آموزش الگوهای طراحی Force.com - قسمت 1

Force.com Design Patterns - Part 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با آموزشهای عمیق برنامه های کاربردی واقعی ، در مورد الگوهای طراحی رایج (و نه چندان معمول) در پلتفرم Force.com اطلاعات کسب کنید و سی#. به عنوان یک توسعه دهنده Force.com ، مهم است که بفهمیم چه زمانی باید به Apex مراجعه کنیم ، و با استفاده از راه حل های برنامه ای چه مشکلاتی بهتر حل می شود. این دوره در بسیاری از الگوها و سناریوها مورد استفاده قرار می گیرد که در آن استفاده از Apex بسیار مهم است ، از جمله پردازش فله ، الگوهای ماشه ، بسته بندی و مجموعه ها و کار با صف. با درک خوب از این الگوها ، شما اطمینان خواهید داشت که بدون ترس و وحشت پیش بروید و برنامه های قدرت صنعتی را در بستر Force.com توسعه دهید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه ای بر الگوهای طراحی Force.com Introduction to Force.com Design Patterns

  • مقدمه Introduction

  • بررسی اجمالی Overview

  • مقدمه Force.com Force.com Introduction

  • چه چیزی Force.com را منحصر به فرد می کند؟ What Makes Force.com Unique?

  • Multitenant Architecture Multitenant Architecture

  • زندگی در محدوده استاندار Living Within Governor Limits

  • اهمیت الگوهای طراحی The Importance of Design Patterns

  • اهمیت نتیجه گیری از الگوها The Importance of Design Patterns Conclusion

  • نسخه ی نمایشی: پیکربندی Force.com IDE Demo: Configuring the Force.com IDE

لفافه ها و مجموعه ها Wrappers and Collections

  • مقدمه Introduction

  • SOQL SQL نیست SOQL is not SQL

  • کلاس های بسته بندی در Apex Wrapper Classes in Apex

  • ساختارهای حلقه ای الگو Template Looping Structures

  • بسته بندی در Visualforce Wrapper in Visualforce

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد یک بسته بندی کننده Demo: Creating a Wrapper

  • لفافه در Apex Wrapper in Apex

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد یک بسته بندی ادامه دارد Demo: Creating a Wrapper Continued

  • حذف انبوه V1 Bulk Delete V1

  • نسخه ی نمایشی: Apex V1 Demo: Apex V1

  • نسخه ی نمایشی: Visualforce V1 Demo: Visualforce V1

  • نسخه ی نمایشی: حذف انبوه V1 Demo: Bulk Delete V1

  • حذف انبوه V2 Bulk Delete V2

  • نسخه ی نمایشی: Apex V2 Demo: Apex V2

  • نسخه ی نمایشی: Visualforce V2 Demo: Visualforce V2

  • نسخه ی نمایشی: حذف انبوه V2 Demo: Bulk Delete V2

پردازش فله Bulk Processing

  • مقدمه Introduction

  • چرا اوج انبوه بنویسید؟ Why Write Bulk Apex?

  • معرفی ردیاب هدف Introducing Goal Tracker

  • محدودیت های ردیاب هدف Goal Tracker Limitations

  • طرح ردیاب هدف Goal Tracker Schema

  • نسخه ی نمایشی: Code Walkthrough Demo: Code Walkthrough

  • نسخه ی نمایشی: ردیاب هدف Demo: Goal Tracker

الگوهای طراحی ماشه Trigger Design Patterns

  • مقدمه Introduction

  • طراحی ماشه مشترک Common Trigger Design

  • مدیریت بازگشت Managing Recursion

  • نسخه ی نمایشی: مدیریت بازگشت Demo: Managing Recursion

  • الگوهای شی گرا Object-Oriented Design Patterns

  • یک راه انداز برای اداره همه آنها One Trigger to Rule Them All

  • با نمای کلی همگام سازی کاربر تماس بگیرید Contact User Sync Overview

  • نسخه ی نمایشی: با همگام سازی کاربر تماس بگیرید Demo: Contact User Sync

صف ، برنامه ریزی شده و اوج دسته ای Queues, Scheduled and Batch Apex

  • مقدمه Introduction

  • اوج برنامه ریزی شده Scheduled Apex

  • اوج دسته ای Batch Apex

  • تماس های آینده @Future Calls

  • مقایسه محدودیت ها Limits Comparison

  • برنامه ریزی شده + اوج دسته ای = :) Scheduled + Batch Apex = :)

  • هدف ردیاب V2 Goal Tracker V2

  • معماری GTV2 GTV2 Architecture

  • ملاحظات Apex برنامه ریزی شده Scheduled Apex Considerations

  • نسخه ی نمایشی: GTV2 Scheduled Apex Demo: GTV2 Scheduled Apex

  • نسخه ی نمایشی: سری Apex GTV2 Demo: GTV2 Batch Apex

  • نسخه ی نمایشی: رابط GTV2 Demo: GTV2 Interface

  • نسخه ی نمایشی: هدف ردیاب V2 Demo: Goal Tracker V2

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی Force.com - قسمت 1
جزییات دوره
3h 2m
53
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
122
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Adam Purkiss
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Purkiss Adam Purkiss

آدام پورکیس معمار اصلی در MondayCall Solutions در سانفرانسیسکو است و توسط Salesforce به عنوان MVP Force.com شناخته شده است. او بیشتر وقت خود را صرف طراحی و توسعه نرم افزار در Apex و Visualforce می کند و از سال 2008 به شدت درگیر جامعه Force.com بوده است.