ما Creating a Gear One-third the Size of Our First Gear

  • ایجاد الگوهای تزئینی برای داخل چرخ دنده ها Creating Decorative Patterns for the Insides of the Gears

  • ساخت مارپیچ برای دکوراسیون دنده Making Spirals for the Gear Decorations

  • طراحی چهره های دیده بان Designing the Watch Faces

  • افزودن جزئیات به Watch Face Adding Detail to the Watch Face

  • ساخت یک لبه بیرونی با مسیر موجود ما Making a Far Outer Rim with Our Existing Path

  • افزودن Minute Ticks Adding Minute Ticks

  • طراحی دست ها Designing the Hands

  • صرفه جویی در مسیرها و طرح های Illustrator ما برای استفاده به عنوان Splines در CINEMA 4D Saving Our Illustrator Paths and Outlines to Use as Splines in CINEMA 4D

  • راه اندازی پروژه CINEMA 4D و وارد کردن مسیرها به CINEMA 4D Setting up the CINEMA 4D Project and Importing Paths to CINEMA 4D

  • ایجاد پوشش اصلی ساعت Creating the Main Watch Casing

  • ایجاد رینگ های بیرونی با یک جارو Creating the Outer Rims with a Sweep

  • استفاده از اکسترود با چهره ها و عقربه های ساعت ما Using Extrude with Our Watch Faces and Hands

  • اکسترودر دنده ها Extruding the Gears

  • خط مشکلی برای شلیک خطوطی که هندسه مسئله ای ایجاد می کنند Trouble-shooting Splines that Create Problematic Geometry

  • ایجاد چرخ دنده بزرگ از چند خط Splines Creating the Large Gear from Multiple Splines

  • با استفاده از آرایه و بول برای ساخت دقیقه Using an Array and Boole to Make the Minute Ticks

  • استفاده از بولز برای ایجاد فضای مناسب برای چرخ دنده ها Using Booles to Make Room for the Gears

  • ایجاد شیشه برای قسمت صورت و داخلی Creating Glass for the Face and Inner Section

  • با جابجایی محافل برای جزئیات واقع گرایانه Sweeping the Circles for Realistic Details

  • ایجاد Filigree برای لبه خارج Creating the Filigree for the Outside Edge

  • مدل سازی اتصالات باند Modeling the Band Connectors

  • استفاده از Mograph برای ایجاد باند تماشا Using Mograph to Create the Watch Band

  • در حال پایان دادن به گروه تماشا Finishing the Watch Band

  • استفاده از تغییر شکل دهنده برای ویرایش باند تماشا Using a Deformer to Edit the Watch Band

  • ایجاد باد Creating the Wind

  • افزودن جزئیات نهایی Adding Final Details

  • ساخت بافت اصلی گل رز از سایه بان موجود Building the Main Rose Gold Texture from an Existing Shader

  • ایجاد موادی که رزگلد ما را تکمیل می کنند Creating Materials That Complement Our Rose Gold

  • استفاده از بافت برای حداکثر کنتراست و خوانایی Applying Textures for Maximum Contrast and Readability

  • استفاده از برچسب های انتخابی برای اعمال چندین بافت در یک قطعه هندسه Using Selection Tags to Apply Multiple Textures on a Single Piece of Geometry

  • تنظیم دوربین 1 Setting up Camera 1

  • تنظیم دوربین 2 Setting up Camera 2

  • تنظیم دوربین 3 Setting up Camera 3

  • تنظیم دوربین 4 Setting up Camera 4

  • ایجاد گرادیان برای روشنایی محیطی ما Creating a Gradient for Our Environment Lighting

  • تنظیم چراغ های اصلی ما Setting up Our Main Lights

  • تنظیم چراغ های اضافی Setting up Additional Lights

  • پایان تنظیم نور Finishing the Light Setup

  • استفاده از هواپیماهای هندسه برای پرش نور روی سطوح بازتابنده Using Planes of Geometry to Bounce Light on Reflective Surfaces

  • عیب یابی مشکلات هندسه Troubleshooting Geometry Issues

  • ویرایش واگذاری مطالب ما Editing the Assignment of Our Materials

  • بهینه سازی مواد ما Tweaking Our Materials

  • ویرایش Key Key Editing the Key Light

  • تنظیم تنظیمات رندر ما Setting Our Render Settings

  • بررسی رندر ما با رندر خارجی Checking Our Render with the External Renderer

  • تنظیم فاصله کانونی دوربین برای حداکثر کنتراست در عمق عبور ما Adjusting the Camera Focus Distance for Maximum Contrast in Our Depth Pass

  • تقسیم پروژه به چندین پروژه برای ارائه آسان تر Splitting the Project into Multiple Projects for Easier Rendering

  • اضافه کردن زیرمجموعه ها بر اساس شات به شات Adding Subdivisions on a Shot-by-shot Basis

  • ارائه عکس های ما Rendering Our Shots

  • وارد کردن پاسهای ما به After Effects و سازماندهی آنها Importing Our Passes into After Effects and Organizing Them

  • با استفاده از تصویب محیط انسداد Using the Ambient Occlusion Passes

  • ایجاد Depth of Field با استفاده از دوربین تاری تاری و Depth Pass Creating Depth of Field with Camera Lens Blur and the Depth Pass

  • عمق میدان با لایه های تنظیم Faking Depth of Field with Adjustment Layers

  • استفاده از گذرگاه آلفا به همراه گذر عمق برای رفع مناطق تاری تاری Using the Alpha Pass with the Depth Pass to Fix Areas of Incorrect Blur

  • استفاده از گذرگاه آلفا برای جایگزینی پس زمینه Using the Alpha Pass to Replace the Background

  • افزودن Vignette و Filter Flare Ghost ها Adding Vignette and Filter Flare Ghosts

  • ایجاد آهنگ برای شعله های لنز Creating Tracks for Lens Flares

  • اضافه کردن چراغ ها و والدین آنها به اشیا N پوچ Adding Lights and Parenting Them to the Null Objects

  • ایجاد شعله های لنز با کارخانه نور نول Creating Lens Flares with Knoll Light Factory

  • ویرایش ظاهر شراره های لنز Editing the Look of the Lens Flares

  • روشن کردن شعله های آتش با گذشت زمان Keying the Flare Brightness Over Time

  • ایجاد آستیگماتیسم و تبخیر رنگی Creating Astigmatism and Chromatic Aberration

  • افزودن نشان مارک ساعت ما با نشان دادن ماسک Adding Our Watch Brand Logo with a Mask Reveal

  • استفاده از Pixel Motion Blur Effect Using the Pixel Motion Blur Effect

  • انتقال بین عکس ها Transitioning Between Shots

  • ارائه ساعت مچی تجاری ما به یک دنباله Rendering Our Watch Commercial to a Sequence

نمایش نظرات

آموزش طراحی تجسم محصولات ظریف در CINEMA 4D و افتر افکت
جزییات دوره
7h 49m
71
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Laura Hawk
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Laura Hawk Laura Hawk

لورا یک نویسنده پرشور جلوه های بصری و گرافیک حرکتی در Pluralsight است. از زمان اولین قرار گرفتن در معرض افتر افکت در دانشگاه ، لورا یک انگیزه ابدی برای یادگیری بیشتر در مورد موشن گرافیک ، و آموختن چیزهایی که دیگران کشف کرده است. لورا شروع به کار در Digital-Tators (اکنون یک شرکت Pluralsight) به عنوان یک هنرمند موشن گرافیک ، ایجاد تبلیغات جذاب و هنر آموزنده برای سایت است. در تمام مدت حضور خود در مربیان دیجیتال ، لورا به کتابخانه های محتوای افتر افکت و NUKE کمک زیادی کرد - دیوید بلین دیجیتال خود ، "جادوی فیلم" را خراب کرد و آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. او همچنین برای مجله 3D Artist نیز محتوا نوشته است. پروژه های موردعلاقه او دو دوره مقدماتی عمیق افترافکت در مورد Pluralsight است که هر کدام به ترتیب حول آموزش هنرمندان حرکت و VFX ساخته شده اند. لورا با استفاده از مجموعه مهارت های گسترده خود ، از ردیابی شات و روتوسکوپ گرفته تا طراحی حرکت ، به هزاران هنرمند آموزش داده است. اگر شما هرگز نیاز به س forال یا نظر دارید ، می توانید لورا را در توییترLauraHawkDesign پیدا کنید.