لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine 5 | هنر تعاملی فیزیک در زمان واقعی با OSC
Unreal Engine 5 | Real-Time Physics Interactive Art with OSC
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
تجربههای هنری تعاملی فیزیک بیدرنگ با Unreal Engine 5. تجربیات هنری تعاملی بیدرنگ را با Unreal Engine از طریق کد Blueprint ایجاد کنید. با استفاده از ریاضیات برداری در طراحی حرکت رویه ای یا VFX راحت باشید. تکنیک هایی را برای بهینه سازی پروژه های هنری تعاملی خود برای نمایش بیاموزید. برای فعال کردن تعامل لمسی همهجانبه، دستگاه را به Unreal Engine با OSC پیوند دهید. پیش نیازها: برخی دانش و تجربه کدنویسی Blueprint برای این دوره ضروری است. اگر به تمرین بیشتر در مورد اصول نیاز دارید، دوره های دیگری را که من ارائه می دهم، شرکت کنید.
در این دوره آموزشی، نحوه کدنویسی هنر تعاملی با فیزیک بلادرنگ را در Unreal Engine 5 یاد خواهید گرفت. این یک دوره کدنویسی خلاقانه است که در آن یاد می گیرید به جای ایجاد دستی فریم های کلیدی، برنامه هایی ایجاد کنید که برای شما متحرک شوند. حس سنتی انیمیشن سه بعدی.
این دوره 2 ساعته و 45 دقیقهای، مملو از تکههای کد، تکنیکها و جریانهای کاری است که من برای ایجاد هنر تعاملی و نصب چند رسانهای در این زمینه به دست آوردهام. در اینجا فقط چند لیست از کارهایی که باید انجام دهید وجود دارد:
پیکربندی پروژه Unreal Engine برای هنر تعاملی (غیرفعال کردن ویژگیهای GameDev).
ایجاد توابع شبیه به "افزونه" که میتوانند در پروژههای بعدی مورد استفاده مجدد قرار گیرند.
استفاده از ریاضیات برداری برای دستیابی به چندین FX رویه ای و انیمیشن.
پیوند کردن یک دستگاه تلفن همراه از طریق OSC (کنترل صدای باز) برای ایجاد یک تجربه فراگیر.
بهینه سازی سیستم فیزیک UE5 برای افزایش عملکرد و استرس محاسباتی.
به عنوان یک هنرمند یا طراح، غوطه ور شدن در برنامه نویسی آسان نیست و Unreal Engine می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. با این حال، مانند هر چیز با تکرار و بسیاری از پروژه های عملی، به زودی متوجه خواهید شد که خیلی سخت نیست و بیشتر یک مسئله زمان است.
برای برنامه نویسانی که می خواهند کارهای زیبایی شناختی بیشتری در Unreal Engine ایجاد کنند. این دوره به شما این امکان را می دهد که از دریچه یک هنرمند و نحوه تفکر متفاوت را ببینید، اگر بیشتر به ایجاد برنامه برای زمینه های GameDev سنتی عادت دارید.
سرفصل ها و درس ها
راه اندازی پروژه
Project Setup
پروژه Blank Blueprint ایجاد کنید
Create Blank Blueprint Project
یو فوجیشیرو یک توسعه دهنده تعاملی 3D VR از ژاپن است، با مدرک تحصیلی متمرکز در رسانه دیجیتال علوم کامپیوتر . مشتاق توسعه روشهای جدید تعامل با طراحی هنری از طریق فناوریهای بلادرنگ.
نمایش نظرات