UX: فرآیند تحقیق [ویدئو]

UX: Research Process [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بسیاری از کارهای UX حول طراحی تعاملات کاربران با یک سایت یا اپلیکیشن می چرخد. این آهنگ شما را برای جنبه طراحی تعامل طراحی تجربه کاربر مجهز می کند. طراحی تجربه کاربری که معمولاً طراحی UX نامیده می شود، تمام جنبه های تعامل کاربر با یک شرکت، خدمات و محصولات آن را در بر می گیرد. طراحان UX خود را به جای کاربران قرار می دهند تا از طریق همدلی راه حل هایی ایجاد کنند. طراحی تعامل کلید UX خوب است و این آهنگ به شما یاد می دهد که چگونه آن را انجام دهید. ما با یک دوره ابتدایی در زمینه ایجاد تجربیات کاربر شروع می کنیم تا شما را سریعتر آشنا کنیم. در مرحله بعد، نحوه طراحی الگوهای طراحی می تواند مشکلات کاربر را حل کند و به تأثیرگذاری بر رفتار کاربران کمک کند، خواهیم پرداخت. شما دوره های مقدماتی ما را برای طراحی و طراحی محصول می گذرانید، که شما را برای شروع کار بر روی پروژه های UX در دنیای واقعی مجهز می کند. در مرحله بعد، دستورالعمل‌های رابط انسانی، طراحی متریال و نقش‌های کاربر را بررسی می‌کنیم. دوره بعدی در این آهنگ اصول دسترسی برای طراحان UX را پوشش می دهد. این موضوع مهم نه تنها شامل همه نوع کاربران را تضمین می کند، بلکه محصول شما را به مخاطبان گسترده تری گسترش می دهد. در نهایت، دوره طراحی تعاملات ما، شامل پنج بعد، مدل‌های تعامل، روان‌شناسی شناختی، و آنچه بعد از طراحی تعامل است را خواهید دید. برای شکل دادن به گام بعدی شغلی UX خود در طراحی تعامل آماده هستید؟ بیایید درست شیرجه بزنیم! از اصول تفکر طراحی در تحقیقات UX استفاده کنید نقشه های همدلی و نقشه های سفر را ایجاد و استفاده کنید مصاحبه های موثر با کاربر انجام دهید پرسونای کاربر را توسعه دهید اصول معماری اطلاعات را درک و به کار ببرید این دوره برای طراحان مشتاق UX که علاقه مند به طراحی تعاملی هستند ایده آل است. این برای افرادی طراحی شده است که به دنبال افزایش مهارت های خود در ایجاد تجربیات کاربر و کار با الگوها و سیستم های طراحی هستند. دانش اولیه اصول UX برای این آهنگ توصیه می شود. مقدمه ای بر ایجاد تجربیات کاربر * الگوهای طراحی و تأثیر رفتار کاربر * اصول دسترسی برای طراحان UX

سرفصل ها و درس ها

مقدمه ای بر تفکر طراحی Intro to Design Thinking

  • ریشه های تفکر طراحی Design Thinking Origins

  • اصطلاحات و شیوه های تفکر طراحی Design Thinking Terms and Practices

  • ذهنیت ها در مقابل روش ها Mindsets vs Methods

  • نقشه های همدلی Empathy Maps

  • جمع آوری داده ها Data Collection

  • کاربر من کیست Who is My User

  • نقشه های سفر Journey Maps

  • فازها Phases

  • شناسایی فرصت Identifying the Opportunity

  • حل درد Solving for Pain

  • ایده های بزرگ Big Ideas

  • استوری برد در سفر جدید Storyboarding the New Journey

  • نقشه راه Roadmapping

  • ارائه یافته های خود Presenting Your Findings

  • نتیجه گیری Conclusion

نقشه های همدلی را تمرین کنید Practice Empathy Maps

  • معرفی تمرین Introducing the Practice

  • یک راه حل One Solution

نقشه های سفر را تمرین کنید Practice Journey Maps

  • معرفی تمرین Introducing the Practice

  • یک راه حل One Solution

استراتژی محتوای UX UX Content Strategy

  • درک محتوای UX Understanding UX Content

  • چرا محتوای UX مهم است Why UX Content Matters

  • محتوای توصیفی UX Descriptive UX Content

  • محتوای UX مفید Helpful UX Content

  • محتوای UX شفاف Transparent UX Content

  • محتوای UX الهام بخش Inspirational UX Content

  • تعریف شخصیت Defining Personality

  • تمرین ویژگی های شخصیتی Personality Trait Exercise

  • وضعیت و پیام های خطا Status and Error Messages

  • محتوای راهنما و پشتیبانی Help and Support Content

  • صفحات و توضیحات محصول Product Pages and Descriptions

  • هویت و ارزش های برند Brand Identity and Values

  • چه کسی مسئول محتوای UX است Who is Responsible for UX Content

  • ایجاد یک راهنمای محتوای UX Creating a UX Content Guide

  • کارآمد کردن محتوای UX Making UX Content Work

حل مشکلات با طراحی UX Solving Problems with UX Design

  • مشکل چیست What is a Problem

  • خواسته ها در مقابل نیازها Wants vs Needs

  • نگرش ها در مقابل رفتارها Attitudes vs Behaviors

  • توسعه یک فرضیه Developing a Hypothesis

انجام مصاحبه با کاربران Conducting User Interviews

  • چرا تحقیق Why Research

  • شناسایی مخاطبان هدف Identifying Your Target Audience

  • ایجاد سوالات غربالگری Creating Screening Questions

  • یافتن شرکت کنندگان Finding Participants

  • مقدمه ای بر مصاحبه Introduction to Interviewing

  • سوالات درست بپرسید Ask the Right Questions

  • پیگیری Ups Follow Ups

  • سوالات پیشرو را شناسایی کنید Identify Leading Questions

  • از چه چیزی باید اجتناب کرد What to Avoid

  • ساختن حس همه چیز Making Sense of It All

  • نمودار میل Affinity Diagramming

  • آیا محصول مورد نیاز است Is the Product Needed

ایجاد پرسونای کاربر Creating User Personas

  • پرسونای کاربر User Personas

  • مراحل ساخت پرسونا Steps to Create a Persona

  • ایجاد یک کاربر پرسونا را تمرین کنید Practice Creating a User Persona

  • راه حل شخصی کاربر User Persona Solution

معماری اطلاعات Information Architecture

  • تعریف معماری اطلاعات Defining Information Architecture

  • IA و مفاهیم طراحی مرتبط IA and Related Design Concepts

  • نقش IA در طراحی و توسعه وب The Role of IA in Web Design and Development

  • رویکرد مورویل-روزنفیلد The Morville-Rosenfield Approach

  • سازماندهی محتوا Organizing Content

  • برچسب زدن محتوا Labeling Content

  • سیستم های ناوبری Navigation Systems

  • سیستم های جستجو Search Systems

  • تحقیق کاربر User Research

  • مرتب سازی کارت Card Sorting

  • تمرین مرتب سازی کارت Card Sorting Exercise

  • نتایج تمرین مرتب‌سازی کارت Card Sorting Exercise Results

  • تحقیق رقبا Competitor Research

  • نقشه های سایت Site Maps

  • بهبود سازماندهی وب سایت Improving Website Organization

  • بهبود ناوبری Improving Navigation

  • بهبود عملکردها و فرآیندها Improving Functions and Processes

  • رو به جلو Going Forward

ارزیابی طراحی Evaluating Design

  • سه مرحله تحقیق The Three Phases of Research

  • درک تحقیق کیفی در مقابل تحقیقات کمی Understanding Qualitative vs Quantitative Research

  • رویکردهایی به تحقیق قابلیت استفاده Approaches to Usability Research

  • تست تعدیل شده Moderated Testing

  • تست بدون تعدیل Unmoderated Testing

  • آماده شدن برای مطالعه قابلیت استفاده شما Preparing for Your Usability Study

  • معرفی طرح تست کاربردپذیری Introducing the Usability Test Plan

  • انتخاب مخاطب هدف Choosing Your Target Audience

  • نوشتن اسکریپت تست Writing a Test Script

  • اجرای یک تست Running a Test

  • بهترین شیوه های مدیر Moderator Best Practices

  • تجزیه و تحلیل Analysis

  • نوشتن تا The Write Up

  • تست قابلیت استفاده چریکی Guerilla Usability Testing

  • تست A/B A/B Testing

  • تجزیه و تحلیل تست A/B A/B Testing Analysis

  • تجزیه و تحلیل قیف Funnel Analysis

  • اصول نظرسنجی کاربر User Survey Basics

  • ایجاد نظرسنجی از کاربران Creating User Surveys

  • تجزیه و تحلیل نظرسنجی کاربران Analyzing User Surveys

نمایش نظرات

UX: فرآیند تحقیق [ویدئو]
جزییات دوره
6h 0m
92
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Team Treehouse Team Treehouse

آموزش آنلاین

مأموریت Team Treehouse تنوع بخشیدن به صنعت فناوری از طریق آموزش در دسترس، باز کردن قفل فرصت ها، و توانمندسازی افراد برای رسیدن به رویاهایشان است.


با ارائه دوره‌هایی به دانش‌آموزان، تیم‌های داخلی شرکت، و ارائه‌دهندگان آموزش شخص ثالث، ما به پر کردن شکاف بین مؤسسات آموزشی رسمی و الزامات حین کار کمک می‌کنیم.


Treehouse با هدف دسترسی بیشتر به فناوری از طریق آموزش فناوری آنلاین مقرون به صرفه و جذاب تأسیس شد. در طول دهه بعد، ما به بیش از 1.2 میلیون نفر نحوه کدنویسی و طراحی را آموزش دادیم.

Hope Armstrong Hope Armstrong

هوپ یک طراح ارشد محصول است. از سال 2009، او در آموزش، فناوری و غیرانتفاعی کار کرده است. او در اوقات فراغت خود از پایداری حمایت می کند و با گربه هایش می گذرد.

Tomer Sharon Tomer Sharon

تومر شارون محقق ارشد تجربه کاربری در جستجوی گوگل در شهر نیویورک است. او نویسنده کتاب «تحقیق کاربر ناب برای توسعه محصول» (رسانه روزنفلد، 2015) و «تحقیقات ما است: خرید سهامداران برای پروژه‌های تحقیقاتی تجربه کاربر» (2012) است. او بخش اسرائیلی انجمن حرفه‌ای تجربه کاربری را تأسیس و رهبری کرد و مربی برنامه لانچ‌پد گوگل است که یک بوت‌کمپ برای استارت‌آپ‌های اولیه در سراسر جهان است. Tomer موعظه می کند و تحقیقات کاربر را آموزش می دهد.

Dan Gorgone Dan Gorgone

Dan یک خالق دوره آموزشی آنلاین با سالها تجربه در بازاریابی، رهبری و طراحی وب است. او دوره‌هایی را برای Treehouse، Full Sail University و Marketing Profes تدریس کرده است. دن که در بوستون به دنیا آمد و بزرگ شد، اکنون در نشویل، TN زندگی می کند.

Nick Pettit Nick Pettit

نیک یک معلم و یک بازی‌ساز مستقل است.

Megan Amendola Megan Amendola

مگان یک مربی است که در چند زمینه از جمله طراحی UX و Python آگاه است. او دوست دارد در اوقات فراغت خود بازی های ویدیویی انجام دهد.

Devin O'Bryan Devin O'Bryan

Devin O'Bryan مدیر خلاق پروژه Whitespace در IBM است. در 4 سال گذشته، او در تلاش‌های آموزشی جهانی IBM Corporate HR و IBM Design با برنامه‌هایی مانند IBM Design Bootcamp Experiences، رویدادهای IBM Designweek، و همچنین ایجاد و نگهداری برنامه فشرده و برنده جوایز کارآموزی Maelstrom از خراشیدن سفر سلامت روان شخصی دوین، بخش‌های زیادی از برنامه‌های درسی آموزشی و حرفه‌ای او را با خبر کرده است. به این ترتیب، اصالت سنگ بنای طراحی و فلسفه زندگی دوین است و همسر صبور و دو فرزندش هر روز او را واقعی نگه می دارند.

Nick Pettit Nick Pettit

نیک یک معلم و یک بازی‌ساز مستقل است.

Dan Gorgone Dan Gorgone

Dan یک خالق دوره آموزشی آنلاین با سالها تجربه در بازاریابی، رهبری و طراحی وب است. او دوره‌هایی را برای Treehouse، Full Sail University و Marketing Profes تدریس کرده است. دن که در بوستون به دنیا آمد و بزرگ شد، اکنون در نشویل، TN زندگی می کند.

Tomer Sharon Tomer Sharon

تومر شارون محقق ارشد تجربه کاربری در جستجوی گوگل در شهر نیویورک است. او نویسنده کتاب «تحقیق کاربر ناب برای توسعه محصول» (رسانه روزنفلد، 2015) و «تحقیقات ما است: خرید سهامداران برای پروژه‌های تحقیقاتی تجربه کاربر» (2012) است. او بخش اسرائیلی انجمن حرفه‌ای تجربه کاربری را تأسیس و رهبری کرد و مربی برنامه لانچ‌پد گوگل است که یک بوت‌کمپ برای استارت‌آپ‌های اولیه در سراسر جهان است. Tomer موعظه می کند و تحقیقات کاربر را آموزش می دهد.

Hope Armstrong Hope Armstrong

هوپ یک طراح ارشد محصول است. از سال 2009، او در آموزش، فناوری و غیرانتفاعی کار کرده است. او در اوقات فراغت خود از پایداری حمایت می کند و با گربه هایش می گذرد.

Megan Amendola Megan Amendola

مگان یک مربی است که در چند زمینه از جمله طراحی UX و Python آگاه است. او دوست دارد در اوقات فراغت خود بازی های ویدیویی انجام دهد.

Anya Mezak Anya Mezak

آنیا بیش از 10 سال است که یک طراح و محقق UX در آژانس ها و شرکت های بزرگ فناوری است. او همچنین طرفدار متدولوژی اسپرینت گوگل و تسهیل کننده سرعت است. اخیراً او مدیر تبلیغات گوگل بود. او اکنون در پورتلند، اورگان زندگی می کند، جایی که اکنون از راهنمایی کسانی که وارد حوزه UX می شوند و از کودک نوپای خلاق خود الهام می گیرد لذت می برد.