سلام به همه، نام من مروان حسین است، و به شما به دوره فوق العاده جدیدم خوش آمد می گویم.
نحوه ایجاد The Dune Ornithopter با Blender و Substance Painter از ابتدا تا انتها.
بسیاری از کاربران بلندر فیلمها را روی تلویزیون یا رایانههایشان تماشا میکنند، و بیشتر آنها دوست دارند چیزی را که دوست دارند روی آن صفحه بسازند، حتی من وقتی چیزی را روی صفحه تماشا میکنم به خودم میگویم، دوست دارم آن چیز را بسازم. ، احساس چالش برانگیز خوبی است که هنرمند وقتی چیز جالبی را روی صفحه می بیند، احساس می کند.
وقتی فیلم The Dune را دیدم، چیزهای زیادی در آنجا دوست داشتم، چیزی که بیش از همه دوست داشتم، Ornithopter 2 مجموعه ای برای فریمن، در آن زمان تصمیم گرفتم این اثر هنری شگفتانگیز را خلق کنم، بسیار چالش برانگیز بود، و ساختن آن چندان آسان نبود، اما در نهایت این کار را انجام دادم.
این واقعاً سفر خوبی برای مدلسازی و بافتسازی بود. ..
هنگامی که طراحی را کامل کردم، بلافاصله ضبط این دوره را شروع کردم، این دوره بسیار چالش برانگیز بود که قبول کردم، اما نتیجه بسیار زیبا و زیبا بود.
در این دوره ما مدلسازی را پوشش خواهیم داد، ما مدلسازی خواهیم کرد. Ornithopter از ابتدا تا انتها، من تمام تصاویر Blueprint را در بخش پوشه Project آماده کردم، آنها را از آنجا دانلود کنید تا سفر مدلسازی را شروع کنید.
در بخش مدل سازی، ما چیزهای زیادی را یاد خواهیم گرفت، در پایان روزی که ما یک روش تمیز و سریع برای ایجاد تمام قطعات Ornithopter می خواهیم، بنابراین برای رسیدن به آن به یک تکنیک خوب نیاز داریم، بنابراین این چیزی است که من در آن بخش به شما آموزش می دهم.
بعد از بخش مدل سازی ، ما گام به گام یاد می گیریم که چگونه همه قطعات را باز کنیم، این بخش برای دانش آموزی که در درک نحوه ایجاد اشعه ماوراء بنفش مشکل دارد، بخش بسیار خوبی است. سمت.
وقتی باز کردن همه قسمتها را کامل میکنیم، یاد میگیریم که چگونه از UDIM برای ایجاد چندین UV برای یک جسم استفاده کنیم تا نتایجی با وضوح بسیار بالا بدست آوریم، و این برای عکسهای نزدیک دوربین و برای عکسهای دوربین بسیار مفید است. هنرمندی که به جزئیات اهمیت می دهد.
اکنون Dune Ornithopter آماده است تا از Blender به Substance Painter خارج شود، و در آنجا ما گام به گام یاد می گیریم که چگونه مدل سه بعدی را در آنجا تکسچر کنیم و چگونه از مزایای آن استفاده کنیم. UDIM ها برای ایجاد بافت های UV با جزئیات بالا.
ما در اینجا به پایان نرسیده ایم، پس از همه اینها، مدل را به Blender برمی گردانیم و یاد می گیریم که چگونه تمام بافت های UV را به روش صحیح وارد کنیم.
بعد از اینکه قسمت بافت دار تمام شد، از آرمیچر (سیستم استخوان) برای تجهیز اورنیتوپتر استفاده می کنیم، استخوان هایی برای بال ها و پاها ایجاد می کنیم و برای بدن، تمام استخوان های لازم برای ساختن را اضافه می کنیم. Ornithopter آماده پرواز است یا برای گرفتن یک عکس زیبا، همه اینها را گام به گام انجام خواهیم داد.
بعد از بخش ریگ، اکنون آماده رندر صحنه هستیم، اما به یک محیط نیاز داریم. برای قرار دادن Ornithopter در آن، بنابراین ما یاد می گیریم که چگونه یک محیط خوب برای رسیدن به آن ایجاد کنیم، ما از یک تکنیک زیبا برای کاشی کاری بافت بدون اینکه متوجه تکرار تصویر شوید، استفاده خواهیم کرد.
بعد از گرفتن عکس، ما آن را انجام خواهیم داد. نتیجه رندر را به فتوشاپ بفرستید تا پس از پردازش انجام شود، و ما از کامپوزیتور نیز برای افزودن لمس نهایی برای تصاویر رندر شده بعدی استفاده خواهیم کرد، به این معنی که یاد می گیریم چگونه تصویر را در بلندر و خارج از بلندر پس پردازش کنیم. .
در پایان امیدوارم این دوره برای شما مفید و سرگرم کننده باشد، نام من مروان حسین است و امیدوارم از این دوره و تمامی دوره های من بهره ببرید.
هنرمند و مدرس سه بعدی
مروان حسین هنرمند سه بعدی و دوبعدی و بازاریاب اینترنتی است، او به صدها دانش آموز آموزش داده است و در زمینه طراحی سه بعدی در بسیاری از رشته ها از جمله معماری و مکانیک کار کرده است.
او اینجاست تا اطلاعات و میراث خود را در مورد نرم افزارهای سه بعدی و دو بعدی که در 9 سال گذشته آموخته به اشتراک بگذارد، دوره های آموزشی او را پر از اطلاعات مفید خواهید دید که شما را به سرعت در مسیر یادگیری حرکت می دهد.
نمایش نظرات