آموزش کلاس اصلی افترافکت: دوربین سه بعدی توضیح داده شد

After Effects Master Class: The 3D Camera Explained

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا به این دلیل که از دوربین سه بعدی ناامید شده‌اید، موهایتان را بیرون می‌کشید؟

مطمئن نیستید چگونه عمق میدان را به کار بیندازید؟

وقتی یک دوربین افتر افکت جدید ایجاد می کنید، هیچ معنایی از آن پنجره ای که ظاهر می شود وجود ندارد؟؟!!

اگر یکی از آن ها شبیه شما باشد، پس خوش شانس هستید!! من این دوره را به گونه ای طراحی کرده ام که تا حد امکان کامل باشد تا زمانی که با آن تمام شد، تمام اطلاعاتی را که من در مورد دوربین افتر افکت سه بعدی دارم در اختیار داشته باشید.

دوره به 5 بخش اصلی تقسیم می شود:

  • همه دوربین های سه بعدی یکسان ایجاد نمی شوند
  • زیر جلدها
  • چگونه دوربین سه بعدی را متحرک کنیم
  • نکات و ترفندها
  • پروژه

ایجاد دوربین سه بعدی به نحوه ایجاد یک دوربین سه بعدی و خود پنجره تنظیمات دوربین می پردازد.   این صفحه تنها مسئول سردرگمی در این موضوع بیش از هر چیز دیگری است و مستقیماً به آن مرتبط است. این واقعیت است که بیشتر مردم متوجه نمی شوند که به چه چیزی نگاه می کنند. من پنجره تنظیمات دوربین را به 3 قسمت آسان برای هضم تقسیم می کنم: بالا، وسط و پایین. تا زمانی که کار با این بخش تمام شد، دیگر نباید در مورد پنجره تنظیمات دوربین سردرگم شوید.

Under the Covers به ​​روش‌های مختلف می‌پردازد:

  • دوربین سه بعدی را دستکاری کنید
  • تنظیمات تایم لاین: ما تنظیمات Regluar را در طول دوره پوشش می دهیم اما کمی زمان را در تنظیمات اضافی مانند Iris و Highlight می گذرانیم.
  • عمق میدان: من توضیح می دهم که چگونه افتر افکت این افکت را ایجاد می کند، چگونه تنظیمات را تنظیم می کند، و ساده ترین تقسیم کار را به شما نشان می دهد. وقتی این درس را طی کنید، دیگر هرگز با Depth of Field مشکلی نخواهید داشت
  • و روش‌های مختلف مشاهده صفحه افتر افکت به منظور استفاده کامل از فضایی که دوربین سه بعدی شما در آن کار می‌کند.

نحوه متحرک سازی دوربین سه بعدی به این موارد می باشد:

  • ابزارهای دوربین شما برای جابجایی دوربین در دسترس شماست
  • مسیرهای حرکت: چیست و چگونه می توان آنها را دستکاری کرد
  • متحرک سازی فریم های کلیدی
  • تهی: نحوه استفاده موثر از آنها
  • Rove Across Time: من توضیح می دهم که چیست، چرا به آن نیاز دارید و چگونه از آن استفاده کنید

نکته بعدی نکات و ترفندها است، جایی که من برخی از چیزهایی را که در 20 سال کار در افترافکت آموخته ام به شما آموزش می دهم. مواردی مانند:

  • ترتیب لایه ها. من موقعیت های z و همچنین ترتیب لایه ها را در خود خط زمانی پوشش می دهم.
  • دوربین فعال. من توضیح می دهم که این چیست و چگونه از آن به بهترین نحو استفاده کنید.
  • لایه های سه بعدی را از قبل آماده کنید. درک این عملکرد نحوه استفاده شما از After Effects را از اینجا به بعد تغییر می دهد.
  • اثر بومرنگ. این یک مشکل بیشتر از هر مشکل دیگری که تا به حال دیده ام، آفت کاربران افترافکت بوده است. من به شما نشان می‌دهم که چرا این اتفاق می‌افتد، و چگونه به راحتی آن را در کمتر از ده ثانیه ثابت کنید.
  • ابعاد جداگانه. یک ترفند کوچک بسیار زیبا برای کنترل بیشتر بر دوربین سه بعدی خود.
  • عبارت wiggle. بدون زمان و خسته‌کننده بودن متحرک کردن فریم‌های کلیدی، به پروژه خود ظاهری «دستی» بدهید.
  • گزینه های موجود برای دوربین، مانند پیوند فاصله فوکوس به نقطه مورد نظر، پیوند فاصله فوکوس به لایه دیگر، و تنظیم فاصله فوکوس به لایه.

این دوره با در نظر گرفتن شما طراحی شده است، توسط شخصی که در جای شما بوده است. می‌خواستم مطمئن شوم که درک دقیقی از دوربین سه‌بعدی دارید تا پروژه‌های افترافکت شما بتوانند از این دانش نهایت استفاده را ببرند.

فقط از دوربین سه بعدی استفاده نکنید... استاد آن شوید!

امروز برای کلاس Master After Effects ثبت نام کنید: دوربین سه بعدی توضیح داده شده

بسیار خوب حالا که درک خوبی از دوربین سه بعدی دارید، بیایید از این دانش به خوبی استفاده کنیم. من یک پروژه برای شما دارم که باید روی آن کار کنید، که باید از بخش خوبی از قابلیت های دوربین سه بعدی استفاده کند.

  • یک ویدیوی سه بعدی از عکس های خانواده و/یا دوستان خود ایجاد کنید.
    1. می‌توانید هر تعداد عکس که می‌خواهید اضافه کنید اما کمتر از 5 عکس نیست.
    2. باید از ترکیب متن و عکس استفاده کنید.
    3. باید از عمق میدان استفاده کنید.
    4. شما باید از Null برای کنترل حرکت دوربین خود در نقطه ای از کامپیوتر خود استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • سطح مهارت مورد نیاز Skill Level Required

  • پنجره تنظیمات دوربین Camera Settings Window

  • ترتیب لایه ها Layer Ordering

  • بخش پایین Bottom Section

  • به این دوره امتیاز دهید Rate this Course

  • دوربین فعال Active Camera

  • Rove در سراسر زمان Rove Across Time

  • متحرک سازی فریم های کلیدی Animating Keyframes

  • اثر بومرنگ Boomerang Effect

  • دیدگاه های مختلف Different Views

  • چگونه دوربین را دستکاری کنیم How to Manipulate the Camera

  • یک دوربین سه بعدی بسازید Create a 3d Camera

  • مسیرهای حرکت Motion Paths

  • تنظیمات جدول زمانی Timeline Settings

  • تفکیک دوره Course Breakdown

  • تهی Nulls

  • داده های موقعیت را جدا کنید Separate Position Data

  • بیان تکان دادن Wiggle Expression

  • بخش میانی Middle Section

  • ابزار دوربین Camera Tools

  • بخش بالا Top Section

  • عمق میدان Depth of Field

  • پروژه کلاس Class Project

  • لایه های سه بعدی را از قبل بسازید Pre-Compose 3d Layers

  • تبلیغاتی Promo

نمایش نظرات

آموزش کلاس اصلی افترافکت: دوربین سه بعدی توضیح داده شد
جزییات دوره
51m
25
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,480
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
William Paten
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar