آموزش تکنیک های Mograph: اشیاing پویا در حال سقوط در Cinema 4D

Mograph Techniques: Dynamic Falling Objects in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با CINEMA 4D صحنه "پنی از بهشت" خود را بسازید. این تجربه یادگیری مبتنی بر پروژه نشان می دهد که چگونه می توان از ماژول C4D's Dynamics برای متحرک سازی سکه های در حال سقوط که به طور واقعی متضرر می شوند و برخورد می کنند ، استفاده کرد. EJ Hassenfratz برای ایجاد جریان سکه از بالا ، یک ساطع کننده ذرات را تنظیم می کند ، از ویژگی های برچسب بدن صلب مانند جرم و چگالی برای اعمال فیزیک در دنیای واقعی و تنظیمات ماژول پویا برای کنترل فعل و انفعالات شی استفاده می کند. او همچنین نشان می دهد که چگونه با استفاده از تاری و عمق میدان در After Effects به زبان شما لهستانی اضافه کنید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم یک فرستنده
  • افزودن برچسب های بدنه برخورد کننده و بدنه پویا
  • تنظیم نیرو و تنظیمات برخورد
  • پخت انیمیشن
  • ارائه و اتمام در افتر افکت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • انتخاب نسخه مناسب C4D برای این پروژه Choosing the right version of C4D for this project

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم Emitters و Dynamics 1. Setting Up Emitters and Dynamics

  • نمای کلی صحنه Scene overview

  • اضافه کردن یک emitter برای ایجاد اشیاء متعدد برای صحنه Adding an emitter to create multiple objects for the scene

  • اضافه کردن برچسب های بدن Collider و برچسب های بدن Dynamic Adding Collider Body tags and Dynamic Body tags

  • برای مهار محل قرارگیری سکه ها ، از مخروط برخوردگر استفاده می کنید Modeling a collider cone to restrain where the coins fall

2. تنظیمات دینامیک را تنظیم کنید 2. Adjust Dynamics Settings

  • تنظیم تنظیمات Force Adjusting Force settings

  • درک توده و چگالی Understanding mass and density

  • افزودن یک شی جذاب Adding an Attractor object

  • تنظیمات تنظیمات برخورد Adjusting Collision settings

3. تنظیمات و پخت متخصص دینامیک 3. Expert Dynamics Settings and Baking

  • تنظیم تنظیمات Dynamics و Expert Adjusting Dynamics and Expert settings

  • پخت انیمیشن با عناصر پراکسی برای سرعت بخشیدن به زمان ارائه Baking animations with proxy elements to speed up render times

4- ارائه و به پایان رساندن اثرات بعدی 4. Rendering and Finishing in After Effects

  • تنظیم برای ارائه Setting up to render

  • وارد کردن رندر به After Effects Importing the render into After Effects

  • تاری و عمق میدان در After Effects اضافه می شود Adding blur and depth of field in After Effects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های Mograph: اشیاing پویا در حال سقوط در Cinema 4D
جزییات دوره
1h 7m
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
15,437
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EJ Hassenfratz EJ Hassenfratz

EJ Hassenfratz برای مشتریانی مانند NBA و NHL ، ESPN و Discovery Channel گرافیک حرکت ایجاد می کند. EJ Hassenfratz از سال 2005 در صنعت گرافیک حرکت مشغول به کار است ، و در درجه اول در زمینه پخش کار می کند. او تجارت آزاد خود را انجام داده است ، eyedesyn ، و با مشتریان زیادی از جمله تیم های NBA ، NHL و MLB همکاری کرده است ، به علاوه شبکه های بزرگی مانند CBS ، ESPN و کانال Discovery. او توسعه دهنده متن Edge FX است ، از پیش تنظیم شده متن برای CINEMA 4D ، و راهنمایی های سریع Cinema 4D خود را که در وبلاگ خود ، eyedesyn.com تولید می شود ، تولید می کند. او غالباً برای MAXON کار می کند ، آنها را در نمایشگاه های تجاری ، گروه های کاربر و آزمایش بتا CINEMA 4D نمایندگی می کند.