آموزش Unity 5: UI

Unity 5: UI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: سیستم UI Unity ابزارهایی را برای ایجاد رابط های کاربری حرفه ای ، سریع و کارآمد در اختیار توسعه دهندگان بازی قرار می دهد. این آموزش های Unity را مشاهده کنید تا با ساختن صفحه نمایش ساده برای بازی ها - صفحه های پاششی ، صفحه های انتخاب سطح یا حتی صفحات با نمره بالا - با Unity 5. جس فریمن اجزای اساسی رابط کاربری از جمله RectTransforms ، متن ، دکمه ها ، تصاویر ، لغزنده ها را پوشش می دهد ، و عوض می شود ، و روش های پوست اندازی هر یک از اجزا را برای ظاهر و احساسی که با بازی شما مطابقت دارد مرور می کند. در طول راه ، وی نحوه استفاده از م componentsلفه های مختلف UI در اسکریپت C # را نشان می دهد ، که به شما امکان می دهد رویدادهای بازی را تحریک کرده و به ورودی کاربر پاسخ دهید.
موضوعات شامل:
  • افزودن م componentsلفه های جدید به بوم
  • کار با RectTransforms
  • عناصر UI تودرتو
  • افزودن متن و جلوه های غنی به UI
  • ایجاد تصاویر
  • طراحی دکمه های رابط کاربر
  • مدیریت ورودی
  • ایجاد اسلایدر
  • کنترل طرح صفحه
  • افزودن ضامن ها و لیست های کشویی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. بوم 1. The Canvas

  • شروع به کار با مؤلفه های جدید Getting started with new components

  • بوم The Canvas

  • مقیاس بندی بوم Canvas scaling

  • بوم: فضای صفحه نمایش Canvas: Screen space

  • بوم: فضای جهانی Canvas: World space

2. کار با RectTransform 2. Working with the RectTransform

  • کار با RectTransforms Working with RectTransforms

  • درک لنگرها Understanding anchors

  • کنترل محوری Controlling the pivot

  • کشش عناصر UI Stretching UI elements

  • تکمیل عناصر UI Nesting UI elements

3. کار با متن 3. Working with Text

  • ایجاد متن Creating text

  • دست زدن به سرریز Handling overflow

  • کار با فونت ها Working with fonts

  • با استفاده از متن غنی Using rich text

  • ایجاد بافت فونت Creating font textures

  • افزودن افکت Adding effects

  • کار با متن در اسکریپت ها Working with text in scripts

4. کار با تصاویر 4. Working with Images

  • ایجاد یک تصویر Creating an image

  • درک نوع و پر کردن تصویر Understanding image type and fill

  • ایجاد تصاویر برش خورده Creating sliced images

5- کار با دکمه ها 5. Working with Buttons

  • ایجاد یک دکمه Creating a button

  • شخصی سازی جزء دکمه Customizing the Button component

  • درک ماشه رویداد Understanding the event trigger

  • دکمه های یک ظاهر طراحی شده Styling buttons

6. دست زدن به ورودی UI 6. Handling UI Input

  • کلاس های ورودی The Input classes

  • کنترل ناوبری UI Controlling UI navigation

7. کار با کشویی 7. Working with a Slider

  • ایجاد کشویی Creating a slider

  • کنترل نوار لغزنده در اسکریپت ها Controlling a slider in scripts

  • لغزنده های یک ظاهر طراحی شده Styling sliders

8- کنترل چیدمان 8. Controlling Layout

  • درک چیدمان های افقی و عمودی Understanding horizontal and vertical layouts

  • با استفاده از عناصر چیدمان Using layout elements

  • اصلاح بالشتک و فاصله Modifying padding and spacing

  • درک چیدمان های شبکه Understanding grid layouts

  • ایجاد ماسک Creating masks

  • لیست پیمایش Scrolling lists

9. تنظیمات ، Dropdowns ، و قسمت ورودی 9. Toggles, Dropdowns, and the Input Field

  • ایجاد گروه ضامن و ضامن Creating a toggle and a toggle group

  • همکاری با گروه های ضامن در اسکریپت ها Working with toggle groups in scripts

  • ایجاد یک کرکره Creating a dropdown

  • ایجاد یک قسمت ورودی Creating an input field

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity 5: UI
جزییات دوره
1h 53m
42
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
115,924
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.