آموزش افزودن انیمیشن Keyframe به Motion Capture در مایا

Adding Keyframe Animation to Motion Capture in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش ها ، ما مراحل ایجاد انیمیشن شخصیت های 3D سفارشی را در مایا طی خواهیم کرد تا در کلیپ های ایجاد شده ضبط موشن کار کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 19s افزودن انیمیشن Keyframe به Motion Capture در مایا 2 ساعت و 3 دقیقه 36 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

افزودن انیمیشن Keyframe به Motion Capture در مایا Adding Keyframe Animation to Motion Capture in Maya

  • پرداختن به چالش های افزودن انیمیشن Keyframe به Motion Capture Addressing the Challenges of Adding Keyframe Animation to Motion Capture

  • ایجاد اهمیت برنامه ریزی و منابع Establishing the Importance of Planning and References

  • ایجاد کنترل های انیمیشن روی دکل شخصیت ما Creating Animation Controls on Our Character Rig

  • به اتمام رساندن دکل شخصیت ما و شروع به حل IK Finishing Our Character Rig and Starting IK Solvers

  • نهایی کردن IK Solvers ما Finalizing Our IK Solvers

  • کنترل های پایان برای دکل شخصیت ما Finishing Controls for Our Character Rig

  • پاک کردن اطلاعات اصلی ضبط حرکت Cleaning up Our Original Motion Capture Data

  • تطبیق کاراکتر ما با داده های ضبط حرکت Matching Our Character Rig to the Motion Capture Data

  • افزودن مکان یاب ها برای قرار دادن دکل های شخصیت به داده های Mocap Adding Locators to Position Character Rig to Mocap Data

  • ایجاد انیمیشن انتقالی بین Motion Capture و Keyframe Creating Transition Animation Between Motion Capture and Keyframe

  • پایان انیمیشن انتقال بین Motion Capture و Keyframe Finishing Transition Animation Between Motion Capture and Keyframe

  • مرور انتقالات نهایی و تنظیم انیمیشن به مرجع ویدیو Reviewing Final Transitions and Setting up Animation to Video Reference

  • تطبیق مرجع ویدئو با دکل انیمیشن سفارشی ما Matching Video Reference with Our Custom Animation Rig

  • ایجاد دکل انیمیشن سفارشی ما با مرجع ویدئو Posing Our Custom Animation Rig with Video Reference

  • در حال مشاهده عکس نهایی انیمیشن ما Reviewing Our Final Animation Posing

  • ایجاد فایل اصلی انیمیشن Creating the Master Animation File

نمایش نظرات

آموزش افزودن انیمیشن Keyframe به Motion Capture در مایا
جزییات دوره
2h 4m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Ron Friedman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ron Friedman Ron Friedman

رون از سابقه اجرا با بیش از 21 سال تجربه به عنوان یک شخصیت متحرک ارائه می شود. با شروع انیمیشن 2D سنتی ، رون به همراه سایر صنایع تبدیل به 3D شد و هرگز به گذشته نگاه نکرد. وی در انیمیشن های ویژه (پیج مستر ، پرنسس قو) ، انیمیشن جلوه های تصویری برای فیلم (ون هلسینگ ، لمنی اسکیکت ، مه ، مارها در هواپیما) و انیمیشن Videogame (Robot Rising ، Immortal City ، City Of Heroes ، Adam Blaster ) و ناظر انیمیشن برای فیلم برنده جایزه اسکار ، "هزارتوی پان" بود. او همچنین مدیر انیمیشن در بازی ویدیویی Namco/Bandai "Afro Samurai" بود. رون در حال حاضر رهبر انیماتور استودیوی HitPoint در آمهرست ، ماساچوست با مجموعه ای از عناوین Fairies دیزنی است. وی همچنین در مرکز هنرهای تصویربرداری دیجیتال دانشگاه بوستون در والتهام ، MA و در انستیتوی هنر نیوانگلند در بروکلاین ، MA تدریس می کند.