آموزش 2012 هیئت مدیره SBIFF: کارگردانان در کارگردانی

2012 SBIFF Directors' Panel: Directors on Directing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: lynda.com به عنوان حامی مالی بیست و هفتمین جشنواره سالانه بین المللی فیلم سانتا باربارا ، بار دیگر خوشحال است که در چهار پنل صنعت سرگرمی را باز می کند که برخی از استعدادهای برتر هالیوود از دنیای تهیه کنندگان ، کارگردانان و فیلمنامه نویسان را به نمایش می گذارند. اعضای هیئت در فصل جوایز با دقت انتخاب می شوند و شامل موارد بسیاری است که در Golden Globes® و Oscars خواهید دید.

با مدیریت پیتر بارت (معاون رئیس جمهور و مدیر تحریریه از ورایتی) ، در پانل مدیران در زمینه کارگردانی مشخص می شود که چه کسی از کارگردانان نامزد اسکار است و در تاریخ 26 فوریه 2012 به تئاتر کداک می رود. طیف پویای فیلم ها ، از انیمیشن بلند گرفته تا کمدی تا فیلم های صامت ، این پنل گروه متنوعی از نظرات و داستان ها را از مجموعه ارائه می دهد. گور وربینسکی ( رانگو ) از ضبط صداپیشگان به طور هم زمان شوکه شد ، بنابراین او ترتیب داد تا بازیگران گروه وی در همان زمان ضبط شوند تا از تعاملات کمدی بازیگران نهایت استفاده را ببرد. میشل هازاناویسیوس ( هنرمند ) در مورد چالش تهیه فیلم صامت سیاه و سفید در قرن بیست و یکم صحبت می کند. تری جورج ( ساحل ) می گوید که چگونه طنز را در موضوع جدی درگیری در ایرلند شمالی پیدا کرد. کریس میلر ( گربه با چکمه ) با سه شخصیت اصلی خود ، دو گربه و یک تخم مرغ ، در فیلمنامه خود جای بداهه را می گذارد. جنیفر یو نلسون ( کونگ فو پاندا 2 ) لحظه های تاریک خود را در طول تولید به اشتراک می گذارد و به یک استودیوی عصبی (یک سال تولید) اطمینان می دهد که همه چیز درست خواهد شد - علی رغم اینکه چیزی برای نمایش آنها ندارد. پل فیگ ( ساقدوش عروس ) ، با کشف عملکرد درخشان بازیگر زن ملیسا مک کارتی در تمرین ها ، قسمت هایی از فیلمنامه را بازنویسی کرد تا از نبوغ کمدی اش بهتر استفاده کند.

همه کارگردانان صریحاً در مورد اهمیت بازیگران عالی ، یک داستان قوی و توانایی گوش دادن به مخاطبان خود از طریق آزمایش قبل از انتشار صحبت می کنند.

سرفصل ها و درس ها

معرفی پانل های SBIFF 2012 2012 SBIFF Panels Introduction

  • روند کمدی The process of comedy

  • فیلمبرداری و اضطراب Filmmaking and anxiety

  • فیلمسازی سکوت Silent filmmaking

  • هنر انیمیشن The artistry of animation

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش 2012 هیئت مدیره SBIFF: کارگردانان در کارگردانی
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
54m 56s
4
Linkedin (لینکدین) lynda-small
21 بهمن 1390 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
4,868
- از 5
ندارد
دارد
دارد
SBIFF

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

SBIFF SBIFF

جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا یک سازمان غیر انتفاعی است که به غنی سازی فرهنگ محلی و افزایش آگاهی از فیلم به عنوان یک شکل هنری اختصاص داده شده و همچنان یک توقف اساسی در جاده های اسکار است. SBIFF سینمای مستقل ، اسپانیایی و آمریکای لاتین ، اروپا ، جهان و مستند با کیفیت عالی و همچنین فیلم های طبیعت و گشت و گذار را ارائه می دهد ، همه در محیط زیبا در مرکز شهر سانتا باربارا ، یک پس زمینه کامل و مقصد گردشگری برتر. SBIFF همچنین از طریق پروژه 10-10-10 فیلمسازان جوان ، سفر میدانی به فیلم ها و سمینارهای آموزشی متعهد به آموزش است. SBIFF با تماشای بیش از 70،000 تماشا بیش از 200 فیلم در طول یازده روزه خود ، یک پایگاه مصرف کننده التقاطی و متنوع را ، چه از نظر محلی و هم در سطح ملی ، با وجود داشتن روابط محکم با صنعت سرگرمی در نزدیکی لس آنجلس جذب می کند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.sbfilmfestival.org مراجعه کنید.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.