آموزش الگوهای طراحی خلاقانه در سوئیفت 5

Creational Design Patterns in Swift 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا فکر می کنید کد سوئیفت شما می تواند سازماندهی شده و کارآمدتر باشد؟ در این دوره آموزشی، الگوهای طراحی خلاقانه در سوئیفت 5، یاد خواهید گرفت که چگونه کد سوئیفت تمیزتر و قابل مدیریت تر بنویسید. ابتدا، با یک تور سریع از تاریخچه الگوی طراحی، درک ارزش و محدودیت‌های آن‌ها، به‌علاوه یک پرایمر UML برای کمک به رمزگشایی نمودارها در طول دوره، کارها را آغاز خواهید کرد. در مرحله بعد، به الگوهای Singleton و Prototype، کلید شما برای اشتراک منابع و شبیه سازی اشیا، شیرجه خواهید زد. در نهایت، یاد می‌گیرید که چگونه از Builder، Factory Method و الگوهای Abstract Factory برای ساده‌سازی ایجاد شیء استفاده کنید و کد سوئیفت خود را ماژولارتر و نگهداری آسان‌تر کنید. وقتی این دوره را به پایان رساندید، با این الگوهای طراحی تسلط کامل پیدا خواهید کرد و ابزارهای مورد نیاز برای تمیزتر کردن کد سوئیفت، سازماندهی بیشتر و مدیریت آسان‌تر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی Introduction

  • بررسی اجمالی Overview

  • پیش نیازها Prerequisites

  • تاریخچه مختصر الگوهای طراحی Brief History of Design Patterns

  • ارزش ها و محدودیت های الگوهای طراحی Values and Limitations of Design Patterns

  • پرایمر UML UML Primer

سینگلتون The Singleton

  • بررسی اجمالی Overview

  • پیاده سازی سینگلتون Implementing a Singleton

  • مشکلات همزمانی Concurrency Problems

  • ایمن کردن موضوع Singleton ما Making Our Singleton Thread Safe

  • بکارگیری تکنیک قفل خواننده-نویسنده Applying the Readers-Writer Lock Technique

  • خلاصه Summary

نمونه اولیه The Prototype

  • بررسی اجمالی Overview

  • مقدار کپی در مقابل انواع مرجع Copying Value vs. Reference Types

  • انواع مرجع شبیه سازی Cloning Reference Types

  • درک کپی کردن سطحی Understanding Shallow Copying

  • پیاده سازی کپی عمیق Implementing Deep Copying

  • خلاصه Summary

سازنده The Builder

  • بررسی اجمالی Overview

  • نگاشت LaptopShop به کد سوئیفت Mapping the LaptopShop to Swift Code

  • برجسته کردن مشکل Highlighting the Problem

  • بازسازی LaptopShop با استفاده از Builder Revamping the LaptopShop Using the Builder

  • با استفاده از سازنده Using the Builder

  • خلاصه Summary

روش کارخانه The Factory Method

  • بررسی اجمالی Overview

  • افشای بیش از حد انواع Exposing Too Many Types

  • استفاده از روش کارخانه Applying the Factory Method

  • خلاصه Summary

کارخانه انتزاعی The Abstract Factory

  • بررسی اجمالی Overview

  • نسخه نمایشی فروشگاه رایانه - یک رویکرد ساده لوحانه Computer Store Demo - a Naive Approach

  • کاربرد کارخانه انتزاعی Applying the Abstract Factory

  • خلاصه Summary

افکار نهایی Final Thoughts

  • مراحل بعدی Next Steps

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی خلاقانه در سوئیفت 5
جزییات دوره
1h 31m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
1
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Karoly Nyisztor Karoly Nyisztor

Karoly یک توسعه دهنده باسابقه (موبایل) است که چندین برنامه و بازی موفق iOS ساخته است که بیشتر آنها توسط اپل ارائه می شوند. او نویسنده سه کتاب در زمینه برنامه نویسی و توسعه بازی است و با شرکت هایی مانند اپل ، زیمنس - Evosoft ، SAP ، Zen Studios و بسیاری دیگر کار کرده است. بیشتر روزهای او به عنوان یک مهندس نرم افزار حرفه ای و معمار فناوری اطلاعات سپری می شود. به عنوان یک مربی ، هدف او به اشتراک گذاشتن 20 سال تخصص توسعه نرم افزار و تغییر زندگی دانشجویان در سراسر جهان است. علاقه او کمک به مردم در آشکار کردن استعدادهای پنهان ، و هدایت آنها به دنیای استارتاپ ها و برنامه نویسی است. وی در حال حاضر به تدریس در زمینه طراحی نرم افزار شی گرا ، برنامه نویسی iOS ، Objective-C ، Swift و UML می پردازد.