آموزش طراحی ارگونومیک در SOLIDWORKS

Ergonomic Design in SOLIDWORKS

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش SOLIDWORKS ، ما می آموزیم که چگونه با ایجاد کنترل کننده بازی ویدیویی ، برای ارگونومی طراحی کنیم. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 54s طراحی ارگونومیک در SOLIDWORKS 1 ساعت و 50 متر 4 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی ارگونومیک در SOLIDWORKS Ergonomic Design in SOLIDWORKS

  • تعریف ابعاد Defining Dimensions

  • استفاده از منحنی های پیش بینی شده Utilizing Projected Curves

  • کار با Style Splines Working with Style Splines

  • بستن درپوش پایان ما Closing Our End Cap

  • ایجاد نیمه بالا Creating the Upper Half

  • تکمیل شکل ما Completing Our Shape

  • تقسیم استاد جامد Splitting the Master Solid

  • اضافه کردن راه اندازها Adding the Triggers

  • با استفاده از Revolves و Shelling Tools Using Revolves and Shelling Tools

  • اضافه کردن دسته های جانبی ارگونومیک Adding Ergonomic Side Grips

  • استفاده از ویژگی درج قسمت Utilizing the Insert Part Feature

  • افزودن جزئیات دکمه Adding Button Details

  • نهایی کردن جزئیات اضافی Finalizing Additional Details

  • افزودن متن Adding Text

  • بریدن شیار Cutting a Groove

  • کار روی لب Working on the Lip

  • استفاده از Mates و درج قطعات Using Mates and Inserting Parts

  • ارائه در KeyShot Rendering in KeyShot

نمایش نظرات

آموزش طراحی ارگونومیک در SOLIDWORKS
جزییات دوره
1h 50m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Devin Sidell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Devin Sidell Devin Sidell

دیوین بیشتر وقت خود را در فضای باز در تپه ها و مزارع شهرستان چستر ، ایالت پنسیلوانیا می گذراند ، جایی که او عاشق سادگی و زیبایی طبیعت شده است. که به نوبه خود نیاز به خلق چیزهای جدید و حل خلاقانه مشکلات را برانگیخت. به منظور دستیابی به رویای خود برای تبدیل شدن به یک حرفه خلاق ، او تصمیم گرفت کشور را ترک کند و به شهر بزرگ فیلادلفیا سفر کند. دوین در دانشگاه هنرهای طراحی صنعتی تحصیل کرد و جوایز متعددی برای کار در حالی که در آنجا بود جایزه گرفت. Devin دارای 8 سال تجربه در زمینه طراحی لوازم الکترونیکی مصرفی ، لوازم خانگی و محصولات آبرسانی و متخصص در قالب گیری تزریقی است. وی 3 حق ثبت اختراع طراحی و همچنین کار در شرکتهای بزرگ مانند محصولات Lasko و DesignThink را دریافت کرده است. دوین در حال حاضر با کار خود به عنوان طراح اصلی صنایع آزمایشگاه های لیکوما در فیلادلفیا در جلب توجه افراد خلاق کمک می کند. هنگام طراحی نکردن ، دوین وقت خود را صرف تولید موسیقی رقص ، تمایل به درختان بونسای و کار با برادر دوقلوی خود در مسیر آماده سازی جیپ می کند.