برنامه نویسی C: کاوش در مفاهیم پیشرفته و کاربردهای عملی

C Programming: Exploring Advanced Concepts and Practical Applications

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا آماده هستید تا مرحله بعدی سفر خود را با C آغاز کنید؟ به مربی دن گوکین در این دوره عملی بپیوندید زیرا او مهارت های سطح پیشرفته و کاربردهای عملی آنها را با نظرات روشنگرانه و نکات سریع در طول مسیر نشان می دهد. با بررسی طیف وسیعی از موضوعات از جمله ورودی/خروجی اولیه از منظر شناسه‌های دستگاه، خروجی یونیکد و متن با کاراکتر گسترده، برنامه‌نویسی چندوظیفه‌ای و چند رشته‌ای، فهرست‌های پیوندی، به چه چیزهایی نیاز است تا به مهارت خود مسلط شوید و به یک برنامه‌نویس متخصص C تبدیل شوید. ثابت های برشماری، واجد شرایط نوع داده، متغیر errno، خروجی بافر، فورکینگ، لوله ها و موارد دیگر.

این دوره با GitHub Codespaces یکپارچه شده است، یک محیط توسعه دهنده ابر فوری که تمام عملکردهای IDE مورد علاقه شما را بدون نیاز به هیچ گونه راه اندازی ماشین محلی ارائه می دهد. با GitHub Codespaces، می‌توانید در هر زمان و با استفاده از ابزاری که احتمالاً در محل کار با آن مواجه می‌شوید، تمرین عملی را از هر ماشینی، در هر زمان انجام دهید. برای آشنایی با نحوه شروع، ویدیوی «پیکربندی و راه‌اندازی» را بررسی کنید.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • پیکربندی و راه اندازی Configuration and setup

  • فراتر از سی Beyond C

1. ورودی/خروجی استاندارد 1. Standard I/O

  • شستشوی بافر Flushing the buffer

  • باز کردن ترمینال Opening the terminal

  • خروجی بافر و بدون بافر Buffered and unbuffered output

  • درک شماره فایل و توصیفگرها Understanding file numbers and descriptors

  • با استفاده از دستگاه خطای استاندارد Using the standard error device

  • چالش: خروجی تعداد بایت Challenge: Outputting a byte count

2. محیط زیست و محل 2. The Environment and the Locale

  • خروجی فرمت پولی Outputting a monetary format

  • چالش: وانمود کردن که جای دیگری هستید Challenge: Pretending you're elsewhere

  • خواندن محیط Reading the environment

  • تنظیم منطقه Setting the locale

  • اضافه کردن یک متغیر محیطی Adding an environment variable

3. یونیکد و متن گسترده 3. Unicode and Wide Text

  • خواندن ورودی کاراکتر گسترده Reading wide character input

  • خروجی کاراکترهای گسترده Outputting wide characters

  • آشنایی با یونیکد و کاراکترهای گسترده Understanding Unicode and wide characters

  • چالش: ایجاد خروجی متن فانتزی Challenge: Creating fancy text output

4. فرآیندها، لوله ها، چنگال ها و نخ ها 4. Processes, Pipes, Forks, and Threads

  • رشته های در حال اجرا Running threads

  • چالش: انجام چند کار همزمان Challenge: Doing multiple things at once

  • ایجاد یک چنگال Creating a fork

  • برقراری ارتباط بین رشته ها Communicating between threads

  • دانستن شناسه فرآیند Knowing the process ID

  • کار با لوله Working with pipes

5. لیست های پیوندی 5. Linked Lists

  • درک لیست های مرتبط Understanding linked lists

  • اضافه کردن و فهرست کردن گره ها Adding and listing nodes

  • در حال بارگیری یک لیست پیوندی Loading a linked list

  • ایجاد یک بنیاد لیست پیوندی Building a linked list foundation

  • چالش: ویرایش یک گره Challenge: Editing a node

  • ذخیره یک لیست پیوندی Saving a linked list

  • حذف یک گره Removing a node

6. شانس و پایان 6. Odds and Ends

  • کاوش واجد شرایط نوع داده Exploring data type qualifiers

  • تغییر نحوه خروج یک برنامه Modifying how a program quits

  • ارسال پیام های خطای دقیق Outputting accurate error messages

  • چالش: یک برنامه آموزنده بنویسید Challenge: Write an informative program

  • بررسی ثابت های مفید Reviewing useful constants

  • ساخت فایل موقت Making a temporary file

  • ایجاد ثابت های شمارش شده Creating enumerated constants

نتیجه گیری Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

برنامه نویسی C: کاوش در مفاهیم پیشرفته و کاربردهای عملی
جزییات دوره
2h 11m
38
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
49
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dan Gookin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan Gookin Dan Gookin

سازنده، معلم و نويسنده فناوري با 20+ سال تجربه Dan Gookin نویسنده بیش از 120 عنوان است. او بیش از 20 سال در مورد تکنولوژی در مورد تکنولوژی نوشته است.

دن ترکیبی از عشق خود را به نوشتن با شگفتی Gizmo خود را برای ایجاد کتاب هایی که آموزنده، سرگرم کننده و نه خسته کننده است. از آنجا که 120 عنوان خود را 12 میلیون نسخه در چاپ که به بیش از 30 زبان ترجمه شده است، دان می تواند تایید کند که روش خود را برای ساخت تامس کامپیوتر به نظر می رسد کار می کند.

شاید معروف ترین عنوان او اصلی است DOS برای dummies ، که در سال 1991 منتشر شد، منتشر شد. این کتاب به عنوان سریع ترین فروش کامپیوتر در جهان تبدیل شد، در یک زمان، در حال حرکت نسخه های بیشتر در هر هفته از Bestseller جدید نیویورک تایمز (هر چند به عنوان مرجع، آن را نمی توان آن را ذکر نشده است لیست Bestseller NYT). از این کتاب، کل خط را برای dummies کتاب ها، که پدیده های انتشاراتی را برای این روز باقی می گذارد، ایجاد کرد.

محبوب ترین عناوین Dan شامل رایانه های شخصی برای dummies، کلمه برای dummies لپ تاپ ها برای dummies ، و droid x برای dummies . او همچنین وب سایت گسترده و مفید را حفظ می کند، www.wambooli.com

Dan دارای مدرک است در ارتباطات/هنرهای تجسمی از دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو. در حال حاضر، او در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند، جایی که او لذت بردن از وقت خود را با پسران خود را بازی های ویدئویی در داخل در حالی که آنها تماشای جنگل های ملایم آیداهو.