آموزش تبدیل شدن به یک متخصص اتوماسیون غیرواقعی

Becoming an Unreal Automation Expert

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از Blueprints، C++ و Python بهره وری خود را با اتوماسیون کارهای خسته کننده و تکراری داخل Unreal تقویت کنید. یاد بگیرید که Python، C++ و Blutilities چگونه در داخل Unreal کار می کنند. چه ارتباطی با یکدیگر دارند، چه فایده ای برای هر کدام دارد؟ با یادگیری اتوماسیون ارزش بازار خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. شما به یک دارایی غیرقابل جایگزین در تیم خود تبدیل خواهید شد. یاد بگیرید چگونه به راحتی با مقادیر زیادی از دارایی ها و داده ها در داخل Unreal کار کنید. Unreal را با اسکریپت های تازه ایجاد شده خود پیکربندی کنید تا به سرعت گردش کار خود را فوق العاده افزایش دهید. برای آینده: اتوماسیون پیش نیازها: درک خوبی از Unreal و ویژگی های اصلی آن بدانید چگونه بلوپرینت ها را بخوانید و بنویسید (برای فصل های Blutility) مبانی پایتون (برای فصل های پایتون) مبانی C++ (برای فصل های C++)

در این دوره، سه متخصص برجسته صنعت به شما یاد می‌دهند که چگونه می‌توانید Unreal Engine 4 را برای انجام کارهای خسته‌کننده/تکراری خودکار کنید. ما از همین مثال‌ها استفاده می‌کنیم تا به شما نشان دهیم چگونه می‌توانید ابزارهایی ایجاد کنید که زمان صرف شده برای آن کارها را به شدت کاهش می‌دهند. می توانید با Blueprints، Python یا حتی C++ همراه باشید. به این ترتیب، در مورد رویکردهای مختلف، نحوه کارکرد آنها با یکدیگر و تفاوت آن‌ها اطلاعات خوبی کسب خواهید کرد.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • چرا اتوماسیون گردش کار و خط لوله یک مهارت مهم است Why workflow and pipeline automation is an important skill

راه اندازی - پیش نیازها Setup - Prerequisites

  • آماده شدن برای اسکریپت نویسی پایتون Getting ready for Python scripting

  • آماده شدن برای برنامه نویسی C++ Getting ready for C++ scripting

تغییر نام دسته ای Batch Renaming

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • تغییر نام دسته ای - طرح نقشه Batch Renaming - Blueprinting

  • تغییر نام دسته ای - پایتون Batch Renaming - Python

  • تغییر نام دسته ای - C++ Batch Renaming - C++

Power of Two Validator Power of Two Validator

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • Power of Two Validator - Blueprinting Power of Two Validator - Blueprinting

  • Power of Two Validator - Python Power of Two Validator - Python

  • Power of Two Validator - C++ Power of Two Validator - C++

پیشوندهای دارایی خودکار Automatic Asset Prefixes

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • Auto Prefixer - Blueprinting Auto Prefixer - Blueprinting

  • پیشوند خودکار - پایتون Auto Prefixer - Python

  • پیشوند خودکار - C++ Auto Prefixer - C++

سازمان دهنده پروژه Project Organizer

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • سازمان دهنده پروژه - طرح نقشه Project Organizer - Blueprinting

  • سازمان دهنده پروژه - پایتون Project Organizer - Python

  • سازمان دهنده پروژه - C++ Project Organizer - C++

دستگاه تکثیر دارایی Asset Duplicator

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • Asset Duplicator - Blueprinting Asset Duplicator - Blueprinting

  • Asset Duplicator - Python Asset Duplicator - Python

  • Asset Duplicator - C++ Asset Duplicator - C++

  • مقایسه سرعت Speed comparison

دارایی های استفاده نشده را حذف کنید Remove unused assets

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • حذف دارایی های استفاده نشده - طرح Remove unused assets - Blueprinting

  • دارایی های استفاده نشده را حذف کنید - پایتون Remove unused assets - Python

  • دارایی های استفاده نشده را حذف کنید - C++ Remove unused assets - C++

افزودن یک رابط کاربری گرافیکی به اسکریپت های ما Adding a GUI to our scripts

  • رابط کاربری گرافیکی با Python QT GUIs with Python QT

  • رابط کاربری گرافیکی با ++C GUIs with C++

World Outliner را سازماندهی کنید Organize World Outliner

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • سازماندهی طرح کلی جهان - نقشه ها Organize World Outliner - Blueprints

  • سازماندهی World Outliner - Python Organize World Outliner - Python

  • سازماندهی World Outliner - C++ Organize World Outliner - C++

NULL SM Actors را حذف کنید Delete NULL SM Actors

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • حذف NULL SM Actor - Blueprinting Delete NULL SM Actor - Blueprinting

  • حذف NULL SM Actor - Python Delete NULL SM Actor - Python

  • حذف NULL SM Actor - C++ Delete NULL SM Actor - C++

تنظیم پارامتر بافت Set Texture Parameter

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • پارامترهای بافت - طرح نقشه Texture parameters - Blueprinting

  • پارامترهای بافت - پایتون Texture parameters - Python

  • تنظیم پارامتر بافت - C++ Set Texture Parameter - C++

جستجو و جایگزینی - رابط کاربری گرافیکی Search & Replace - GUI

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • جستجو و جایگزینی - رابط کاربری گرافیکی - طراحی نقشه Search & Replace - GUI - Blueprinting

  • جستجو و جایگزینی - رابط کاربری گرافیکی - پایتون Search & Replace - GUI - Python

  • جستجو و جایگزینی - رابط کاربری گرافیکی - C++ Search & Replace - GUI - C++

پوشه های خالی را حذف کنید Remove empty folders

  • آنچه در این فصل ایجاد خواهیم کرد What we will create in this chapter

  • پوشه های خالی را حذف کنید - Blueprinting Remove empty folders - Blueprinting

  • پوشه های خالی را حذف کنید - پایتون Remove empty folders - Python

  • پوشه های خالی را حذف کنید - C++ Remove empty folders - C++

امتیاز: رویدادهای موتور را خودکار کنید Bonus: Automate Engine Events

  • رویدادهای موتور خودکار - طرح نقشه Automate Engine Events - Blueprinting

Actor Action Utilities Actor Action Utilities

  • Actor Action Utility - Blueprinting Actor Action Utility - Blueprinting

  • Actor Action Utility - Python Actor Action Utility - Python

  • Actor Action Utility - C++ Actor Action Utility - C++

این را از اینجا از کجا بگیریم Where to take this from here

  • دو محصول من از این ساخته شده است My two products I created out of this

کد منبع Source Code

  • کد منبع - C++ The source code - C++

نمایش نظرات

آموزش تبدیل شدن به یک متخصص اتوماسیون غیرواقعی
جزییات دوره
4.5 hours
57
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
16,599
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tim Großmann Tim Großmann

مهندس اتوماسیون پایتون

Andreas Hauber Andreas Hauber

دارنده رکورد رسمی ورد، هنرمند پیشرو کارشناس VR

Jonas Roth Jonas Roth

مهندس ارشد نرم افزار Unreal Engine