نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه درس ها ، ما ابزارها ، تکنیک ها و روش های مختلفی را که می توانیم هنگام نورپردازی یک صحنه در فضای باز در 3ds Max استفاده کنیم ، کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در مجموعه درس ها ، ما ابزارها ، تکنیک ها و روش های مختلفی را که می توانیم هنگام نورپردازی یک صحنه در فضای باز در 3ds Max استفاده کنیم ، کشف خواهیم کرد. ما آموزش را با یادگیری نحوه تنظیم یک منبع نور واقعی در فضای باز و چگونگی شبیه سازی رفتار نوری دقیق در صحنه خود آغاز خواهیم کرد. سپس ما در مورد اهمیت گنجاندن گردش کار خطی مناسب در خط لوله خود بحث خواهیم کرد ، که شامل استفاده از اصلاح گاما بر روی بافت ها و مواد ما در 3ds Max است. همچنین خواهیم دید که چگونه می توانیم از یک برنامه پست مانند فتوشاپ استفاده کنیم تا با کمترین تلاش برخی از کارهای نهایی را به رندر نهایی خود اضافه کنیم. با اتمام این آموزش ، شما بسیار بهتر آماده خواهید شد تا بر بسیاری از چالش های رایج هنگام ارائه محیط خارج از منزل در 3ds Max غلبه کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تکنیک های رندر خارجی با Mental Ray و 3ds Max
Exterior Rendering Techniques with Mental Ray and 3ds Max
-
قرار دادن نور خورشید در صحنه ما
Placing the Sun Light into Our Scene
-
امکان فعال سازی تصحیح گاما در نمای خارجی ما
Enabling Gamma Correction in Our Exterior Scene
-
افزودن مواد به صحنه خارجی ما
Adding Materials to Our Exterior Scene
-
تصحیح رنگ مواد ما در 3ds Max
Color Correcting Our Materials in 3ds Max
-
تغییر پس زمینه آسمان در 3ds Max
Changing the Sky Background in 3ds Max
-
خروجی رندر نهایی خارجی از 3ds Max
Outputting Final Exterior Render from 3ds Max
-
استفاده از فتوشاپ برای سن نمایش صحنه ارائه شده ما
Using Photoshop to Age Our Rendered Scene
-
افزودن پیشرفت های نهایی به رندر خارجی ما
Adding Final Enhancements to Our Exterior Render
نمایش نظرات