آموزش ایجاد نورپردازی سینمایی زیر آب در مایا

Creating Cinematic Underwater Lighting in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش های مایا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه برای یک انیمیشن زیر آب به ظاهری سینمایی دست یابیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2015، NUKE 8. در طول این آموزش‌های مایا، یاد می‌گیریم که چگونه برای یک انیمیشن زیر آب ظاهری سینمایی داشته باشیم. ما چگونگی ایجاد دارایی‌ها و ذرات زیر آب مانند حباب‌ها و همچنین یک الگوی سوزاننده برای شبیه‌سازی واقع‌گرایی را پوشش خواهیم داد. در مرحله بعد، ما حباب های خود را با Soft Body متحرک می کنیم و مقداری کلپ می سازیم. ما جزئیات خود را با ایجاد ذرات زیر آب و نورپردازی ثانویه تکمیل خواهیم کرد. در نهایت، آموزش مایا را با آموزش نحوه تنظیم تنظیمات رندر V-Ray و کامپوزیت در NUKE به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، NOKE 8.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد نورپردازی سینمایی زیر آب در مایا Creating Cinematic Underwater Lighting in Maya

  • آماده سازی صحنه Preparing the Scene

  • اعمال الگوی سوزاننده در زیر آب Applying a Caustic Pattern Underwater

  • متحرک سازی حباب ها با بدن نرم Animating Bubbles with Soft Body

  • ساخت کلپ با Paint Fx Constructing Kelp with Paint Fx

  • راه اندازی V-Ray Render Setting up a V-Ray Render

  • موقعیت یابی چراغ های کلیدی Positioning Key Lights

  • ادامه با روشنایی ثانویه Continuing with Secondary Lighting

  • طراحی ذرات زیر آب Designing Underwater Particles

  • ایجاد حباب Creating Bubbles

  • رندر و کامپوزیت در NUKE Rendering and Compositing in NUKE

نمایش نظرات

آموزش ایجاد نورپردازی سینمایی زیر آب در مایا
جزییات دوره
1h 34m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mason Dashtban Mason Dashtban

میسون دشتبان یک ارشد عمومی CG ، هنرمند نورپردازی و مجسمه ساز سه بعدی است که در استودیوهای هالیوود کار می کند. او بیش از 10 سال تجربه در صنعت VFX ، انیمیشن و بازی دارد. او به خوبی به مایا ، ZBrush ، MARI ، NUKE ، افتر افکت و چندین موتور رندر مانند V-Ray ، Arnold و Mental Ray تبحر دارد.